Oh jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, mams is in een melige bui en zit mee te lezen![]()
Zij is trouwens bibliothecaresse (geen grap) en had ook nog nooit van Anja gehoord

Wel van Sjaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, mams is in een melige bui en zit mee te lezen![]()
Zij is trouwens bibliothecaresse (geen grap) en had ook nog nooit van Anja gehoord

Ja precies. Voor Robben helemaal met die enorme kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me voor die spelers ook wel echt een heel vreemde herinnering. Enorm goede prestatie natuurlijk, maar zo jammer om er dan nét naast te grijpenOp zo'n moment ben je niet meer blij met 'zilver'.

Nee, niet bepaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaNiet dyslectisch hoop ik?
Hoi moeder van Aoibhin!

Mam: 'Nee? Wie is dat dan?'quote:

Nee, echt heel jammerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja precies. Voor Robben helemaal met die enorme kans![]()
Het was ook gewoon de manier waarop.
Als je de mindere ploeg bent en met ruime cijfers verliest...maar dat was gewoon niet zo.

quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het gaat om de krater van Kreator ja.Idd.

Zij heeft ook een leuke moeder.quote:

Die huldiging was echt fantastisch om mee te makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, echt heel jammerZeker omdat die generatie het niet meer mee kan maken nu.

Hoofdstuk drie doet me denken aan dit filmpje vanaf 4:30.quote:

Zal het doorgevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ato het volgende:
[..]
Zij heeft ook een leuke moeder.
Je moet boeken schrijven, Strani

Anja ís dyslexie. Interessant. Houd ik in mijn achterhoofd voor als ze mijn eerste vijf bladzijdes af gaat kraken zaterdagquote:

quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Zul je net zien dat ík een cursus schrijven heb gevolgd en Strani er met een book deal vanaf komt

Dat snap ik wel ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die huldiging was echt fantastisch om mee te maken

Dan moet Strani me 640 euro betalen hoor! Want dat vind ik dan oneerlijkquote:

Ja, sorry.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu hoor ik dus ook echt voor eeuwigJe wordt bedankt
Eigenlijk had Ienieminie dan nog in dit filmpje moeten zitten

Dank jequote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:52 schreef ato het volgende:
[..]
Zij heeft ook een leuke moeder.
Je moet boeken schrijven, Strani

quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoofdstuk drie doet me denken aan dit filmpje vanaf 4:30.![]()

Strani schreef al hele trilogieën toen jij nog 'boom roos vis' zat te leren!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan moet Strani me 640 euro betalen hoor! Want dat vind ik dan oneerlijkLekker teren op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |