Dat open je toch gewoon in een privé venster. Dan lees je t gewoon gratis.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:21 schreef IriYe het volgende:
Spookgezin telt nog 3 kinderen. Telegraaf Premium.
Daar kriijg je oko ook de tiefus van, met hun Premium.
Lukt niet in de app.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat open je toch gewoon in een privé venster. Dan lees je t gewoon gratis.
Drie oudere kinderen volgens de buuf van Hasseltquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:21 schreef IriYe het volgende:
Spookgezin telt nog 3 kinderen. Telegraaf Premium.
Daar kriijg je oko ook de tiefus van, met hun Premium.
Staat er niet bij in de app.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Link van artikel kopiëren in je browser.
Gebruik dan geen appquote:
Die sensei? Geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:11 schreef Za het volgende:
Kan iemand mij zeggen waarom ik waneer ik janzonearth google ik telkens bij ene Kirkhoff in Zuid Africa uitkom?
BVD
Dealtje met de eigenaar?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:20 schreef Spectator19 het volgende:
Waarom zou je trouwens een boerderij opknappen die je huurt?
Goedkope huurovereenkomst, was 2010 vol in de crisis. Dit boerderij was geen stuiver waard. En krijg een betalende huurder er maar eens uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:20 schreef Spectator19 het volgende:
Waarom zou je trouwens een boerderij opknappen die je huurt?
De politie heeft uit WO2 wel geleerd altijd goed achter de kast te kijken als je op zoek bent naar mensen die zich verstoppen. Wat dat betreft was deze oorlog niet geheel zinloos.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ik me afvraag,de politie trof ze aan achter een kast in een kleine ruimte.
Waren ze daarin gekropen juist omdat de politie binnenkwam?
Of zaten ze daar altijd?
Die herseninfarct kwam drie jaar geleden, dan zaten ze daar al zes jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:40 schreef Vliegbaard het volgende:
Zou het niet zo zijn dat Gerrit-Jan en Josef dit optrekje wilde gebruiken als onderkomen voor hun nog uit te breiden sekte? Het hele verhaal doet vermoeden dat die twee voor hun komst in Ruinerwold al iets van plan waren. In ieder geval hadden ze een gezamenlijk doel.
Wellicht was Gerrit-Jan hun spiritueel leider maar is er door zijn herseninfarct een kink in de kabel gekomen en voelde Josef een soort plicht om het hele gezin te beschermen van de buitenwereld.
Er zal ook wel een plattegrond/aanwijzingen bij gezeten hebben van Jan.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 21:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
De politie heeft uit WO2 wel geleerd altijd goed achter de kast te kijken als je op zoek bent naar mensen die zich verstoppen. Wat dat betreft was deze oorlog niet geheel zinloos.
en traliesquote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Prei, appels, peren, kool, pompoenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |