Ik ookquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef ato het volgende:
@:Em31 ja ik ga weer naar Gran Canaria altijd eind oktober, begin November en begin Maart.
Nou, slinger de VHS maar aan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef ato het volgende:
Net Wonderwoman gezien, denk ik te willen slapen. Komt catwoman![]()
Sorry, was maar een suggestiequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:38 schreef I. het volgende:
Auw, bij de gedachte alleen al krijg ik pijn aan m'n knieën.
[..]
Oké oké, ik ben er weer.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef ato het volgende:
@:Em31 ja ik ga weer naar Gran Canaria altijd eind oktober, begin November en begin Maart.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry, was maar een suggestie![]()
Gezellig
Nog maar een keer naar een sjoelmeet komen dan; ik schiet vaak genoeg misquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:58 schreef I. het volgende:
[..]Misschien moet ik maar in een rolstoel gaan zitten ofzo.
Ook nog een lekkere temperatuur daar als ik het goed zie, rond de 21. Of is het normaal warmer als je rond deze periode gaat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:46 schreef ato het volgende:
[..]
Om de winter wat korter te doen lijken.
Gevoelstemperatuur 28 tot 30.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook nog een lekkere temperatuur daar als ik het goed zie, rond de 21. Of is het normaal warmer als je rond deze periode gaat?
Volgende keer ben ik er bij! Scheelt wel een hoop dat ik ze waarschijnlijk toch niet zie aankomen, dus ontwijken gaat dan extra lastig worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog maar een keer naar een sjoelmeet komen dan; ik schiet vaak genoeg misNa een paar pogingen om hem in de 3 te gooien zijn je knieschijven eraan
Heerlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:02 schreef ato het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur 28 tot 30.
Ik lig op het strand van Mas Palomas en daar is het altijd een paar graadjes warmer.
Geen idee wanneer de volgende keer sjoelen is, maar er hangt wel een meet in de lucht als ik het goed heb!quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:02 schreef I. het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik er bij! Scheelt wel een hoop dat ik ze waarschijnlijk toch niet zie aankomen, dus ontwijken gaat dan extra lastig worden.
En het is altijd weer die verdomde drie hè.
Ik kan me er echt niets bij voorstellen om weer zulk warm weer te hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:02 schreef ato het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur 28 tot 30.
Ik lig op het strand van Mas Palomas en daar is het altijd een paar graadjes warmer.
Ik ben vandaag voor het eerst sinds juni (geloof ik) naar buiten gegaan met een lange broek omdat het maar 22 graden wasquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen om weer zulk warm weer te hebben![]()
Maar hopelijk heb jij het wel fijn![]()
Ja, maar jij bent een Spanjool.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst sinds juni (geloof ik) naar buiten gegaan met een lange broek omdat het maar 22 graden was
Gezelligquote:Op woensdag 16 oktober 2019 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de volgende keer sjoelen is, maar er hangt wel een meet in de lucht als ik het goed heb!
Maar hoe dan ook; ik ga strategisch trappen; don't worry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |