Hoezo 'vroeg'? Ik heb volgende week vrij, maar ook gewoon met kerst weer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo vroeg vakantie?
He Inso.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vrienden, en eventuele vijanden.
Ja dat vast wel maar ook veel rotkinderenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zijn veel prima kinderen hoor.
Al heb ik er een paar bij die eigenlijk gewoon naar speciaal onderwijs moeten.
Is anoniem gegaanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet geweest he
Ja dat wel maar naar ny ga je niet voor de rustquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook in New York heCentral Parkgenot
Ook zijn laatste? Iets met Johannes Paulus 2.quote:
Zonder meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat vast wel maar ook veel rotkinderen
Ik vind dat jij het wel erg vaak met mij oneens bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo 'vroeg'? Ik heb volgende week vrij, maar ook gewoon met kerst weer.Gewoon omdat ik vrij gevraagd heb.
Iedereen en zijn moeder gaat anoniemquote:
Mij zou het wel leuk lijken mensen te leren programmeren of zo, ooit misschien.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook zijn laatste? Iets met Johannes Paulus 2.
[..]
Zonder meer.
Ja volgens mij dat diegene inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook zijn laatste? Iets met Johannes Paulus 2.
[..]
Zonder meer.
Wel dure stad jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wel maar naar ny ga je niet voor de rust![]()
Sowieso geen goed moment om veel geld uit te geven aan een vakantie momenteel
Ik vraag alleen maar op opheldering?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het wel erg vaak met mij oneens bent.
Kan je niet gewoon zeggen ja verdomd wat een goede vraag. Ik heb ook gevoelens hor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar op opheldering?omdat ik het niet snap niet
Zou je er willen wonen? Lijkt mij zo druk overal.quote:
Hm nee niet permanent. Maar een maandje of 2 daar wonen lijkt me echt gaafquote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou je er willen wonen? Lijkt mij zo druk overal.
lol, welk plaatje?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest vandaag tijdens een proefwerk de hele tijd lachen om een stom plaatje.
Heb 2 uur lang mijn best moeten doen om niet te lachen
cutequote:Op woensdag 16 oktober 2019 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het domme hoofd van deze kat.
[ afbeelding ]
Kans is aanwezig. Zit in de trein naar Amsterdam Zuid en moet om naar huis te komen bij Zuid uitstappen. Kan ik net zo goed nog even buurten daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |