Dure rage quit van Rohan Dennistwitter:TourDeJose twitterde op woensdag 13-11-2019 om 15:49:25Rohan Dennis played an expensive game. According to sources, he lost his 1,5mln contract with Bahrain after TDF-gate, loses a million in damages and now can sign for max ¤250.000. Teams are full and his reliability is in doubt https://t.co/Rxa5v8yiDP reageer retweet
Een bron die zegt dat Dennis ook op een Merida had gewonnen nemen we niet serieus. Die 250k geloof ik derhalve ook niet meteen in. Gisteren postte hij nog een foto op instagram waarop z'n zoontje een Kask-helm droeg, wat op Ineos zou kunnen wijzen.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:13 schreef Momo het volgende:
Dure rage quit van Rohan Dennistwitter:TourDeJose twitterde op woensdag 13-11-2019 om 15:49:25Rohan Dennis played an expensive game. According to sources, he lost his 1,5mln contract with Bahrain after TDF-gate, loses a million in damages and now can sign for max ¤250.000. Teams are full and his reliability is in doubt https://t.co/Rxa5v8yiDP reageer retweet
Aldus Thomas Dekker over Boogerd in een Parool interview.quote:Michael Boogerd
"Het blijft een moeilijk verhaal. Hij voelt zich enorm slachtoffer, omdat ik heb beschreven welke rol hij speelde in de verspreiding van doping in het peloton. Het was niet dat hij dat deed om er rijker van te worden, hij werd er ook maar in meegezogen. Ik weet dat hij een groot hart heeft, we waren niet voor niets de beste maatjes. Ik keek naar hem op, hij was twaalf jaar ouder en had enorme successen gevierd. Nou kun je natuurlijk denken: de tijd heelt alle wonden. Maar dat lukt alleen als je aan jezelf werkt. Ik heb dat gedaan, hij niet. Toen mijn boek net uit was, heb ik een paar keer geprobeerd een afspraak te maken, maar dan kwamen er steevast appjes waarin ik verrot werd gescholden. Ik wil best een gesprek, maar zo schiet het niet op. Hij is verbitterd. Terwijl ik denk: het leven is te kort om boos te blijven."
Deur open voor Mathieu? Grapje....quote:Op donderdag 14 november 2019 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Arkea vanaf volgend jaar op Canyon, nou nou.
twitter:LeTour twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 05:07:19Skoda Shanghai Criterium 2019 :🥇 @CalebEwan 🥈 @MATTEOTRENTIN 🥉 @s_kruijswijk #ShanghaiCriterium https://t.co/7Qph7raC1I reageer retweet
Klopt, leuk koppel! Prima appartement ook.quote:Op zondag 17 november 2019 22:46 schreef Chiappucci het volgende:
Steven Kruijswijk en zijn Sofie waren bij Ivo Niehe vanavond.
Best een leuke vrouw heeft ie, het is in elk geval wel duidelijk wie daar thuis de broek aan heeft.
Haha, eerst Boogerd helemaal afmaken in een boek en dan klagen dat Boogerd niet in gesprek wil daarna..quote:Op donderdag 14 november 2019 11:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Aldus Thomas Dekker over Boogerd in een Parool interview.
Ik snap dat hij de rol van Boogerd in het dopingsysteem wilde noemen, maar ik vraag me af of het nodig was om hem met drank, drugs en hoeren in verband te brengen. Kan me voorstellen dat Boogerd daar niet blij mee is en dat hij een stuk milder was geweest als Dekker het alleen over doping had gehad.quote:Op maandag 18 november 2019 10:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, eerst Boogerd helemaal afmaken in een boek en dan klagen dat Boogerd niet in gesprek wil daarna..
TV tip voor de liefhebbersquote:Op maandag 18 november 2019 09:20 schreef Szura het volgende:
Vanavond om 22.10u op Canvas een documentaire over Poulidor: Poulidor premier
quote:Op maandag 18 november 2019 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Nederlandse deelname bij wielrennen:
Mannen weg: 5
Mannen tijdrit: 1
Vrouwen weg: 4
Vrouwen tijdrit: 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |