Je mist de essentie van mijn postquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:40 schreef Gorraay het volgende:
[..]
‘Buurman’ Keizer woont een paar honderd meter verderop, aan de andere kant van de vaart. Zelfs als hij nr. 14 zo dicht mogelijk nadert, is hij altijd nog meer dan honderd meter van het huis verwijderd. Dat maakt de waarneming nogal moeilijk. Hij zal, lijkt me, niet zomaar de vaart oversteken en het terrein van de 'familie' betreden.
Dit is vanuit een perspectief bekeken wat niet strookt met onze normen en waarden. Ik vind dat deze uitleg pijnlijk duidelijk maakt hoe geïndoctrineerd we zelf eigenlijk zijn.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Dit is vanuit een perspectief bekeken wat niet strookt met onze normen en waarden. Ik vind dat deze uitleg pijnlijk duidelijk maakt hoe geïndoctrineerd we zelf eigenlijk zijn.
Goede toevoeging...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:10 schreef Drizzt het volgende:
Ik vind de naam Durk Hak wel erg opmerkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jan wordt langzaamaan als De Verlosser gezien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:20 schreef Firuze60 het volgende:
Het maakt de aanklacht zowel naar de vader als de huurder behoorlijk ingewikkeld, want niemand belet (zelfs de overheid niet) om te leven met zijn kinderen zoals hij dat ziet, eigen onderwijs etc, genoeg voorbeelden die dat zo doen. Er is geen enkel bewijs van vrijheid beroving, er staan wat camera's op het terrein, ok, maar die staan wel meer op private terreinen.
Ik heb te doen met Jan en zijn 5 biertjes, die krijgt de volle laag.
Ja.quote:
Ja, de vergelijking met Frederik van Eeden vind ik wel treffend. Die werd in mijn Havo-tijd behoorlijk opgehemeld door de docenten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi rustig en betoog.
Dan is ze dus ook niet op een legale manier begraven of gecremeerd, en dat is wel zorgwekkend, want dan kun je ook niet vaststellen of ze wel op natuurlijke wijze is overleden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 01:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. Geboorte kinderen niet aan gegeven, overlijden moeder niet aan gegeven.
Volgens mij kunnen ze dat vrij lang toch ook nog wel onderzoeken en terugvinden op een skelet. Niet alles, wel veel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is ze dus ook niet op een legale manier begraven of gecremeerd, en dat is wel zorgwekkend, want dan kun je ook niet vaststellen of ze wel op natuurlijke wijze is overleden.
En dan neem ik even aan dat deze vrouw wel ooit in NL geregistreerd was, en dat ze, net zoals de 3 oudere kinderen wel officieel bestond.
Eerst eens vinden idd, dat zou wel eens op dat landje bij Staphorst kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat vrij lang toch ook nog wel onderzoeken en terugvinden op een skelet. Niet alles, wel veel.
Moeten ze wel het lichaam/skelet nog ergens opgraven.
Volgens bepaalde gegevens is zij ook overleden, maar daar staan geen data bij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:00 schreef woxxel het volgende:
Ja en zn eerste vrouw wil ik ook wel weten wat daarmee is gebeurd
Nomen nescio inderdaad. Vrij vertaald; naam onbekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens bepaalde gegevens is zij ook overleden, maar daar staan geen data bij.
En nee, ik ga die gegevens niet delen.
Er staat ook geen naam bij trouwens, alleen NN en ik neem even aan dat dat voor No Name staat.
Ik heb nooit gehoord of gelezen dat de opvattingen en levensstijl van Thoreau of Van Eedens ‘Walden’ tot de traumatisering van kinderen hebben geleid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 02:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit is vanuit een perspectief bekeken wat niet strookt met onze normen en waarden. Ik vind dat deze uitleg pijnlijk duidelijk maakt hoe geïndoctrineerd we zelf eigenlijk zijn.
De telegraafquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er eigenlijk verzonnen/bedacht dat ze op "het einde der tijden" zaten te wachten, want dat blijkt tot nu toe nergens uit en juist dát is de hele wereld over gegaan
RTV Drenthe deed een aantal aannames Of werd verkeerd geinformeerd ( door wie?)quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er eigenlijk verzonnen/bedacht dat ze op "het einde der tijden" zaten te wachten, want dat blijkt tot nu toe nergens uit en juist dát is de hele wereld over gegaan
Was het een kelder"quote:Vader met zes kinderen zit jaren in kelder Ruinerwold: familie wachtte op einde der tijden
(...)
De kinderen zouden geen idee hebben dat er ook nog andere mensen op de wereld bestonden.
Het blijkt wel ergens uit:quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:49 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |