Ik wil best mijn geld inzetten dat Geert het niet over moslims gaat hebben zonder dat dat op enige manier in verband staat met boeren en/of de stikstofcrisis.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat hoeft er meestal niet te zijn.
Moslims mogen alles in dit land en boeren niets. Voor asielzoekers doet het kabinet alles en voor boeren niet. Terroristen worden geknuffeld in de land en boeren niet. Het is allemaal de schuld van de Marokkanen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Zou Geert in zijn toespraak de Islam noemen? Zet nu uw geld in.
Tuurlijk, maar dan is het dus niet zo handig om je woede te richten op een partij (in dit geval GL) die geen invloed heeft op het beleid en niet handig om 'weg te kijken' van het gegeven dat de FvD met VVD wil regeren en je daarmee dus achter een partij gaat staan die het huidige selectieve systeem niet gaat veranderen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat klopt maar als het kabinet selectief aanwijst en wegkijkt kun je reacties verwachten.
Slachterijen ja.. praktisch allemaal..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef Bocaj het volgende:
Hebben wij in Nederland islam varkensboeren?
En hoezo heb jij wel het goede beeld?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat je zoals veel mensen in NL een volslagen verkeerd idee hebt van het hedendaagse boerenvak en de belangen die meespelen in het financieren van deze acties..
Gheghe.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moslims mogen alles in dit land en boeren niets. Voor asielzoekers doet het kabinet alles en voor boeren niet. Terroristen worden geknuffeld in de land en boeren niet. Het is allemaal de schuld van de Marokkanen.
twitter:AdvokaatR twitterde op woensdag 16-10-2019 om 16:12:38Vanuit Spanje steun aan de #boereninactie #boerenprotesten #agriactie https://t.co/LD4nKle7Jc reageer retweet
Mensen die veel geld verdienen en lelijke auto's kopenquote:
Nix mis mee!quote:
Is die daar heen gevlogen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AdvokaatR twitterde op woensdag 16-10-2019 om 16:12:38Vanuit Spanje steun aan de #boereninactie #boerenprotesten #agriactie https://t.co/LD4nKle7Jc reageer retweet
Oh... Ik zit tot minstens 1700 mobiel...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, ik ben over een kwartiertje weg en dan ben ik paar dagen afwezig.
Nee valt me mee dat er geen relschoppers van buitenaf zijn.. Kennelijk zijn ze zelfs daar geliefd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |