Je ziet het pas als je op versturen hebt geklikt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef Nazil het volgende:
Cygne ik moest lachen om dat theesetje
Jongens ik wil dat verwijzen met een mention ook kunnen maar als ik @: doe zoals ik zie als ik een van jullie quote dan doet hij het niet![]()
In de quote werkt het ook niet meer. Je moet enkel @ gebruiken, zonder :.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef Nazil het volgende:
Cygne ik moest lachen om dat theesetje
Jongens ik wil dat verwijzen met een mention ook kunnen maar als ik @: doe zoals ik zie als ik een van jullie quote dan doet hij het niet![]()
Grappig hoe ze soms van t een op t andere moment "aan gaan" hequote:Op woensdag 6 november 2019 07:05 schreef Adrian4 het volgende:
Kevin wordt nu wakker: “ huhhhghuhhhhughh AANHANGER!!!”
Ik lig in een scheurMaar ga hem maar uit zijn bedje vissen.
Normaal is ie altijd boos als ie wakker wordt, want wakker en wil nog slapen. Vervolgens is hij boos omdat hij niet snel genoeg er uit wordt gehaald en daarna is hij boos omdat hij er uit wordt gehaald. Daarna is hij vrolijk en kan de dag beginnen. Dit was wel iets aparts vanmorgen. Wel gezelliger. Peutersquote:Op woensdag 6 november 2019 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Grappig hoe ze soms van t een op t andere moment "aan gaan" hevind dat geklets in bed altijd heel zoet (al is het s ochtends vrijwel meteen huilen omdat hij eruit wil en daarna huilen als ik hem eruit haal want "wil nog slapen mama"
) hij vind het altijd erg jammer dat hij wakker wordt na t slapen
![]()
lekker lampie
Ik heb even gemist welke rups, maar hoe heet ie en hoe ziet dat eruit? Klinkt erg tof namelijkquote:Op woensdag 6 november 2019 12:57 schreef Schanu het volgende:
Jeetje Cygne, jullie hebben het niet getroffen met die dame. Het lijkt mij vrij gebruikelijk dat een peuter zich niet laat vertellen wat hij moet doen of moet zeggen. Mijn buurjongetje van net 3 loopt ook bij de logopedist, ook omdat hij nog amper spreekt. De buurvrouw vertelde afgelopen weekend dat hij ook niet meer mee wil werken, zodra hij dat gebouw binnenloopt weet hij al genoeg en weigert hij mee te werken terwijl hij thuis wel steeds beter begint te praten. Ik snap dat wel, moeten is nooit leuk en helemaal niet als je zo klein bent en de noodzaak er waarschijnlijk ook niet van ziet.. Onbegrijpelijk dat zo'n logopedist daar dan geen begrip voor op kan brengen.
Quoi, die rups is van Fisher Price, daarmee kan een kind spelenderwijs leren programmeren. Het is de bedoeling dat je de rups van een startpunt naar een eindpunt laat gaan, waarbij je de volgorde van de tussenstukken moet bepalen (dus rechtdoor, naar link, naar rechts) om hem dat eindpunt te laten bereiken. Leuk en leerzaam spul dus.
Dat is Co de rups, dit is de basis en dan heb je ook nog uitbreidingen met geluiden en funnie moves:quote:Op woensdag 6 november 2019 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb even gemist welke rups, maar hoe heet ie en hoe ziet dat eruit? Klinkt erg tof namelijk
Dit was de logopedist van de ggd. Hadden we geen keuze in. Bij de behandelend logopedist wel straks.quote:Op woensdag 6 november 2019 16:56 schreef Xanteh het volgende:
Wij hebben ook een hele leuke logopediste en F gaat er met alle plezier heen! Als het niet klikt, dan kun je toch altijd rondkijken voor een andere?
Coderenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:45 schreef Quoi het volgende:
Ja zeg, dat houden mijn hersens niet bij. En wat is coderen dan?
Ik lees dit terwijl mijn kind naast me roept om "PEPPINANA"quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Raken jullie kinderen ook zo gehypnotiseerd door "maan en ik"?mijn god de mijne wordt een zombie die af en toe "uien" mompelt
Ik vind die hijgerige stem ook niks, maar ideaal als ik even moet koken ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:13 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het zelf echt heel storend dus ik zet het altijd af.
Die van mij gaat ook al zo snel! Hoezo 3 (!) jaar geleden man.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:51 schreef Burdie het volgende:
3 jaar geleden lag ik met een dikke buik in het ziekenhuis. Morgen is mijn peuter 3. Drie. DRIE! Ik vind het zo gek, zo snel!
Vrachtwagens. Dat is hier de variantquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:13 schreef Lemijn het volgende:
Gaan we eens proberen, maar 9 van de 10 keer roept Jacob otooooooos! als hij een filmpje mag kijken. Dus het zal wel worden afgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |