Waarvoor dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind trouwens dat we de boeren moeten filmen en later flink beboeten en desnoods arresteren.
Designated survivor?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:36 schreef Bocaj het volgende:
Grapperhaus vertrekt alvast van het binnenhof!
[ afbeelding ]
Van mij mogen ze een lintje krijgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind trouwens dat we de boeren moeten filmen en later flink beboeten en desnoods arresteren.
Een lintworm jaquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een lintje krijgen.
Ja natuurlijk moeten die gewoon post van het CJIB krijgen. Kom nou.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat raddraaiers die op camera staan mogen worden aangepakt
Met een tractor mag je gewoon de weg op hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:41 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze een lintje krijgen.
de gemiddelde randstedeling weet niet eens dat melk niet uit een fabriek komt. Ik daag je uit om een boerenopleiding te gaan doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:38 schreef Confetti het volgende:
Het relatief geïsoleerd leven op het platteland doet weinig goeds voor de beschaving en ontwikkeling van mensen zeg. Man man man. De term domme boer is niet voor niets verzonnen.
Geef hun kenteken maar door dan hoor...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:43 schreef agter het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moeten die gewoon post van het CJIB krijgen. Kom nou.
Zou ook graag zien dat de kosten van vandaag verhaald worden op deze mensen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:40 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Kom je dat om de 10 min melden ?
Helemaal als de politie je begeleid...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:43 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Met een tractor mag je gewoon de weg op hoor.
Dus wat is je punt ?
weggoien is verspilling en niet co2 en nox neutraalquote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee man die kun je gewoon wassen hoor
twitter:RobinvanMaris twitterde op woensdag 16-10-2019 om 14:43:26Trekkers vinden nu allerhande routes door het centrum Den Haag. O.a. over de Turfmarkt. #boerenprotest #boereninactie https://t.co/ViwSQK4E0D reageer retweet
Rare beschuldigingen...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hardwerkende mensen die menen dat de wet niet voor hen geldt, die illegaal stallen bouwen, dieren op grote schaal (letterlijk en figuurlijk) uitknijpen en daar nog respect voor eisen ook.
quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
POEF!Grappig want net in de file alleen maar sympathie voor de boerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de snelweg?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:43 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Met een tractor mag je gewoon de weg op hoor.
Dus wat is je punt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |