abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:39:02 #51
342418 VKV
Plausibel
pi_189452088
Naast een relatie, leuke avonden waar we met z'n allen naar "blauw blauw aan" en Alberto keken en voor het postrecord gingen, extreem veel SOG & WOG, mijn verschuiving van KLB naar OUD :'), het delen van zorgen tijdens zwangerschap en vervolgens klachten over slaaptekort, heeft FOK! ook vooral mijn liefde voor Paint doen groeien door alle prachttopics in KLB O+

pi_189452507
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:29 schreef Drizzt het volgende:
- een hele zooi toffe lui ontdekt in STA (Tukkers op Fok!) toen ik nog in zeeuws-vlaanderen woonde en al die tijd heb gezegd dat ik terug wilde naar Twente, wat 6,5 jaar geleden ook is gebeurd :9
- bromance met @:-_guitarist_- dankzij diezelfde reeks (hvjwjnmk dikke O+ ) ;i
- overal en nergens over kunnen ouwehoeren
- heb matig kunnen trollen en dat maar achterwege gelaten omdat ik er slecht in was
- vriendin (inmiddels alweer een tijd ex) gevonden via de foks
- Fok!meet in Wierden die puur genot was

Dat was het wel zo'n beetje.
Dit, eigenlijk elk punt wel _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_189452582
Heb een account uit de hoogtijd was FOK! of in ieder geval was het er beredruk. En eigenlijk sindsdien kom ik dagelijks op FOK! voornamelijk als lurker met af en toe een reactie. Ik zie wel een groot verschil met jaren terug maar dat weerhoudt mij er niet van om toch nog dagelijks FOK! aan te klikken.

FOK! heeft mij uren leesplezier gegeven door de vele leuke topics, vooral Klaagbaak vond ik vermakelijk. Onzin vond ik persoonlijk weer te overdreven, eigenlijk is Klaagbaak tegenwoordig de ONZ van toen :P

Los dat FOK!kers mij veel lees plezier hebben gegeven heb ik natuurlijk ook, vind ik persoonlijk, in al die jaren een pareltopic gemaakt. Vele FOK!kers uren vermaakt, terwijl ik er zelf grotendeels er niet was :P

JUI / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!

FOK! is anders maar nog steeds vermaak ik mij dagelijks prima. Thanks Danny!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2019 21:02:43 ]
pi_189452689
- ggmm is een fijne man
- @yvonne is lief
- @Danny is kaal
- @JanCees for admin
Groot fan van User Wotte
pi_189452742
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:07 schreef Tjacka het volgende:
- ggmm is een fijne man
- @:yvonne is lief
- @:danny is kaal
- @:jancees for admin
Slijmbal

TR gezet
pi_189453002
Kan wel zeggen dat ik mn leven te danken heb aan het forum, de mods en vooral de users! Het was een baken tijdens een psychose.

Buiten de steun die er was toen kanker de kop op kwam steken.

Veel geleerd, over mensen en onderwerpen die ik anders nooit had ontdekt! Beerdiertjes, de Tao, Wei wu wei en wat niet meer.

En zoveel mooie gesprekken! Mooie mensen!

Dank. :*
pi_189453266
:')
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:37:43 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_189453369
Voor mij was Fok een plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, op het moment dat ik het hard nodig had en ik het nergens anders eigenlijk echt kon of wilde vertellen.

En natuurlijk de plek waar ik veel kan lachen en muziek kan luisteren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_189453625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 15:30 schreef Durmada het volgende:
Dit is een grap. Dinsdag 21 oktober valt niet in dit jaar. :')
My bad, is aangepast.
Spoilers!
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:49:14 #60
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189453629
Nachtmerries over poesjes die in tasjes veranderden maar ook heel veel afleiding en verbazing over de 'speciale' mensen die hier posten en wat die posten. Ook in dit topic staan weer prachtige voorbeelden die goed zijn voor een lach zelfs al staat je hoofd helemaal niet naar lachen :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189453813
Nvm

[ Bericht 33% gewijzigd door gogosweden op 16-10-2019 10:14:26 ]
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:03:05 #62
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189453922
quote:
Als je zo'n mooie abo wilt winnen, hoef je alleen maar hier onder te vertellen wat FOK! jou de afgelopen jaren voor moois heeft gebracht.
Ehh... mogen ook ergernissen zijn, dan heb ik een langer lijstje ;) :+

Ik vermaak me inmiddels al 20 jaar op Fok!, ondanks de ergernissen blijf ik maar terug komen :D
Ik vind het fijn om m'n mening te geven bij berichten, om discussies te houden met anderen (zolang het maar nette discussies blijven)
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:36:57 #63
441859 crew  Lenny77
pi_189454572
Ik hang hier al jaren rond als atypische FOK!ster :P
We zijn met niet zoveel Belgjes hier en ik ben er eentje van O+.
Ik ben hier graag omdat Nederland veel vrijer is qua manier van spreken! Een Belg is voorzichtig en draait rond de pot. Hier is het tot op het groffe aan rechtuit en dat is heerlijk bevrijdend voor een Belg!
Ik hou dus echt van de stijl van FOK! en de FOK!kertjes :*.
Ik ben blij dat ik hier al jaren dagelijks kan rondhangen en kan lachen door jullie allemaal! En dan lekker de avond afsluiten in bed met een rondje SEX, R&P en KLB *O*

Ik mag er eigenlijk niet over nadenken wat ik moest doen als FOK! ermee zou stoppen :'(
Wat te doen met al die extra tijd :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:40:26 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189454627
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:36 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben hier graag omdat Nederland veel vrijer is qua manier van spreken! Een Belg is voorzichtig en draait rond de pot. Hier is het tot op het groffe aan rechtuit en dat is heerlijk bevrijdend voor een Belg!
Ik ben blij dat ik hier al jaren dagelijks kan rondhangen en kan lachen door jullie allemaal! En dan lekker de avond afsluiten in bed met een rondje SEX, R&P en KLB *O*

Ik mag er eigenlijk niet over nadenken wat ik moest doen als FOK! ermee zou stoppen :'(
De avond afsluiten met sex in bed?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:41:43 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189454651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit, eigenlijk elk punt wel _O-
O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:46:09 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189454732
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:36 schreef Lenny77 het volgende:

Belgen zijn daarin heel leuk ja :D Ik heb een Vlaamse maat waarmee ik weleens in Antwerpen ging meeten en Magic the Gathering spelen in de Outpost, iedereen sprak daar zachtjes en beleefd als ze iets wilden weten of nodig hadden. Behalve de 'ollander, want ik trok gewoon mijn bek open tegen mijn maat, ookal zat 'ie 10 meter verderop. Heb nog nooit zo snel een oorverdovende stilte gehoord, en zoveel welhaast geschokte gezichten gezien, amai zeg _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  One tough cookie dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:56:00 #67
169210 liesje1979
pi_189456158
In willekeurige volgorde dan maar.
Kennis, stom genoeg heb ik heel veel op FOK! geleerd over allemaal voor mij totaal niet relevante zaken. Uiterst intrigerend kunnen dat soort dingen soms zijn en dan verdwijn ik lekker in de "achterafstraatjes van FOK!" beetje naar binnen gluren. En daar heb ik best veel van geleerd.
Ook heb ik hier regelmatig tips en advies gevraagd over allerlei zaken, veelal op het gebied van reizen, tuinieren en in DIG heb ik ook menig dom topic geopend.

Verder heel veel sc en tijdverdrijf, waarin we soms lief en leed met elkaar deelden, met de nodige ruzies en vooral veel lol. Op vele verschillende plaatsen maar vooral in RLS en ABO.

Ongelofelijk veel mensen ook in het echt gezien waarvan een groot aantal ook best vaak. Teveel meets om op te noemen maar ik herinner me de geocachekemeets, (ook de nachtcasche met Cobra en Rez) En de allereerste met RF en MImien in Utrecht, die laatste werd toen nog gestoken door een wesp. (Belachelijk hoe je kleine dingetjes opslaat in je geheugen). Uiteraard de door Jimbo genoemde rondvaartboot, wat was dat een feest om bij te mogen zijn. Ik herinner me ook nog een parkpop, Jimbo kwijt want die had iets met de politie ofzo. :')

De RLS meets waar ik Gert leerde kennen. O+ Maar ook Coos, een meet met Soury en een grote in de Stairway met allemaal leuke users.
De crewmeets waren ook onvergetelijk trouwens, dat werd ook altijd chaos! Het meest herinner ik me de keer dat we ergens beneden gingen gourmetten, binnen no time vloog er een biefstukje tegen mijn wang, ik denk dat Snakey die gooide. Ik besloot wraak te nemen op Iteejer die samen met Swarma met ijs zat te gooien en gooide de salade op zijn schoot, maar die kwam per ongeluk op Yvonne. Nja je had erbij moeten zijn denk ik. :D

De eerste grote biosmeet vond ik ook tof, de film vond ik niet eens zoveel aan maar het idee dat ze met zo ontzettend veel FOK!kers in zo'n grote zaal zaten.

Uiteraard ook de ESF meets waren geweldig, de keer dat Greys geregeld had dat Joan Franka opeens het terras op liep en een paar liedjes voor ons zong. Schitterend! Maar ook de gewone maandagavond sjoelsessies denk ik met veel plezier aan terug.

De ABO meets! _O_ En dan misschien nog wel met name de spelletjesmeets. _O_ Die eerste keer ofzo bij Bart, dat er meer dan 30 mensen waren. Die Flashmob :')
En de reisjes die ik met FOK!kers gemaakt heb natuurlijk ook nog! Regelmatig met Dr_Flash op pad, bijvoorbeeld om op bezoek te gaan bij Fogel, maar ook naar gewoon willekeurige kutstadjes met Wizz. Maar ook wel met andere users gereisd en de treinrondjes van PTA zijn superleuk!

Verder nog een aantal scharrels/ liefdes meegemaakt door FOK!

Bijdragen aan FOK! deed ik ook graag, ik vond het leuk om te modden maar vooral om verschillende leuke acties op te zetten. Soms ook persoonlijk, gewoon om een user te verrassen.

Naja veel dus. Dank je wel jullie allemaal. O+
pi_189457879
Vriendschap O+
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 07:47:50 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_189458150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hier op Fok! Bwenniebren leren kennen en jaren vrienden mee geweest, Bwennie
overleed op de dag dat ik mijn 1e chemo kreeg. En verder heeft de Cos me heel veel
geholpen in die moeilijke tijd. Geweldige vrienden gemaakt, maar ook weer veel verloren
Fok! op naar de volgende 20........... (wacht ff dan ben ik 80) nouja moet kunnen!

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 16:27 schreef tonja het volgende:
FOK is voor mij sinds 2002 een bron van vermaak.
Op FOK heb ik leren fotograferen.
In het begin was ik veel in F&F en FOT te vinden, later zat ik voornamelijk in UTO en tegenwoordig ben ik voornamelijk in de 40+ SC te vinden.
Ik heb hier vriendschappen opgebouwd en ook weer afgebroken.
FOK hoort bij mijn dagelijkse routine en heeft eigenlijk de TV verdrongen.
Gefeliciteerd FOK! En op naar de volgende 20 jaar *O* *O* *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:32 schreef Vicky het volgende:
Want FOKker van het 1e uur..
Registratiedatum 12-10-1999 *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Wat Fok mij heeft gebracht? Een hechte club, kliek en irl vriendschappen *O*

Veel omgehangen hier alle jaren. Het heeft mij door m'n school geholpen, mijn motorongeluk, de binnendeur ouderschap en alles wat daar bij komt kijken. Ik ben inmiddels al lang en breed olie, en ga door tot de titel fossiel bestaat! w/
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 17:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mijn grootste vreugde is mensen te verbeteren die het bij het verkeerde eind hebben.
En daar zitten er zoveel van op Fok dat ik eigenlijk nog tijd te kort kom.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:29 schreef Drizzt het volgende:
- een hele zooi toffe lui ontdekt in STA (Tukkers op Fok!) toen ik nog in zeeuws-vlaanderen woonde en al die tijd heb gezegd dat ik terug wilde naar Twente, wat 6,5 jaar geleden ook is gebeurd :9
- bromance met @:-_guitarist_- dankzij diezelfde reeks (hvjwjnmk dikke O+ ) ;i
- overal en nergens over kunnen ouwehoeren
- heb matig kunnen trollen en dat maar achterwege gelaten omdat ik er slecht in was
- vriendin (inmiddels alweer een tijd ex) gevonden via de foks
- Fok!meet in Wierden die puur genot was

Dat was het wel zo'n beetje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
Voor mij was Fok een plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, op het moment dat ik het hard nodig had en ik het nergens anders eigenlijk echt kon of wilde vertellen.

En natuurlijk de plek waar ik veel kan lachen en muziek kan luisteren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 22:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ehh... mogen ook ergernissen zijn, dan heb ik een langer lijstje ;) :+

Ik vermaak me inmiddels al 20 jaar op Fok!, ondanks de ergernissen blijf ik maar terug komen :D
Ik vind het fijn om m'n mening te geven bij berichten, om discussies te houden met anderen (zolang het maar nette discussies blijven)
Het is FOK!. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :(

Op deze manier win je nooit deze facebook-deel-en-win-actie. ;(
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:23:39 #70
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_189458413
Ik heb een ontmaagding gekregen door FOK in real.
En denk er nog vaak aan terug.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_189458434
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 07:47 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Het is FOK!. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :(

Op deze manier win je nooit deze facebook-deel-en-win-actie. ;(
A man on a mission O+
pi_189458757
*G* 1.000den FOK! plezier uren vanaf 2005! *O*
pi_189459232
Dankzij Fok! weet ik nu zeker dat het patat is!
En hont en kad
pi_189459834
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Teveel meets om op te noemen maar ik herinner me de geocachekemeets, (ook de nachtcasche met Cobra en Rez) En de allereerste met RF en MImien in Utrecht, die laatste werd toen nog gestoken door een wesp. (Belachelijk hoe je kleine dingetjes opslaat in je geheugen).

Potver :') Dat je dat nog weet, toen ik dit las had ik echt zoiets van heh? Ben ik gestoken door een wesp toen? _O- En toen ohja, RF had nog voor vampier gespeeld :+ was in Utrecht geloof ik. Herinner me ook nog het slootje springen in 1 van de Geocache meets daarna :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 10:27:22 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189460057
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De regels:
• Crew is uitgesloten van deelname
-O-
Recordhouder aantal posts op één dag.