Nu heb ik dat muziekje in mijn hoofdquote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:47 schreef I het volgende:
[..]
Nu moest ik dus hier aan denken
[ afbeelding ]
Daarom, Netflixquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel af en toe komt er dan wel eens een film die ik wil zien, maar dan duren de stukken film zo ongeveer even lang als het reclameblokDan denk ik op een gegeven moment ook; laat maar
Dat zou je eerder toch ook al?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 00:48 schreef Guanabana het volgende:
Oke dat was onbedoeld romantisch, nu ga ik maar naar bed.
@Cyan9quote:
Waar zei ik dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou je eerder toch ook al?Of bedoel je nu ook echt slápen?
Nouhouuquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus je geeft het toe! Aha! De val sluit zich jongedame! Voorlopig geen Brinta met rietsuiker meer voor jou!
Moet ik dus nog steeds aanschaffenquote:
Eerder vanavond zei je ook al dat je ging slapenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar zei ik dat?
Begin ik van het padje te raken?
De vraag blijft wat de significantie is van Brinta. Of rietsuiker. Of juist specifiek die combinatiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NouhouuIk probeer gewoon fascinatie op te wekken!
Ik denk het in dit geval weer ja, want ik heb het echt niet eerder gezegd vandaagquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei je ook al dat je ging slapen![]()
Van het padje ben je niet joh; dat ben alleen ik altijd
Ken je niet iemand met een account waar je in kan delen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ik dus nog steeds aanschaffen![]()
Nou ja, ik moet niks; ik wil het.
Fascinerendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag blijft wat de significantie is van Brinta. Of rietsuiker. Of juist specifiek die combinatie
Ik nu ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu heb ik dat muziekje in mijn hoofd
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ken je niet iemand met een account waar je in kan delen?
Moet je ook gewoon echt willen ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet ik dus nog steeds aanschaffen![]()
Nou ja, ik moet niks; ik wil het.
Jij snaptquote:
Als ze nu weer de draad kwijt is is dat wel een extreem *gooit armen in de lucht* momentje hoor!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat Aoibhin verwarring heeft veroorzaakt in de SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |