Pauw was niet best vandaag.quote:
Nee zal die ook een aanbod hebben of zo.quote:
Met dubbel s was dit grappig geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
Jandino Blackaspartaam is nooit grappig
Het werd bekend dat Jandino bij het voetbalgala ging optredenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:01 schreef svann het volgende:
[..]
Wat was er over Derksen te vertellen dan?
Tot morgen maar weer.
Telt de EBI ook?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hebben jullie weleens jarenlang in een afgesloten ruimte geleefd?
Weet jij wat er zich afspeelt in je pandjes?quote:
Vrijwillig of niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Of een baarmoeder?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:58 schreef DKUp het volgende:
Is het een kelder of een achter een kast?
Mama schijnt ergens op het terrein te zijn begraven volgens een roddelkrantje, misschien bedoel je dat....quote:
Zo'n ruimte noemen we hier gewoon een zolder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:
Woon al 9 jaar in een kelder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja, ik moest meteen aan jou denken vandaag.quote:
In één jaren 30 pand zit een tandartspraktijk. In bedrijfshal 1 zit een kerel die maakt zonnewering op maat en in bedrijfshal 2 zit een autopoets bedrijf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 22:58 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Weet jij wat er zich afspeelt in je pandjes?
Maar jij komt daar niet geregeld over de vloer neem ik aan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In één jaren 30 pand zit een tandartspraktijk. In bedrijfshal 1 zit een kerel die maakt zonnewering op maat en in bedrijfshal 2 zit een autopoets bedrijf.
Ja preciesquote:
Bij de tandarts 2x per jaar en toevallig vorig weekend nog bij de autopoetser want dat is een redelijk nieuwe huurderquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar jij komt daar niet geregeld over de vloer neem ik aan?
Ja nogalquote:
Omdat de zoon om hulp vroeg in de kroeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:07 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou de politie iets moeten doen als die Josef niks kwaads doet.
Ik bedoel in die 9 jaar ervoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Omdat de zoon om hulp vroeg in de kroeg.
Dat betaalde die Josef.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar betalen ze de huur dan van
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als klusjesman kun je toch niet zo'n woonboerderij huren?quote:
Misschien hielden ze de dagen niet zo nauwkeurig bijquote:
Drenthe is goedkoop?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als klusjesman kun je toch niet zo'n woonboerderij huren?
Geitenmelk en kroppen slaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoekt nog een date en hogere kijkcijfers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iris gaat mee naar de woonboot
Ja, dat wil ik best geloven. Maar dan alsnog. Hij verbouwde die boerderij ook, de bouwmaterialen zijn in Drenthe niet goedkoper.quote:
Ja schaamteloos manquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:14 schreef Szura het volgende:
Wat is die pannenkoek aan het zwetsen, terwijl er nog zo weinig bekend is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan ben je een koekenbakker![]()
Koekiemonster ook thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u jelly?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Uiterst gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij voorspelt dat dit een dingetje gaat worden in de rest van hun leven
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]300 kcal/stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u jelly?
Bijzonder gewaagd jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Die jongen kon in ieder geval ook klussen. Beau had mensen uit het dorp, dat was beter dan dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef svann het volgende:
Nooit naar school geweest, kan alleen moestuinieren.
Open deur idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima kerel johquote:
Wie zijn de mannelijke gasten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:21 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: ladies Night morgen op NET5
You can't break something that's already broken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:21 schreef Szura het volgende:
Wim Daniels die het Koningslied KAPOT maakte
Niet welkomquote:
Stoeipakjes of sentimentele films?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:21 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: ladies Night morgen op NET5
Dat is hier op Fok! Normaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er zo raar aan 9 jaar niet buiten komen?
Daar heeft Jeroen schijt aanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:13 schreef DKUp het volgende:
Zoekt nog een date en hogere kijkcijfers.
quote:
Ze is een beetje de jongere versie van zijn vriendin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar heeft Jeroen schijt aan
Kan er toch naast ook als er ruimte is? Die begravenis lui blijken toch malafide figuren die regelen wel wat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader wil ook bij mijn moeder in het graf, nu heb ik een angst dat zij te hoog is begraven
Daar ligt mijn broerquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan er toch naast ook als er ruimte is? Die begravenis lui blijken toch malafide figuren die regelen wel wat.
Dat is wel het planquote:
Allemaal graaiers daarquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Hij betaalt de boete van zijn NPO geld, dat ik moet afschokken
Ja, en ik maar wachten. Leve de zelfscankassa.quote:
en het thuisbezorgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, en ik maar wachten. Leve de zelfscankassa.
Jij wilt gewoon een knuffel van Iris.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef superniger het volgende:
Zonder FOK! ben ik ook eenzaam.
SAD
watquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
En dan door de intercom zeggen "zet daar maar neer", om het contact te minimaliseren zeker?
Nee, dat is zodat ik geen fooi hoef te betalen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
En dan door de intercom zeggen "zet daar maar neer", om het contact te minimaliseren zeker?
NSB'er?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:43 schreef superniger het volgende:
Elton John is van de verkeerde kant.
NSB'er?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:43 schreef superniger het volgende:
Hier ben je altijd welkom!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef superniger het volgende:
SAD
Er zijn meer kanten dan alleen je eigen kant hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:43 schreef superniger het volgende:
Kom maar keer bier drinken ouwe dibbesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:36 schreef superniger het volgende:
SAD
Krokant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Er zijn meer kanten dan alleen je eigen kant hoor.
Ja dat beeld had ik ook helemaal niet wtfquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef BlackNero het volgende:
Gebruiken homoseksuele mannen vibrators? Dat is echt nieuw voor mij.
Hetero eenzame mannen ook hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:44 schreef BlackNero het volgende:
Gebruiken homoseksuele mannen vibrators? Dat is echt nieuw voor mij.
Maar waarom dan? Koop dan gewoon een fleshlight, die schijn je ook zelf te kunnen maken btw.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:47 schreef svann het volgende:
[..]
Hetero eenzame mannen ook hoor.
In instellingen schijnen die 's avonds aan te gaan.
Homofoobquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Elton John muziek vind ik niet zo leuk, behalve Your Song
En Nikita.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Zangeres, klassiek pianist (de beste soort pianistquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie is die hond en wat doe ze daar? Ze heeft dat boek gelezen of zo?
Wibiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zangeres, klassiek pianist (de beste soort pianist)
*Insert bootgrapje*quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wibi![]()
Ik snap niet wat ze hier aan tafel doet
Dat is toch hetzelfde, de mannenversie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef BlackNero het volgende:
Maar waarom dan? Koop dan gewoon een fleshlight, die schijn je ook zelf te kunnen maken btw.
Nee, het gaat dus om echte vibrators.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde, de mannenversie.
Daar zal het over gegaan zijn toch?
Nee want die steek je niet in de bipsquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:52 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde, de mannenversie.
Daar zal het over gegaan zijn toch?
quote:
Ja wou net een musical maken over category theoryquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Lezen jullie weleens een boek en dat je dan denkt "Daar ga ik een musical over maken"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wacht hij had geen tijd of zin om te komen zoals als die VVD ers komen alleen om te shinen als er goed nieuws is![]()
![]()
Richard de Mos wat je ook van hem mag vinden zat er gewoon wel![]()
Jeroen ik zeg even bellen met Robin L.![]()
Ik ben naar zijn concert geweest dit jaar in juni in de ziggodome was geweldig..quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Wie weet zat je wel naast mij, ik ben een stiekeme fanquote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben naar zijn concert geweest dit jaar in juni in de ziggodome was geweldig..
Samen met Johan Nijhuis.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dick Maas is hierover alvast een filmscript aan het schrijven.
Pauw post actief mee in bnwquote:
Dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dick Maas is hierover alvast een filmscript aan het schrijven.
Ben nog langs het Turkse consulaat gelopen zelfsquote:
TV / [NPO2] Broeders in Berlijn: Met Maarten & Vincent van Rossemquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Dat gaat hij helemaal niet regelen, net als hij die vorige uitspraak wel even zou regelen, ook niets van terecht gekomen
Adverteren voor ander topic.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TV / [NPO2] Broeders in Berlijn: Met Maarten & Vincent van Rossem
Afgevinkt.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Adverteren voor ander topic.
Note verzonden.
Over zeven dagen recht tot inzage.
Note on hold gezet.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Adverteren voor ander topic.
Note verzonden.
Over zeven dagen recht tot inzage.
@Asjemenou_ 30 cm hier.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb wat pokon over de plantjes gegooid dus de buurman mag nu niet een aanbouw realiseren
Al die boeren zijn in hun vrije tijd wetenschapper.quote:
En in de versnipperaar gedaan!quote:
biefstuk moet je snel dicht schroeienquote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat je een paardje bent in een stal brand
Amsterdam ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 23:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
biefstuk moet je snel dicht schroeien
Kunnen ze zich omscholen tot systeembeheerders: virusscannertjes updaten en zorgen dat cc cleaner iedere week wordt gedraaidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |