abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189451360
Tuin zag er netjes uit vond ik.

Ah kijk. Toch gelijk, sommige kinderen zijn nooit ingeschreven.
pi_189451381
Buurvrouw zegt dat er in het verleden wel vaker politie aan de poort heeft gestaan:

quote:
In de buurt zijn er eveneens weinig mensen die B. heel goed kennen. Het echtpaar is een keer bij hem langs geweest met een bloemetje, om hem welkom te heten in de buurt. “Maar verder hadden we geen contact en kenden we elkaar niet. Er kwam nooit iemand op zijn erf. Wij dachten: het zal wel iets met hennepteelt ofzo te maken hebben. Maar dit? Dit hadden we nooit vermoed”, zegt buurvrouw Keizer.
Haar echtgenoot weet nog hoe hij bijna een keer vast kwam te zitten op zijn erf met balen stro. “Maar hij heeft helemaal geen dieren die stro nodig hebben. Misschien was het als isolatie gebruikt. Want je hoorde nooit iets.”

Keizer dacht net als veel buurtbewoners aan drugs. “We zijn één keer bij het erf gaan kijken. Dat kwam omdat er in het verleden vaker politie bij de poort stond. Soms ook langere tijd. Er hing een camera gericht op het erf. We zijn niet door het hek gegaan.” Op een gegeven moment werden de hekken ook steeds hoger zodat niemand er nog overheen kon kijken. En dat is niet het enige dat onder handen werd genomen. “Het was een enorme bouwval, maar alles is opgeknapt.”
pi_189451406
De moordenaars van Jack van der Zee en Andrea Luten zijn al gevonden, dus ik denk niet dat dat met deze zaak te maken heeft.
pi_189451586
Jongeman zei dat hij vier broertjes en een zus had.

Er zijn zes volwassenen gevonden in die kelder. Hij zat waarschijnlijk al bij de politie op dat moment.

Waarom is die pa niet gearresteerd?

https://www.rtvdrenthe.nl(...)ppen-aan-kelderleven
pi_189451704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:

Er zijn zes volwassenen gevonden in die kelder. Hij zat waarschijnlijk al bij de politie op dat moment.

Ik las ergens dat die pa een geestelijke handicap had. Geen idee of dat klopt, maar als dat zo is weet ik niet of je zo iemand kan arresteren.
pi_189451710
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:50 schreef Noordzijde het volgende:

Zoek trouwens de moorden op Jack van der Zee en Andrea Luten maar op. Ook bizar dichtbij in dat gebied. En de tijd wanneer het gebeurde.
Andrea is opgelost door DNA onderzoek bij een verdachte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189451766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:

Peter Air spreekt over 4 meisjes en 2 jongens. https://www.rtlboulevard.(...)dit-een-bizarre-zaak
pi_189451879
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 19:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is al eerder gezegd maar 6 man voeden met een geit en een moestuin moet toch uberhaupt niet lukken. In de winter heb je dan niks te vreten want met zo'n moestuintje oogst kom je niet de hele winter door.

Lijkt mij dat die 'vader' dus van buitenaf wel eten regelde...
Er kwam daar dagelijks een Oostenrijker over de vloer. Die was ook huurder van t pand. Al meerdere malen benoemd ook. Waarschijnlijk is dat hij het gezin daar onderhield. Deze man is opgepakt. De vader van de kinderen leefde volgens de berichten samen met de kinderen maar had iets van een hersenbloeding gehad en lag op bed zo wordt uitgelegd in de media. Dus er is én een vader die daar leefde met al die kinderen én een Oostenrijker die er gewoon op en af ging en de zooi daar onderhield.
Plat gezegd, door het maatschappelijke functioneren van de Oostenrijker zou je hem als gijzelnemer kunnen zien. Hij moet immers op de een of andere manier verantwoordelijk zijn geweest dat naast zijn verantwoordelijkheid door er over te zwijgen, dit gezin daar bleef, helemaal als je nagaat dat die "vader" daar 'kreupel' op bed zou hebben gelegen.

Iets in me zegt dat door het feit dat deze kinderen dus blijkbaar nergens staan ingeschreven dat het nog veel vreemder is dan dat t nu al lijkt.
Ben ook benieuwd of die "vader" dan ook de biologische vader is en wat het precieze motief is geweest van die Oostenrijker.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:31:51 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189451943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd of die "vader" dan ook de biologische vader is en wat het precieze motief is geweest van die Oostenrijker.
Zal zoals vaak wel wat in de misbruiksfeer zijn, vrees ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_189451946
De "vader" die blijkbaar niet meer zo helder bij geest is is misschien wel helemaal niet de vader.....Hopelijk als het klopt dat dit te maken heeft met een gemeenschap waar meerdere mensen bij betrokken zijn wordt de beerput losgetrokken en andere kelderzitters ook zsm bevrijdt.
Wat een hoop gekken lopen er toch rond.
pi_189451948
Wat moet dat een ontzettende paradigma verschuiving geweest zijn voor de kinderen. 8)7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189451978
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:23 schreef IriYe het volgende:

[..]

Peter Air spreekt over 4 meisjes en 2 jongens. https://www.rtlboulevard.(...)dit-een-bizarre-zaak
Nog openhaardhout nodig? :7
Heb ook zijn 06 nummer gevonden.
pi_189452040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:32 schreef Discombobulate het volgende:
Wat moet dat een ontzettende paradigma verschuiving geweest zijn voor de kinderen. 8)7
Dat is waarschijnlijk nu nog steeds in volle gang. Ik kan mij voorstellen dat ze compleet gederealiseerd en gedesillusioneerd op dat vakantiepark zitten
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:38:07 #114
38496 Perrin
pi_189452073
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:37 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk nu nog steeds in volle gang. Ik kan mij voorstellen dat ze compleet gederealiseerd en gedesillusioneerd op dat vakantiepark zitten
Waarschijnlijk met een forse en lastig in te halen geestelijke achterstand ook.
pi_189452110
Misschien zijn het wel helemaal geen broers en zussen.
  Spellchecker dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:39:58 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189452111
quote:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat ze helemaal niet op een vakantiepark zitten ..... geen idee waar ik ze zou plaatsen in dit geval, maar toch zeker niet op een vakantiepark .... :X
pi_189452119
quote:

[..]

Hangt ervan af of het Roompot is of Landal
pi_189452122

Bijzonder van Peter Air, hier heeft de kroegbaas het toch echt over vier broers en 1 zus.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:42:02 #119
38496 Perrin
pi_189452150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

9/10
pi_189452182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:39 schreef maily het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat ze helemaal niet op een vakantiepark zitten ..... geen idee waar ik ze zou plaatsen in dit geval, maar toch zeker niet op een vakantiepark .... :X
Groot vakantiehuis ergens ver weg van Drenthe mag ik hopen.
pi_189452230
Buurman Jans Keizer zegt dat hij bijna dagelijks een man zag aankomen op het terrein, vermoedelijk is dit de vandaag opgepakte huurder van de boerderij. Hij zag op het erf ook soms een oudere man. ,,Wij vermoedden toen dat dit zijn vader was.
https://www.gelderlander.(...)fgewimpeld~a4194c2a/

Opa?
pi_189452238
Kan niet wachten op de verfilming hiervan door Johan Nijenhuis
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189452347
Wel opvallend dat er al meerdere keren politie aan de poort heeft gestaan, maar dat ze nooit het erf op zijn gegaan.

Vraag mij af of het vermoeden van de politie dat er iets niet pluis was al in de juiste richting zat of dat ze aan iets heel anders dachten (zoals wietteelt).
pi_189452349
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 18:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je bent als verhuurder verantwoordelijk voor wat er zich in jouw pand afspeelt.

Ook bijv met wietkwekerijen zo.
Wat een onzin. :')
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:54:03 #125
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189452416
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo