Zoals ik al zei... ze hebben onderdak nodig dus zullen er mensen hun woning moeten verlaten voor deze mensen. Dit zou een onderdeel moeten zijn voor de migratiecrisis.quote:
Waarom is dit relevant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ze hebben onderdak nodig dus zullen er mensen hun woning moeten verlaten voor deze mensen. Dit zou een onderdeel moeten zijn voor de migratiecrisis.
Inderdaad, waar slaat dit op?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
En dan krijgt de president van Ethiopiė de Nobel prijs voor de vrede dit jaar... hoe dan als er een vliegtuig vol Ethiopiėrs naar Duitsland komt om te vluchten????
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.quote:
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.quote:
Hoe is dit relevant?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Over je white privileges. Daarom komen ze hierheen omdat jij herstelbetalingen moet doen om wat je medemens vroeger heeft aangericht.
Als jij dat nou ook eens een keer gaat doen komen we een heel eind verder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ga je nog iets relevants plaatsen of niet?
Gemiddeld is in de eerste jaren van de 21e eeuw ongeveer de helft van het aantal asielaanvragers toegelaten, op grond van vrees voor vervolging of op humanitaire gronden. De toelatingsratio varieerde van 40 tot 70 procent in de jaren 2008-2015.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Heb jij ook een betrouwbare bron waaruit blijkt dat er veel misbruik is? Waarschijnlijker is het, dat jij zoals alle mannen met veel kracht in armen en benen gewoon een xenofoob bent.
Dit zijn niet dat soort asielaanvragers, al die cijfers slaan op andere groepen. Dit is dus ook niet relevant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gemiddeld is in de eerste jaren van de 21e eeuw ongeveer de helft van het aantal asielaanvragers toegelaten, op grond van vrees voor vervolging of op humanitaire gronden. De toelatingsratio varieerde van 40 tot 70 procent in de jaren 2008-2015.
Oftewel, 30% tot 60% max (per jaar dus verschillend) van de asielzoekers hebben geprobeerd misbruik te maken. (Cijfers van 2000 tot 2015). Zelfs 30% is geenszins weinig te noemen.
Ik doe dat al de hele tijd. Jij moet er nog aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook eens een keer gaat doen komen we een heel eind verder.
Is niet relevant.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik doe dat al de hele tijd. Jij moet er nog aan beginnen.
Wat is de jouwe?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen mens is illegaal? In dit land wel hoor. Als je aanvraag voor een verblijfsvergunning is afgewezen of niet eens een aanvraag doet, dan ben je illegaal.
Prima dat deze mensen hier komen, maar wat is hun toegevoegde waarde aan onze samenleving?
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon ipv een wedervraag te stellen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is de relevantie voor deze zaak, in jouw ogen?
Heb je cijfers die je argument onderbouwen ? Een gespecificeerde lijst van pak hem beet de afgelopen 10 jaar?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit zijn niet dat soort asielaanvragers, al die cijfers slaan op andere groepen. Dit is dus ook niet relevant.
Ik hoef niets te onderbouwen, ik wijs er gewoon op dat die cijfers niets te maken hebben met de genodigde vluchtelingen die al 50 jaar naar Nederland en Duitsland en alle andere landen komen. Dus dat die niet relevant zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je cijfers die je argument onderbouwen ? Een gespecificeerde lijst van pak hem beet de afgelopen 10 jaar?
Omdat ik vind dat het een irrelevante en domme vraag is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon ipv een wedervraag te stellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |