Maar ja, als je al die klimaatvluchtelingen hierheen laat komen zitten we hier straks met 2 miljard mensen in Europa. Dat zal een succes wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Denk jjj dat de aarde nog bestaat over 100 jaar >??? volgend jaar weer 40C +
of het nu een kernoorlog s of overdag 45 C en massa klimaat vluchtelingen en hogere zee en huizen die geen zak meer waard zijn
dat kan maar zo gebeuren, als ze de zee over kunnen zwemmenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:28 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Maar ja, als je al die klimaatvluchtelingen hierheen laat komen zitten we hier straks met 2 miljard mensen in Europa. Dat zal een succes worden
Een zee er tussen houdt ze momenteel ook niet echt tegen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat kan maar zo gebeuren, als ze de zee over kunnen zwemmen
momenteel komen alleen de mensen de zee over door het spaargeld van de familie de rijken pakken gewoon het vliegtuig. de armen worden "verliefd" op een Nederlandse bijstandsvrouw die op een goedkope vakantie is gegaan en een grote negerpiemel wel prettig vindenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Een zee er tussen houdt ze momenteel ook niet echt tegen.
ach dat is slechts peanuts , er worden daar 100 keer zoveel kinderen geboren als er hierheen komenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Een zee er tussen houdt ze momenteel ook niet echt tegen.
Dat is waar, maar de problemen beginnen als er straks mede vanwege de klimaatverandering geen mogelijkheid meer is om die 100 keer zoveel kinderen die niet hierheen komen te voeden.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ach dat is slechts peanuts , er worden daar 100 keer zoveel kinderen geboren als er hierheen komen
Er wordt wel degelijk gezocht naar oplossingen, maar zodra je die oplossingen aandraagt staan de brave mensen die willen laten zien dat ze zo ontzettend goed zijn keihard te schreeuwen dat het racisme is en dat het niet deugt. Vervolgens blijft het zoals het was en gebeurd er niets.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 09:16 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik wilde even het verschil in mentaliteit aangeven. als er nu iets misgaat met allochtonen, zoeken we niet naar oplossingen, maar worden we boos en willen afstoten. dat is slecht voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd leuk hoe politiek correcten de zieligheidsindustrie in leven willen houden en vervolgens met hun frames klaar staan naar mensen die daar niets van moeten hebben.
Maar zelf nooit wat zullen doen qua opvang en vrijwilligerswerk en wijzen naar de overheid.
Frame maar raak, hypocriete kwast.
Hiermee laten jullie jezelf zo ongelooflijk kennen. Heel mooi om te zien en hiermee voldoen aan het beeld wat ik al had van jullie. Zonder ook maar even de moeite te nemen om te ontdekken wat hier nou precies achter zit, schreeuwen jullie maar raak. Grote kans dat jullie ook geen artikelen lezen, maar enkel de koppen van de telegraaf, de rest is waarschijnlijk te ingewikkeld. Jullie noemen me landverrader, dat ik klaag over de overheid (waar dan?), etc.. Maar wat weten jullie nou echt van mij? Wat voor werk doe ik, heb ik werk? Misschien werk ik wel voor de overheid. Wat voor opleiding heb ik gedaan? Wat is mijn standpunt in het vluchtelingendebat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 12:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, ik mis echt zelfvertrouwenHoe mis jij de plank slaat geeft aan uit welke deceptieve, schijnheilige, valse hoge-moraal hebbende hoek jij komt, landverrader boy.
En toch wil iedereen in die grote steden leven en zijn daar de huizenprijzen veel hogerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 13:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Binnen 20 jaar zijn de blanken NEderlanders al een minderheid, op dit moment is dat al zo in alle grote steden (de facto dan, niet volgens het CBS). Je kunt dat ook gewoon waarnemen op straat.
Het een is een gevolg van het ander. Het hangt wel een beetje van de wijk af.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:54 schreef riazop het volgende:
[..]
En toch wil iedereen in die grote steden leven en zijn daar de huizenprijzen veel hoger
alleen als je met racistische oiplossingen komt, lijkt me logisch..quote:Op woensdag 16 oktober 2019 10:49 schreef Harlon het volgende:
[..]
Er wordt wel degelijk gezocht naar oplossingen, maar zodra je die oplossingen aandraagt staan de brave mensen die willen laten zien dat ze zo ontzettend goed zijn keihard te schreeuwen dat het racisme is en dat het niet deugt. Vervolgens blijft het zoals het was en gebeurd er niets.
Om te beginnen zou men criminele en terroristische immigranten uit kunnen zetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:
ik had het helemaal niet over koloniseren. dat deden wij nederlanders ook, maar dat is wat anders.
en het brengt problemen, mee eens. maar ik zie geen enkele oplossing komen van de nee schreeuwers. of zelfs maar een visie.
Mijn beste maat gaat / kan volgende maand eindelijk verhuizen uit zijn wijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 12:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
alleen als je met racistische oiplossingen komt, lijkt me logisch..
geen idee, ik ken hem niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Mijn beste maat gaat / kan volgende maand eindelijk verhuizen uit zijn wijk.
De reden waarom hij er weg wil : teveel Turken en de laatste tijd erg veel oostblokkers.
In nog geen 8 jaar is de verhouding 10% autochtoon -90% allochtoon.
Is hij een racist?
en daarmee los je het probleem van massaimigratie op?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:26 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Om te beginnen zou men criminele en terroristische immigranten uit kunnen zetten.
Ook dubbele paspoorthouders die hun conflicten mee importeren heel duidelijk maken dat zij hier niet gewenst zijn, bijvoorbeeld door die een jaar of langer een landsverbod te geven.
Want hier zit niemand op te wachten
Ik wel.quote:
Een maat van mij is dan juist weer verhuisd uit een wijk waar alleen nog oude witte zeurpieten woonden ( en waar dus de winkels en andere activiteiten verdwenen).quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Mijn beste maat gaat / kan volgende maand eindelijk verhuizen uit zijn wijk.
De reden waarom hij er weg wil : teveel Turken en de laatste tijd erg veel oostblokkers.
....
Ik was laatst weer bij hem en we moesten een stuk lopen en hij wees me op de verloedering.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Een maat van mij is dan juist weer verhuisd uit een wijk waar alleen nog oude witte zeurpieten woonden ( en waar dus de winkels en andere activiteiten verdwenen).
Mooi. Dan is hij een positief aspect van de immigratie?quote:
okee.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:51 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik wel.
Hij ziet / zag zijn wijk rap verloederen door de ongebreidelde instroom van immigranten.
Dus hij wil erg graag weg daar omdat hij de verloedering niet kan stoppen.
En van de politiek hoeft hij niets te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |