abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:05:51 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189535079
quote:
6s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:03 schreef Zorro het volgende:

[..]

Zelfs dan. Zo iemand kan zich dan ook heel goed laten gelden. Ik denk ook dat dat de redenering van Mark geweest is om Afellay aanvoerder te maken. Speler met PSV verleden die internationaal veel meegemaakt heeft. Helaas allemaal op wat minder niveau uitgezonderd zijn Barcelona tijd, en ook kwa persoonlijkheid niet het juiste type. Mislukte zet dus, maar wel de redenering die ik denk dat v Bommel heeft gevolgd.
maar dan wel een domme redenering, als Afellay die kwaliteiten heeft hoef je hem daar de band niet voor te geven.
pi_189535086
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Creëert voor zichzelf echt maar heel weinig gevaar. Moet het echt hebben van het anderen bedienen.
Mwoah. Dat mag jij vinden, ik zie dat anders. Malen is alleen dusdanig aan het schroeien dat iedereen even pover lijkt tegenover hem.
  FOK!fotograaf zondag 20 oktober 2019 @ 19:06:46 #253
842 Zorro
Z
pi_189535095
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dan wel een domme redenering, als Afellay die kwaliteiten heeft hoef je hem daar de band niet voor te geven.
Helemaal mee eens hoor. Als zal hij ook met het probleem gezeten hebben van "ja maar wie dan?"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189535283
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mwoah. Dat mag jij vinden, ik zie dat anders. Malen is alleen dusdanig aan het schroeien dat iedereen even pover lijkt tegenover hem.
Nou ja, kijk naar de cijfers van Bergwijn. Scoort bijna niet en je ziet hem ook gewoon veel minder gevaar stichten dan eerst. Assists levert ie wel. Dan noem ik iemand een 'dienende' speler.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189535289
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als Malen eens z'n dag niet heeft en/of niet goed bediend wordt is het al snel niks meer. Dat gaan we echt nog wel veel vaker zien dit seizoen.
Niet alleen Malen, Mo, en Stevie ook
  zondag 20 oktober 2019 @ 19:21:18 #256
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_189535308
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven Ajax speelde inderdaad ook super kut. Logisch dat na een interlandbreak beide clubs weer wat opstartproblemen hebben... Verschil is dat wij tegen een ploeg als Utrecht moesten en Ajax tegen de nummer 18 RKC en daar met hakken over de sloot won. Een gelijkspel was daar terecht geweest. Hadden wij tegen RKC gemoeten en Ajax tegen Utrecht was het andersom geweest. Ik wijs niet graag met vingers maar de KNVB heeft met dit speelschema Ajax wel enorm in het zadel geholpen richting titelprolongatie. Gaat dit seizoen nog vaker gebeuren PSV heeft een erg lastig schema ten opzichte van Ajax.
Je hebt in ieder geval wel een toepasselijke UI gekozen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:07:37 #257
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189542272
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 19:21 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval wel een toepasselijke UI gekozen.
psv speelt ook meer uitwedstrijden heb ik eens gelezen, en nu dus ook een lastiger schema. vind het allemaal erg zielig voor jullie.
zo'n wedstrijd als tegen Utrecht krijgt elke club een paar keer in een seizoen, wij komend an nu gelukkig goed weg bij RKC en jullie niet bij Utrecht, so what. alsof het kampioenschap nu al verspeeld is. Laat Scarface (gefeliciteerd met je kleine nog trouwens) lekker lullen met z'n doelsaldo is al beslist gelul.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189542589
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

psv speelt ook meer uitwedstrijden heb ik eens gelezen, en nu dus ook een lastiger schema. vind het allemaal erg zielig voor jullie.
zo'n wedstrijd als tegen Utrecht krijgt elke club een paar keer in een seizoen, wij komend an nu gelukkig goed weg bij RKC en jullie niet bij Utrecht, so what. alsof het kampioenschap nu al verspeeld is. Laat Scarface (gefeliciteerd met je kleine nog trouwens) lekker lullen met z'n doelsaldo is al beslist gelul.
Dat je uiteindelijk 3-0 verliest is slechts interessant voor de statistieken. Die 3-0 komt puur en alleen door het feit dat je met 9 man staat, of het dan 3, 5 of 7-0 wordt is niet zo interessant wat mij betreft. Wat ik triester vind is dat PSV de 1ste helft weer zo lamlendig schijnt te hebben gespeeld. 2de helft vond ik ze echt wel goed beginnen gek genoeg, je krijgt alleen een kutgoal tegen, 2 rode kaarten en dan is het natuurlijk klaar.
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:44:42 #259
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189542617
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat je uiteindelijk 3-0 verliest is slechts interessant voor de statistieken. Die 3-0 komt puur en alleen door het feit dat je met 9 man staat, of het dan 3, 5 of 7-0 wordt is niet zo interessant wat mij betreft. Wat ik triester vind is dat PSV de 1ste helft weer zo lamlendig schijnt te hebben gespeeld. 2de helft vond ik ze echt wel goed beginnen gek genoeg, je krijgt alleen een kutgoal tegen, 2 rode kaarten en dan is het natuurlijk klaar.
ik zeg al een tijdje dat psv tegen de lamp gaat lopen, het is de onervarenheid van het team en coach dat je dit soort instellingen niet weet om te zetten. iets wat bij Ajax jaren lang het probleem was, nu niet meer overigens.
Bij ajax is nu mentaliteit het grootste probleem, enige reden dat ze het tegen RKC moeilijk hadden is omdat ze al naar Chelsea kijken

voor zowel Ajax als psv zal dit nog wel een paar keer billenknijpen opleveren dit seizoen, end e club die daar nog de meeste punten uit haalt zal kampioen worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189542678
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:44 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik zeg al een tijdje dat psv tegen de lamp gaat lopen, het is de onervarenheid van het team en coach dat je dit soort instellingen niet weet om te zetten. iets wat bij Ajax jaren lang het probleem was, nu niet meer overigens.
Bij ajax is nu mentaliteit het grootste probleem, enige reden dat ze het tegen RKC moeilijk hadden is omdat ze al naar Chelsea kijken

voor zowel Ajax als psv zal dit nog wel een paar keer billenknijpen opleveren dit seizoen, end e club die daar nog de meeste punten uit haalt zal kampioen worden.
Nou, bij PSV is het toch ook gewoon instelling? 1ste helft bar en bar slecht, 2de helft begonnen ze heel goed. Bij PSV is het sowieso vaak een tegenslag of matige fase die iets moet triggeren lijkt het wel. Niks ten nadele van Utrecht, maar zaterdag viel het ook allemaal hun kant op (wat betreft scoreverloop, kaarten e.d.).
  maandag 21 oktober 2019 @ 08:51:36 #261
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189542703
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou, bij PSV is het toch ook gewoon instelling? 1ste helft bar en bar slecht, 2de helft begonnen ze heel goed. Bij PSV is het sowieso vaak een tegenslag of matige fase die iets moet triggeren lijkt het wel. Niks ten nadele van Utrecht, maar zaterdag viel het ook allemaal hun kant op (wat betreft scoreverloop, kaarten e.d.).
dat bedoel ik ook, maar bij ajax is het probleem met instelling te danken aan mindere motivatie. Bij psv is het te danken aan onervarenheid. dat gaat je gewoon een paar keer in een seizoen in gevaar brengen, dus juist die potjes moeten dan koste wat kost wel gewonnen worden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 21 oktober 2019 @ 10:06:15 #262
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_189543631


Als Sadilek de centraliteit in het passing netwerk is, gaat er iets grondig mis in ons aanvalsspel. Maar verder wel gewoon lekker koppig Hendrix - Rosario blijven opstellen, want ze deden het zo leuk die drie wedstrijden tijdens de afwezigheid van Guti.

Het is voor ons eigen bestwil te hopen dat de KNVB Hendrix een flinke schorsing oplegt.
pi_189545272
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat je uiteindelijk 3-0 verliest is slechts interessant voor de statistieken. Die 3-0 komt puur en alleen door het feit dat je met 9 man staat, of het dan 3, 5 of 7-0 wordt is niet zo interessant wat mij betreft. Wat ik triester vind is dat PSV de 1ste helft weer zo lamlendig schijnt te hebben gespeeld. 2de helft vond ik ze echt wel goed beginnen gek genoeg, je krijgt alleen een kutgoal tegen, 2 rode kaarten en dan is het natuurlijk klaar.
Precies, meer is het niet. Met 9 man is het gewoon klaar.
pi_189545526
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 08:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nou, bij PSV is het toch ook gewoon instelling? 1ste helft bar en bar slecht, 2de helft begonnen ze heel goed. Bij PSV is het sowieso vaak een tegenslag of matige fase die iets moet triggeren lijkt het wel. Niks ten nadele van Utrecht, maar zaterdag viel het ook allemaal hun kant op (wat betreft scoreverloop, kaarten e.d.).
Of het met instelling te maken heeft weet ik niet. Je speelt namelijk wel tegen Utrecht. Maar zowel Hendrix en Sadilek hebben niet een bal goed afgegeven. Bovendien speelde Baumgartl ook niet best. En dan heb ik het niet over dat ene balverlies waardoor die ongelukkige goal ontstond. Hij was vaker te laat. Die zat ook totaal niet in de wedstrijd.

Ik blijf het houden bij Guti en Boscagli. Beide ook geen uitstekende spelers maar kunnen tenminste nog een bal goed afgeven. Zeker een Boscagli die verdedigend niet beter is dan een Sadilek op die lb positie maar een prima passing heeft en uitstekende corners kan nemen.
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:58:06 #265
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545555
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Of het met instelling te maken heeft weet ik niet. Je speelt namelijk wel tegen Utrecht. Maar zowel Hendrix en Sadilek hebben niet een bal goed afgegeven. Bovendien speelde Baumgartl ook niet best. En dan heb ik het niet over dat ene balverlies waardoor die ongelukkige goal ontstond. Hij was vaker te laat. Die zat ook totaal niet on de wedstrijd.

Ik blijf het houden bij Guti en Boscagli. Beide ook geen uitstekende spelers maar kunnen tenminste nog een bal goed afgeven. Zeker een Boscagli die verdedigend niet beter is dan een Sadilek op die lb positie maar een prima passing heeft en uitstekende corners kan nemen.
er waren twee psvers in vorm en wel bij de les, alleen jammer voor psv dat die twee met een shirt van Utrecht speelde.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189545609
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 11:58 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

er waren twee psvers in vorm en wel bij de les, alleen jammer voor psv dat die twee met een shirt van Utrecht speelde.
Zo goed speelde Utrecht nu ook weer niet. Natuurlijk na die 2 rode kaarten weet je dat het afgelopen is. Waren die 2 idiote rode kaarten niet gevallen die terecht waren dan had ik het nog wel willen zien of het 3-0 was geworden.
pi_189545669
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 13:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

. Ik wijs niet graag met vingers maar de KNVB heeft met dit speelschema Ajax wel enorm in het zadel geholpen richting titelprolongatie. Gaat dit seizoen nog vaker gebeuren PSV heeft een erg lastig schema ten opzichte van Ajax.
_O-
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:06:20 #268
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545677
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:01 schreef Cherni het volgende:

[..]

Zo goed speelde Utrecht nu ook weer niet. Natuurlijk na die 2 rode kaarten weet je dat het afgelopen is. Waren die 2 idiote rode kaarten niet gevallen die terecht waren dan had ik het nog wel willen zien of het 3-0 was geworden.
was een grapje ouwe reus, natuurlijk had het geen 3-0 geworden in dat geval, feit blijft wel dat psv gewoon ondermaats was, zo'n wedstrijd zit er een paar keer tussen in een seizoen, en om kampioen te worden moet je in dat soort wedstrijden zo min mogelijk punten laten liggen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189545688
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 17:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

PSV speelt al 2 jaar tegen de VAR..waar ajax alles meeheeft is bij PSV het tegenovergestelde het geval.

Ook vreemd om Utrecht vs PSV op een zaterdagavond in te plannen na een interland week.
Vraagje: Is dat ook hoe je de rest van je leven benaderd? Je eigen falen constant op andere factoren schuiven?
pi_189545734
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

was een grapje ouwe reus, natuurlijk had het geen 3-0 geworden in dat geval, feit blijft wel dat psv gewoon ondermaats was, zo'n wedstrijd zit er een paar keer tussen in een seizoen, en om kampioen te worden moet je in dat soort wedstrijden zo min mogelijk punten laten liggen.
Uiteraard. De ploeg is nog te jong om constant te presteren. Dit soort zepers zullen nog wel vaker voor gaan komen. Maar ik blijf mij wel ergeren aan Hendrix en Sadilek. Rosario is ook nog jong. Die komt er wel weer bovenop. Die is helaas niet in vorm.
pi_189545756
IK hoop in iedergeval dat ze tegen Lask Linz geen slechte dag hebben.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:20:41 #272
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545841
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:12 schreef Cherni het volgende:
IK hoop in iedergeval dat ze tegen Lask Linz geen slechte dag hebben.
Lask en AZ is wel een beetje cruciaal voor het seizoen nu ja.
maar ik zie psv wel twee keer winnen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189545885
Zijn 2 thuiswedstrijden, dus die wint PSV gewoon.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:25:02 #274
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189545897
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:24 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn 2 thuiswedstrijden, dus die wint PSV gewoon.
wat een arrogantie? of is het zelfverzekerdheid?
wat het ook is, best kansloos om dit te roepen na zo'n wedstrijd.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189545916
quote:
19s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:25 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

wat een arrogantie? of is het zelfverzekerdheid?
wat het ook is, best kansloos om dit te roepen na zo'n wedstrijd.
Al 52 duels ofzo achter elkaar niet verloren in eigen huis in de competitie, dus meer logica.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')