famous last wordsquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Al 52 duels ofzo achter elkaar niet verloren in eigen huis in de competitie, dus meer logica.
Ik zag net dat Raffie weer eens Baumgartl aan het bashen was. In hoeverre heeft hij daar gelijk over? Dacht de laatste tijd eigenlijk best positieve verhalen over te horen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oké Mokkiemok, bedankt voor je nuttige bijdrage.
Moet wel echt sterker worden in duels, verliest er veel te veel als centrale verdediger die 10 mil heeft gekost. Prima speler verder maar dat moet wel echt beter. Was ook de aanleiding van de 1-0 van Utrecht.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag net dat Raffie weer eens Baumgartl aan het bashen was. In hoeverre heeft hij daar gelijk over? Dacht de laatste tijd eigenlijk best positieve verhalen over te horen.
Raffie is een beetje een sneuneus. Hij riep in het begin van het seizoen dat Baumgartl niet goed was, daarna speelde Baumgartl een paar prima potjes en hoorde je Raffie niet. Nu speelt Timo - zo lees ik - een matige pot en dan zit Raffie er weer bovenop. Dat is wel heel makkelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag net dat Raffie weer eens Baumgartl aan het bashen was. In hoeverre heeft hij daar gelijk over? Dacht de laatste tijd eigenlijk best positieve verhalen over te horen.
denk het ook wel al verwacht ik wel wat weerstand van AZquote:Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn 2 thuiswedstrijden, dus die wint PSV gewoon.
Mn ogen...quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Sadilek de centraliteit in het passing netwerk is, gaat er iets grondig mis in ons aanvalsspel. Maar verder wel gewoon lekker koppig Hendrix - Rosario blijven opstellen, want ze deden het zo leuk die drie wedstrijden tijdens de afwezigheid van Guti.
Het is voor ons eigen bestwil te hopen dat de KNVB Hendrix een flinke schorsing oplegt.
In dit geval zou het alleen niet onverwacht zijn omdat we allemaal kunnen zien dat Guti beter kan ballen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef SaferSephy het volgende:
Dit zijn de momenten die een ploeg als een puzzel in elkaar kan laten vallen. Meestal pakken dit soort situaties onverwachts positief uit. Ik wacht eigenlijk bij Ajax ook nog steeds op dat moment...
Iemand moet dit even uitprinten en aan van Bommel laten zien.quote:Op maandag 21 oktober 2019 10:06 schreef Lemming22 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Sadilek de centraliteit in het passing netwerk is, gaat er iets grondig mis in ons aanvalsspel. Maar verder wel gewoon lekker koppig Hendrix - Rosario blijven opstellen, want ze deden het zo leuk die drie wedstrijden tijdens de afwezigheid van Guti.
Het is voor ons eigen bestwil te hopen dat de KNVB Hendrix een flinke schorsing oplegt.
Ja want die analyseren zelf geen wedstrijden natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:13 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Iemand moet dit even uitprinten en aan van Bommel laten zien.
Zal vast wel gebeuren. Maar je moet wel heel erg koppig zijn als trainer om toch steeds maar weer aan Sadilek en Hendrix/Rosario vast te blijven houden, zoals al vaker gezegd is hier. Vorig seizoen met deze koppigheid de titel verspeeld en nu weer op dezelfde voet verder gaan dan kun je deze trainer niet meer serieus nemen. Het is een godszege dat Hendrix nu geschorst is. Sadilek zal wel 'gewoon' weer starten de volgende wedstrijd ben ik bang. Ik heb Sadilek al veel slechte wedstrijden zien spelen dit seizoen maar tegen Utrecht was een nieuwe ondergrens. Ik snap de keuzes van van Bommel niet want Boscagli deed het de laatste tijd gewoon prima.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja want die analyseren zelf geen wedstrijden natuurlijk.
Eens hoor. Maar die passmapjes hebben zijn natuurlijk ook wel. Boscagli en Guti zou al lekker zijn inderdaad, maar ik vind het ook wel prima dat Viergever even weg is hoor. Stoor me dood aan die vent, prima verdediger (verdedigend gezien) maar hij mag af en toe echt wel eens een balletje vooruit geven.quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Zal vast wel gebeuren. Maar je moet wel heel erg koppig zijn als trainer om toch steeds maar weer aan Sadilek en Hendrix/Rosario vast te blijven houden, zoals al vaker gezegd is hier. Vorig seizoen met deze koppigheid de titel verspeeld en nu weer op dezelfde voet verder gaan dan kun je deze trainer niet meer serieus nemen. Het is een godszege dat Hendrix nu geschorst is. Sadilek zal wel 'gewoon' weer starten de volgende wedstrijd ben ik bang. Ik heb Sadilek al veel slechte wedstrijden zien spelen dit seizoen maar tegen Utrecht was een nieuwe ondergrens. Ik snap de keuzes van van Bommel niet want Boscagli deed het de laatste tijd gewoon prima.
Zolang Rosario speelt kan je blijven puzzelenquote:Op maandag 21 oktober 2019 16:10 schreef SaferSephy het volgende:
Dit zijn de momenten die een ploeg als een puzzel in elkaar kan laten vallen. Meestal pakken dit soort situaties onverwachts positief uit. Ik wacht eigenlijk bij Ajax ook nog steeds op dat moment...
quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:07 schreef Intint het volgende:
[..]
Vraagje: Is dat ook hoe je de rest van je leven benaderd? Je eigen falen constant op andere factoren schuiven?
Sowieso niet printen. Zonde van het papier. Je kunt hem toch appen?quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:13 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Iemand moet dit even uitprinten en aan van Bommel laten zien.
Dit willen we toch, dat de VAR het goed doet. Consequent zijn zou nog mooi zijn. Lijkt niet haalbaar. A la Hawk Eye bij Tennis, dat zou mooi zijn. Dus de VAR is passief, tenzij je hem aanvraagt. Die spelers weten zelf het beste wat er aan de hand is. Vraag je de VAR terwijl er niks is een keer te vaak, dan is je recht op VAR weg als je hem nodig hebt.quote:
Zoals bij hockey dus.quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:49 schreef XL het volgende:
[..]
Dit willen we toch, dat de VAR het goed doet. Consequent zijn zou nog mooi zijn. Lijkt niet haalbaar. A la Hawk Eye bij Tennis, dat zou mooi zijn. Dus de VAR is passief, tenzij je hem aanvraagt. Die spelers weten zelf het beste wat er aan de hand is. Vraag je de VAR terwijl er niks is een keer te vaak, dan is je recht op VAR weg als je hem nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |