abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189448917
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:18 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ja, maar dit kwam ik ook tegen in een AD artikel, quote:
"Hij sprak ook over het zware geloof. Mike: ,,Ik begreep het niet helemaal, maar hij vertelde dat daglicht slecht was. Ongeveer twintig mensen in Nederland hangen dit geloof ook aan. Toen wij vroegen of het een sekte was, wist hij niet wat dat woord betekende.”
https://www.ad.nl/dossier(...)or-hem-was~a4a28dae/

(nu heeft die jongen blijkbaar wel meer onwaarheden opgehangen in die kroeg, dus wie weet wat het echte verhaal is)
Hoe kun jij nou oordelen wat wel of niet waar is?
Dat lijkt me wat voorbarig.
pi_189448961
Ben héél benieuwd naar het echte verhaal.

Amerikaanse praktijken dit
pi_189448962
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:00 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waarom je aan neemt dat de man Duitstalig is....dat heb jij er volgens mij van gemaakt?
Hier nog een artikel, zie kop van het artikel, dat de man duitssprekend zou zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)-hoorden-we-geluiden
pi_189448971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:25 schreef Allyo het volgende:
Ben héél benieuwd naar het echte verhaal.

Amerikaanse praktijken dit
Oostenrijkse bedoel je.

Edit: Belgische kan ook
pi_189448998
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Oostenrijkse bedoel je.

Edit: Belgische kan ook
Klopt. Maar ik dacht gelijk aan een docu die ik op Netflix heb gezien, waarbij, ik geloof, een vermist meisje jarenlang bij een man en zijn gezin in heeft gewoond. En de buitenwereld wist er ook niets vanaf. Was gewoon een rijtjeshuis met aangrenzende tuinen van de buren. Weet zo gauw niet meer hoe de docu heette.
pi_189449016
lekker man denk eens aan al die goede films en serie die kinderen nu kunnen bingewatchen
pi_189449045
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:29 schreef Evertjan het volgende:
lekker man denk eens aan al die goede films en serie die kinderen nu kunnen bingewatchen
Misschien hadden ze daar netflix en denken ze nu dat de wereld vol zit met vampieren, supermisdadigers, aliens en mensen in gekke pakjes die zichzelf helden noemen.
pi_189449046
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier nog een artikel, zie kop van het artikel, dat de man duitssprekend zou zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)-hoorden-we-geluiden
Ja, dat is de telegraaf, maar als je het artikel daadwerkelijk leest, zie je dat niemand zegt dat hij Duits spreekt, wel dat hij uit Oostenrijk afkomstig zou zijn....dat kan hij natuurlijk ook gewoon gezegd hebben, die éne keer dat hij 2 mensen gesproken heeft, bij het in ontvangst nemen van z'n welkomstbloemetje en flesje wijn.
pi_189449065
Die 25-jarige jongen had trouwens een telefoon bij zich toen hij in de kroeg was...hij is dus wel lekker met z'n tijd meegegaan
pi_189449096
Een keer heeft deze buurman contact gezocht met de bewoner van de boerderij. "De man had een hond, die blafte altijd op het erf. Dat vonden wij zielig voor het beest. Ik heb een net briefje geschreven en in de brievenbus gedaan. Een dag later hoorden we hem niet meer."
https://www.rtvdrenthe.nl(...)mand-kwam-het-erf-op

Wat zou er met die hond gebeurd zijn?
pi_189449117
Valt me nu op, die wijkagent. Die gaat daar dus een kijkje nemen, komt het terrein niet op en vervolgens wordt er niks gedaan?
Als ik de verhalen van de buurtbewoners moest geloven hadden ze echt wel een vermoeden dat er iets niet ok was. Zonder het verhaal achteraf te weten zou het verdacht veel op een drugslab kunnen lijken maar er is vervolgens dus helemaal geen actie ondernomen?
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:39:38 #287
367000 roos94
pi_189449168
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:35 schreef luxerobots het volgende:
Een keer heeft deze buurman contact gezocht met de bewoner van de boerderij. "De man had een hond, die blafte altijd op het erf. Dat vonden wij zielig voor het beest. Ik heb een net briefje geschreven en in de brievenbus gedaan. Een dag later hoorden we hem niet meer."
https://www.rtvdrenthe.nl(...)mand-kwam-het-erf-op

Wat zou er met die hond gebeurd zijn?
Aan het spit
pi_189449245
Die buren hoorde ineens allemaal geluiden :')
pi_189449256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:33 schreef realAIVD het volgende:
Die 25-jarige jongen had trouwens een telefoon bij zich toen hij in de kroeg was...hij is dus wel lekker met z'n tijd meegegaan
Achteraf blijkt dat die jongen iedereen opgesloten had gehouden :O
pi_189449273
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

en terecht, hadden ze zijn hond maar niet moeten vermoorden
pi_189449294
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:33 schreef realAIVD het volgende:
Van welke bron is die informatie afkomstig?
pi_189449297
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:36 schreef Vliegbaard het volgende:
Valt me nu op, die wijkagent. Die gaat daar dus een kijkje nemen, komt het terrein niet op en vervolgens wordt er niks gedaan?
Als ik de verhalen van de buurtbewoners moest geloven hadden ze echt wel een vermoeden dat er iets niet ok was. Zonder het verhaal achteraf te weten zou het verdacht veel op een drugslab kunnen lijken maar er is vervolgens dus helemaal geen actie ondernomen?
Nee natuurlijk niet, zo werkt dat hier in Nederland.
Ik heb in een flat gewoond, kon je zo de drugslabs en kwekerijen aanwijzen.

Politie doet niets, VVE doet niets.
Ze mogen pas naar binnen als er genoeg reden voor is.
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:48:31 #293
367000 roos94
pi_189449306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:45 schreef realAIVD het volgende:

[..]

en terecht, hadden ze zijn hond maar niet moeten vermoorden
Heistee praktijken _O_
pi_189449328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Van welke bron is die informatie afkomstig?
https://www.ad.nl/dossier(...)or-hem-was~a4a28dae/
Quote: Jeffrey had te doen met de man, en bood hem zijn telefoonnummer aan. ,,Hij had wel een telefoon bij zich en daar heb ik mijn nummer ingezet. Hij zocht werk, en via mijn autobedrijf kon ik hem dat misschien bieden.” Er volgde een langer gesprek met wat biertjes.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:50:33 #295
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189449337
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

en zit de tuinman van de pastoor ook in het complot en heeft de vrouw vermoord met een koekepan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_189449376
Meerdere keren heeft er een politieauto voor het huis gestaan. We dachten dat de politie wel op de hoogte was.”

Volgens overburen heeft de wijkagent een paar jaar geleden bij de boerderij een kijkje genomen en geprobeerd om te achterhalen of er wat gaande was, maar hij zou geen contact hebben gekregen en het terrein niet op hebben gekund.

Ongelofelijk dit weer. :')
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:54:37 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189449386
58-jarige aangehouden man is niet de vader en sommige kinderen niet eens ingeschreven bij burgerlijke stand. Vraag me echt af wat daar gebeurd is...
pi_189449396
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:53 schreef Noordzijde het volgende:
Meerdere keren heeft er een politieauto voor het huis gestaan. We dachten dat de politie wel op de hoogte was.”

Volgens overburen heeft de wijkagent een paar jaar geleden bij de boerderij een kijkje genomen en geprobeerd om te achterhalen of er wat gaande was, maar hij zou geen contact hebben gekregen en het terrein niet op hebben gekund.

Ongelofelijk dit weer. :')
Je kunt niet zomaar op onderzoek uitgaan omdat de buren het een vreemde snuiter vonden.
pi_189449428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar op onderzoek uitgaan omdat de buren het een vreemde snuiter vonden.
Lijkt mij anders een uiterst valide reden om eens een rondje over het terrein te lopen.
zie email 27 oktober
pi_189449435
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:54 schreef Momo... het volgende:
58-jarige aangehouden man is niet de vader en sommige kinderen niet eens ingeschreven bij burgerlijke stand. Vraag me echt af wat daar gebeurd is...
Ik heb het die burgemeester ook horen zeggen op de persco, maar ik vraag me af waar hij die informatie vandaan heeft.
Zo snel voer je geen DNA test uit, en deze club op hun woord geloven lijkt me ook niet erg slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')