abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189610679
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Een dagvaarding is niet meer dan een formulier waarop staat hoe laat je waar moet verschijnen, niets meer, niets minder. Zo moeilijk is het allemaal niet. Zelfs niet voor jou.
Hier bijvoorbeeld de dagvaarding aan Laura Cooper:
https://int.nyt.com/data/(...)ized/full.pdf#page=1

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 25-10-2019 10:28:15 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189610833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De verklaringen van betrokkenen vertellen toch echt een ander verhaal. Het begint er steeds meer op te lijken dat er dubbel en dwars sprake was van quid pro quo.

Verder is dat element slechts de kers op de taart. Het is namelijk al ernstig genoeg dat Trump een buitenlandse ambtsgenoot heeft gevraagd een politieke rivaal te onderzoek. En dat hij dat heeft gedaan, lijdt geen twijfel. Dat blijkt immers uit het transcript dat door het Witte Huis zelf is vrijgegeven.
Je bedoelt de betrokkene die heel veel te verliezen heeft ?
Check eens waar hij aan tafel heeft gezeten...
pi_189610887
quote:
Daar ben ik me van bewust en daarom zeg ik ook dat hij het doet waar mogelijk.
Er is overigens veel getouwtrek en op sommige gebieden heeft trump het helaas nog niet voor het zeggen, maar dit is meer iets voor de lange termijn en kan men hem op dit gebied ook afrekenen na zn presidentschap.

Het zijn niet conflicten die met een pennestreep zijn op te lossen al zijn er wel die zo simpel denken over de materie die ook denken meteen resultaat te krijgen.

Daarom heb ik ten tijde van obama ook nooit gereageerd, beter zn werk laten doen aangezien hij daarvoor gekozen was en achteraf afrekenen.

De kiezer beslist, waar links in de US en de media mee bezig zijn is een burgeroorlog proberen aan te wakkeren en allerlei haat, puur en alleen omdat men verloren heeft.
En natuurlijk zoals jullie de doelpalen verzetten, want o het was geen probleem dat crowdstrike een bedrijf uit oekraine was en steele een britse spion, maar als trump het wil laten onderzoeken dan kan dat ineens niet meer.

Toch wel erg hypocriet
pi_189610898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:41 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Draag gewoon zelf de bronnen aan anders. Want telkens dat 'je moet zelf even zoeken' is echt een totaal waardeloze manier van discussiëren. :')
pi_189611087
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Draag gewoon zelf de bronnen aan anders. Want telkens dat 'je moet zelf even zoeken' is echt een totaal waardeloze manier van discussiëren. :')
Zelf zoeken is gewoon beter ,want dan moet je iig de moeite doen om de background van iemand uit te vogelen, en als je het in de schoot geworpen krijgt dan doet een gemiddeld persoon er gewoon minder mee.
https://web.archive.org/w(...)en/about/pravlinnya/

En als je daar dan weer verder zoekt, dan zie je dat die NGO diepe banden heeft met Soros niet geheel toevallig.

Overigens willen velen niet discuseren aangezien men de waarheid niet zelf wil uitzoeken ,terwijl er genoeg mogelijkheden voor handen zijn die betrouwbaar zijn zoals gov websites fo wikileaks etc.
Velen volgen liever de onzin die de media ons probeert te spinnen terwijl die in bijna alle grote zaken liegen of het nu over irak gaat of over de gifgas van assad en elke keer rusland ergens in betrekken. etc etc
pi_189611146
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:41 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Betrokkenen.

Meervoud.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189611211
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:04 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Zelf zoeken is gewoon beter ,want dan moet je iig de moeite doen om de background van iemand uit te vogelen, en als je het in de schoot geworpen krijgt dan doet een gemiddeld persoon er gewoon minder mee.
https://web.archive.org/w(...)en/about/pravlinnya/

En als je daar dan weer verder zoekt, dan zie je dat die NGO diepe banden heeft met Soros niet geheel toevallig.

Overigens willen velen niet discuseren aangezien men de waarheid niet zelf wil uitzoeken ,terwijl er genoeg mogelijkheden voor handen zijn die betrouwbaar zijn zoals gov websites fo wikileaks etc.
Velen volgen liever de onzin die de media ons probeert te spinnen terwijl die in bijna alle grote zaken liegen of het nu over irak gaat of over de gifgas van assad en elke keer rusland ergens in betrekken. etc etc
Ah Soros is weer genoemd, dan kan dit topic wel weer dicht.
pi_189611215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 10:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Daar ben ik me van bewust en daarom zeg ik ook dat hij het doet waar mogelijk.
Er is overigens veel getouwtrek en op sommige gebieden heeft trump het helaas nog niet voor het zeggen, maar dit is meer iets voor de lange termijn en kan men hem op dit gebied ook afrekenen na zn presidentschap.

Het zijn niet conflicten die met een pennestreep zijn op te lossen al zijn er wel die zo simpel denken over de materie die ook denken meteen resultaat te krijgen.
Echt waar joh? Is het niet zo simpel op te lossen? _O- Maar hij heeft die belofte toch gedaan? Wist hij niet dat het niet zo simpel op te lossen was? Je weet toch wel dat hij aangeeft dat het wel simpel op te lossen is? Hij zegt ook daarna dat hij het opgelost heeft, waarna hij toch weer troepen naar SA en Syrie stuurt... 8)7
pi_189611237
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:14 schreef The_End het volgende:

[..]

Echt waar joh? Is het niet zo simpel op te lossen? _O- Maar hij heeft die belofte toch gedaan? Wist hij niet dat het niet zo simpel op te lossen was? Je weet toch wel dat hij aangeeft dat het wel simpel op te lossen is? Hij zegt ook daarna dat hij het opgelost heeft, waarna hij toch weer troepen naar SA en Syrie stuurt... 8)7
Kusher zou het Israël/Palestina-probleem ook wel even oplossen, want volgens de Oranje Obees was dat allemaal super simpel. ^O^
pi_189611282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Betrokkenen.

Meervoud.
Ah een taal nazi wat goed van je...
De reden waarom ontgaat me tenzij je het doet puur omdat je denkt dat het je slimmer zou maken.
pi_189611288
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ah Soros is weer genoemd, dan kan dit topic wel weer dicht.
De waarheid bevalt natuurlijk niet, en daarom is het beter om zelf zaken op te zoeken want je wil het toch niet snappen of weten wat er nu echt aan de hand is
pi_189611293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:20 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ah een taal nazi wat goed van je...
De reden waarom ontgaat me tenzij je het doet puur omdat je denkt dat het je slimmer zou maken.
Heeft niks met taal nazi te maken. Het is nogal een verschil of het om een iemand gaat of meerdere mensen.
pi_189611303
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:14 schreef The_End het volgende:

[..]

Je weet veel zaken pas op het moment dat je in office bent aangezien er veel zaken geheim zijn en je dus ook niet kan weten , en verder zijn er veel die hem tegen proberen te werken die ook behoorlijk wat macht hebben.

Vandaar dat je veel wisselingen in de personele zaken ziet, zoals een bolton en dalijk ook pence etc
pi_189611316
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:22 schreef The_End het volgende:

[..]

Heeft niks met taal nazi te maken. Het is nogal een verschil of het om een iemand gaat of meerdere mensen.
Ik spreek nu eenmaal weinig nederlands en zal daarom ook geregeld fouten maken, maar als je niet weet wat ik bedoel vraag je om verduidelijking.
Het was iig gewoon duidelijk.
pi_189611327
https://www.scribd.com/document/431949856/US-v-Flynn-DE-129-2

Maar mischien mooi leesvoer voor die het wel interessant vinden.
Het een en ander over flynn
pi_189611334
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je weet veel zaken pas op het moment dat je in office bent aangezien er veel zaken geheim zijn en je dus ook niet kan weten , en verder zijn er veel die hem tegen proberen te werken die ook behoorlijk wat macht hebben.

Vandaar dat je veel wisselingen in de personele zaken ziet, zoals een bolton en dalijk ook pence etc
Alleen mongolen denken dat. Universele zorg is uiteraard extreem simpel. Brandhaarden overal ter wereld: extreem simpel. Noord Korea. Super simpel! Totdat je president wordt, dan is het moeilijk hoor! Dat verwacht je niet! 8)7 Ik heb nieuws voor je. Alleen mensen zoals jij en Trump denken dat. Iedereen die geen kasplantje is, weet dat dit niet zo makkelijk is.
pi_189611408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Daarom is de overgang tussen presidenten normaal altijd goed geregeld met overgangscommissies ed, maar ene D. Trump vond zulke zaken allemaal niet nodig. :')
pi_189611480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 11:24 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik spreek nu eenmaal weinig nederlands en zal daarom ook geregeld fouten maken, maar als je niet weet wat ik bedoel vraag je om verduidelijking.
Het was iig gewoon duidelijk.
Nee, slimmerd. In je reactie had je het bewust over 'een betrokkene'. Je schreef immers: 'check waar hij aan tafel heeft gezet', oftewel enkelvoud.

Feit is echter dat meerdere verklaringen van verschillende personen richting quid pro quo wijzen. Op een gegeven moment werkt 'shoot the messenger' dan niet meer.

Sowieso kan een ieder met een beetje hersens bedenken dat het typisch iets is voor Trump om quid pro quo te eisen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189612591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:08 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dan stuur je een brief die op een dagvaarding lijkt, maar alle kracht van een daadwerkelijke dagvaarding mist. Zo moeilijk is het allemaal niet. Zelfs niet voor jou.
Hoe zie jij dit voor je? Wat bedoel je met de kracht van een dagvaarding? Dit slaat echt helemaal nergens op.
pi_189612748
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe zie jij dit voor je? Wat bedoel je met de kracht van een dagvaarding? Dit slaat echt helemaal nergens op.
Komt omdat je vast zit in
quote:
je extreemlinkse Twitter- en Lügenpressebubbel
.

Daarom gewoon Foxbart volgen. Daar leggen ze precies uit hoe dit werkt. ^O^
pi_189612778
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Komt omdat je vast zit in
[..]

.

Daarom gewoon Foxbart volgen. Daar leggen ze precies uit hoe dit werkt. ^O^
Ik zit in een extreemlinkse Twitterbubbel? Ok, die is echt helemaal nieuw voor me.

Ik vraag enkel waarom een "nepdagvaarding" ergens op zou slaan, dat is namelijk totaal nutteloos. Een dagvaarding is enkel een uitnodiging om ten tonele van een rechtbank te verschijnen, als die nep is, slaat het nergens op om die te versturen en bewijst het ook geen reet.
pi_189612813
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zit in een extreemlinkse Twitterbubbel? Ok, die is echt helemaal nieuw voor me.
.
Zijn ook niet mijn woorden he ;)
pi_189614920
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vraag enkel waarom een "nepdagvaarding" ergens op zou slaan, dat is namelijk totaal nutteloos. Een dagvaarding is enkel een uitnodiging om ten tonele van een rechtbank te verschijnen, als die nep is, slaat het nergens op om die te versturen en bewijst het ook geen reet.
Het is voor de show en omdat ze niets anders hebben en bang zijn voor wat er komen gaat, dus is men bezig met o.a. barr vals te beschuldigen om tijd te rekken of wat dan ook.
Intussen gebeurt er weer werkelijk niets volgens de veelal linkse rakkers die de MSM achterna lopen.
https://pjmedia.com/trend(...)lian-intel-agencies/
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:50:34 #74
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189615033
Niet zo heel lang geleden werd een bericht van mij, waarin ik stelde dat de Obama-regering haar politieke tegenstanders bespioneerde, bekritiseerd met de inbreng dat het context ontbeerde.

Even afgezien van het feit dat ik deze topicreeks juist ben begonnen om informatie over het machtsmisbruik van de Amerikaanse overheid -het politiseren van overheidsmiddelen, dus deze reeks is de context- te delen als counter narratief op de spoon fed BS collusion delusion narratief van de corrupte media dat onlangs door special counsel Robert Mueller volledig is ontkracht.
Het is evident nodig zaken te blijven herhalen, dus bij deze:

bron

Dit is overigens in meerdere opzichten oud nieuws. Niet alleen is dit document vanaf 18 april openbaar gemaakt, de Russia collusion delusion hoax heeft volledig plaats moeten maken voor de volgende faux outrage, een telefoongesprek tussen president Trump en president Zelensky van Oekraïne, dat deze keer nu echt de ondergang betekent voor de Amerikaanse president.

Terug naar het afluisteren door de Obama-regering. Ik heb hiervan vijf feitelijke voorbeelden met bron vermelding gegeven van deze praktijken in dit bericht.
Deze waren met naam en toenaam het afluisteren via een FISA-bevel (mogelijk meerdere dan enkel die tegen Carter Page), via unmasking requests, via het inbrengen van confidential human sources, via national security letters en via buitenlandse inlichtingendiensten zoals GCHQ.
De context van het afluisteren is een gerechtelijke uitspraak waar ik ook bij herhaling op heb gewezen, de memorandum opinion and order van de FISC door federale rechter Rosemary Collyer.
Deze rechter deed de uitspraak dat de informatie uit de NSA-database, dat informatie uit de hele wereld verzameld en verwerkt voor binnen- en buitenlandse inlichtingen- en contra-inlichtingendoeleinden onwettig werd geraadpleegd en misbruikt.
Ik heb ook in deze reeks een bericht gemaakt waarin ik aan de hand van overheidsdocumenten uiteenzet dat een deel van deze schendingen met hoge waarschijnlijkheid ook zijn gedaan door niet-overheidsentiteiten.

In de polemiek naar aanleiding van mijn bericht over het afluisteren werd duidelijk dat de kritiek daarop samengevat kan worden met het volgende; alhoewel het een misschien gegeven is dat er is afgeluisterd -en passent ook nog vermelden dat dit prima praktijken zijn- het zijn simpelweg wat aanwijzingen hier en daar zijn en omdat niemand hiervoor verantwoordelijk is gehouden is dit alles niet ter zake doende.
Ik vind het opmerkelijk -maar ook heel erg typerend- dat nadat ik wees op de gerechtelijke uitspraak van Collyer -en het desbetreffende document van deze uitspraak- dit geheel alsnog in twijfel werd getrokken; “als het daadwerkelijk onwettig is” -geldt het pas alleen als er iemand is opgepakt (dit laatste parafraseer ik).
Voor degenen die opletten, niet alleen wordt een uitspraak van een rechter in twijfel getrokken, maar in deze “logica” ontbreekt due process. Dat een rechter na onderzoek heeft geconstateerd dat informatie uit de NSA-database onwettig is geraadpleegd betekent niet dat 's anderdaags links en rechts wat figuren worden opgepakt en op water en brood wordt gezet.
Het betekent enkel dat er probable cause is om onderzoek te doen. Personen worden niet onderzocht, maar overtredingen/misdrijven.
Het is natuurlijk lastig om na drie jaar lang witch hunt van de Democrats en opjuttende media in te zien dat de "logica" volgend deze Stasipraktijken niets met de Amerikaanse rechtsstaat van doen hebben.

Daarentegen is er afgelopen drie jaar juist bijzonder veel gebeurd.
Ik heb nog nooit in de geschiedenis van de Verenigde Staten gezien dat zoveel hooggeplaatste officials van de FBI en het ministerie van Justitie op non-actief zijn gesteld, demotie hebben gehad, (gedwongen) ontslag hebben genomen of zijn ontslagen.

Strzok Joins List of 25 Top FBI, DOJ Officials Who Have Been Recently Fired, Demoted, or Resigned

Dit is een artikel van een jaar geleden. Inmiddels zijn het bijna 40 top-officials van de FBI en het ministerie van Justitie die vanwege implicaties over Mid Year Exam en Crossfire Hurricane geen rol van invloed meer spelen op de afdelingen wetshandhaving.
Sterker nog ik heb nog nooit in de geschiedenis van de Verenigde Staten gezien dat de FBI-directeur, de adjunt-FBI-directeur en de procureur-generaal een verwijzing tegen zich hebben voor strafrechtelijk onderzoek.
Maar ja, niemand opgepakt dus nisk geburt.

De nieuwe inbreng van Sydney Powell, de advocaat van luitenant-generaal Micheal Flynn, laat ook zien dat er de afgelopen drie jaar veel is gebeurd. Er is veel informatie openbaar geworden dat een zeker perspectief biedt over de Russia collusion delusion hoax. Dit is allemaal geen nieuwe informatie, maar door het wekelijks gegil en gehuil van de anti- en never-Trumpers -Mueller-time, big IF true, Micheal Cohen went to Prague, Don Jr. and Ivanka will be indicted, et cetera- wordt het veelal ondergesneeuwd.
Dit zijn in elk geval voldongen feiten uit Powell's inbreng.

Lisa page nam ontslag en Peter Strzok kreeg een demotie.

DoJ OIG Micheal Horowitz, normaliter niet in de openbaarheid tredend, brengt een verklaring dat hij een onderzoek begint naar deze hele affaire.
Rudolph Contreras, de federale rechter die de schuldverklaring van Micheal Flynn aanneemt verschoont zich daarna van deze zaak.
Later bleek uit onthulde sms-berichten tussen Peter Strzok en Lisa Page dat de rechter een vriend was van Strzok.
Bruce Ohr, de vierde man in de hiërarchie van de DoJ kreeg voor de tweede keer een demotie.

Het zogenaamde Steele-dossier was een document dat betaald is door de Hillary Clinton campagne en de DNC. Zowel de FBI als Fusion GPS namen Chirstopher Steele in dienst.
Fusion GPS nam ook Nellie Ohr in dienst, de vrouw van Bruce Ohr, de vierde man in de hiërarchie binnen de DoJ.
Nellie Ohr zocht naar "dirt" over Micheal Flynn. Zij sluisde informatie van haar werk door via haar man Bruce Ohr naar de FBI toen Christopher Steele was ontslagen voor liegen tegen de FBI over media-optredens.
Bruce Ohr bracht ook bij het doorsluizen van de informatie van Christopher Steele en Nellie Ohr latere leden van de special counsel Andrew Weissmann en Zainad Ahmad mee.

Dit is een selectie van de feiten dat in dit document aan bod komt, maar het advies is vanzelfsprekend het zelf te lezen en te beoordelen.

Verder nog voor mij een aantal opvallende zaken in dit document.
Lisa Page de 302 van het interview van Flynn heeft aangepast:

Omschrijving van het samenspannen van het hoofd van de inlichtingendiensten James Clapper met media;

Ondanks dat hun collega's het "bullshit" vonden waren de agenten die Flynn hadden ondervraagd ervan overtuigd dat hij eerlijk was, blijkt uit sms-berichten:

Flynn werd op 24 januari 2017 ondervraagd. Twee weken later werd in de media bericht dat "volgens inlichtingen officials" Flynn met de Russische ambassadeur Sergey Kysliak sancties had besproken in tegenspraak met datgene vice-presisent Mike Pence had verklaard in media-optredens.
De notities van de agenten stellen dat Flynn niet zeker wist of hij deze issue met Kysliak had besproken.
De 302 zegt iets anders.

Op 12 januari 2017 publiceerde David Ignatius van The Washington Post informatie van het lekken van het telefoongesprek tussen Flynn en Kysliak.
Het lekken van deze informatie naar de media is een federaal misdrijf waarvoor nog niemand verantwoordelijk is gehouden.
De vermoedens bestaan dat James Baker achter dit lek zit.
James Baker is onderwerp van strafrechtelijk onderzoek.

Interessant inbreng van de de advocaat van Micheal Flynn. Volgens mij heb ik anderhalf jaar geleden al gesteld dat in deze zaak Brady materiaal heel belangrijk wordt en dat blijft na dit onverminderd.

Complete document vind je hier US vs Flynn
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_189615123
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:42 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is voor de show en omdat ze niets anders hebben en bang zijn voor wat er komen gaat, dus is men bezig met o.a. barr vals te beschuldigen om tijd te rekken of wat dan ook.
Intussen gebeurt er weer werkelijk niets volgens de veelal linkse rakkers die de MSM achterna lopen.
https://pjmedia.com/trend(...)lian-intel-agencies/
Heb je voorbeelden van die nepdagvaardingen, of is het gewoon een gerucht van een of andere obscure website? Waarom zou een dagvaarding iemand in een kwaad daglicht stellen? Het hoeft helemaal niet negatief te zIjn, het is enkel een oproep om bij een rechtszitting aanwezig te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')