Nee, was ineens overquote:
Het is natuurlijk heel normaal om een boerderij te huren met mensen die in de kelder wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft niemand ontvoerd. De kinderen wisten niet beter dan zo te leven. Er is iig nog veel onduidelijk wat er daar is gebeurd.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb oordopjes in
En ja, ik dans en zing ook.
De maan is geen Oostenrijker en ook geen entführer!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo de maan is oostenrijker tuurlijk werd berichtet en hier werd ook ermittelt hij is de wegbringer,entführer
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel normaal om een boerderij te huren met mensen die in de kelder wonen
Nou ik wel! Leer mij de jaloerse kerels kennen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
@:PoezeligDing gevonden.. maar ik kan er geen jaloezie in ontdekken hoor
de mann hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
De maan is geen Oostenrijker en ook geen entführer!De maan is van niemand.
Ja, weten we, maar ik vond het leuk om Recce hier mee te pesten.quote:
Goedkoop in de TV film wereld voor de zendgemachtigdenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
waarom is er zoveel Tom Cruise op tv
Is hij nog niet bij Ophra op de bank aan het springenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, die zou ik sowieso overslaan. Maar echt ook op 2 zenders tegelijk, vorige week ook al.
Dat is hij ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:33 schreef Recce het volgende:
Hier heeft Tom net een medaille gekregen van de scientology-kerk. Als je zo'n grote medaille serieus neemt, ben je vrij gestoord.
[ afbeelding ]
Ja en die hele scientology-kerk is zo'n beetje op hem gericht, daar wordt-ie waarschijnlijk steeds gekker van.quote:
Dat neem ik dan maar aanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou ik wel! Leer mij de jaloerse kerels kennen.
Ik lig altijd in een deuk om mensen die denken dat De Speld serieus is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De Speld is ook niet meer wat het geweest is.
Oh is dat niet zo danquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om mensen die denken dat De Speld serieus is.
Vind er al een tijd geen reet meer aan om er te lezen. Het is net of ze er zo min mogelijk moeite voor willen doen tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om mensen die denken dat De Speld serieus is.
Ik kijk er alleen wanneer iemand weer eens een link plaatst, zo maar uit mezelf neverquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind er al een tijd geen reet meer aan om er te lezen. Het is net of ze er zo min mogelijk moeite voor willen doen tegenwoordig.
Nah, ze hebben altijd al redelijk veel matige artikelen gehad. Maar af en toe zit er iets tussen wat echt grappig is.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vind er al een tijd geen reet meer aan om er te lezen. Het is net of ze er zo min mogelijk moeite voor willen doen tegenwoordig.
Geen idéé eigenlijk ik kom er nooit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
Klopt, ik lees het ook niet meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze een artikel over twee ouders die één van hun tweeling weg wilden doen, omdat ze er maar één wilden, dat vond ik wel heel goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 oktober 2019 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat is wel weer grappig.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze een artikel over twee ouders die één van hun tweeling weg wilden doen, omdat ze er maar één wilden, dat vond ik wel heel goed.
Vooral de reacties op Facebook
Nieuwspaal wtfquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:53 schreef Deisyy het volgende:
Ow het was de Nieuwspaal![]()
https://nieuwspaal.nl/de-helft-van-onze-tweeling-mag-weg/
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé eigenlijk ik kom er nooit.
Tomatensoepje begint wel lekker te worden btw
Ik neem dat altijd serieus. Ik ben wat lid van UTO groepen. Dat is ook zo schattig allemaalquote:
Ongehoord inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat deze boeren zich mogen verantwoorden voor de rechter. Moet je je de volksophef eens voorstellen als er Wilders op die kist had gestaan.
Snij jezelf in de vingers.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:56 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat deze boeren zich mogen verantwoorden voor de rechter. Moet je je de volksophef eens voorstellen als er Wilders op die kist had gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |