Hatseequote:
Nu nog hopen dat je werkloos blijft, want stiekem kunnen we dat natuurlijk niet aanquote:
@I. is de molquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:13 schreef Dave het volgende:
Copy paste van de inhoud van de code tag van @:I. doet raar
Maar het is Tim! Die is zelfs voor een Hawaiiaanse tijger nog leuk!quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Hi, @:Guanabana, dit is gruwelijk off topic, maar jouw username past precies in dit nummer.![]()
Geen idee hoe ik erbij kom ineens, maar ik hoor nu niks anders meer.![]()
Tot zover dit feitje van de dag.
Maar, dan moet ik ook sabotagepogingen gaan bedenken voor jou, want dat kunnen we hier al helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat je werkloos blijft, want stiekem kunnen we dat natuurlijk niet aan*gaat nu sabotagepogingen bedenken*
Ik zou niet graag daten met iemand die een lelijke mond heeft. Daar moet je wel mee zoenen enzoquote:
Nu hoor ik dus ook echt voor eeuwigquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Hi, @:Guanabana, dit is gruwelijk off topic, maar jouw username past precies in dit nummer.![]()
Geen idee hoe ik erbij kom ineens, maar ik hoor nu niks anders meer.![]()
Tot zover dit feitje van de dag.
Mollen zijn ook blindquote:
Da's ook vier lettergrepenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk had Ienieminie dan nog in dit filmpje moeten zitten
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:14 schreef I. het volgende:
[..]
Maar, dan moet ik ook sabotagepogingen gaan bedenken voor jou, want dat kunnen we hier al helemaal niet aan.
Dat past ook inderdaad echt perfect!quote:
Dat trauma kom ik ook nooit meer te boven. Zo dichtbijquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de Spaanse sport eigenlijk nooit echt leuk gevondenen het voetbalteam vond ik in 2008 nog wel aardig maar het trauma opgelopen in 2010 ben ik nooit meer kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |