quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, netjes in de rij gaan staan om Aoibhin om opheldering te vragen.
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als ze nu weer de draad kwijt is is dat wel een extreem *armen in de lucht* momentje hoor!
quote:
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik (nog) gek(ker) werd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk ben een paar pagina's teruggegaan maar inderdaad, geen meldingen dat je naar bed zou gaan.
Nee joh, dat kan toch bijna niet tuurlijk niet!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik (nog) gek(ker) werd.
Was een follow-up met deze:quote:
quote:
Ik ben de draad kwijtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:24 schreef Guanabana het volgende:
@:Aoibhin ik wil opheldering voor ik ga slapen
quote:
quote:
Als dit echt is, mag ik het dan oprecht even uitroepen van frustratie, zo nee; zeg nou gewoon even welke post ik zei dat ik naar bed ging.quote:
Herkenbaar, dit alles is ook het enige wat er voor zorgt dat ik m'n pc nog niet uitgezet heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:37 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen maar ik check zo in bed nog wel even hoe dit is afgelopen.
Zo te zien wel, plaatje is grijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
Het lijkt erop dat Aoi-dinges zelf is gaan slapen.
Joejoe!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:44 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja whatever, ik ga niet als gekke Henkie zitten wachten, joe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |