Natuurlijk zal de VS nooit zoiets stoms doen. Daarmee verliezen ze positie tov Rusland.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar de VS kijkt of ze de atoomwapens in Turkije kunnen verplaatsen
https://www.theguardian.c(...)-over-syria-invasion
mwah, die wapens die in Europa liggen zijn meer symbolisch ... als je die weghaalt of naar de maan schiet dan is Rusland niet ineens veilig of veiliger ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Natuurlijk zal de VS nooit zoiets stoms doen. Daarmee verliezen ze positie tov Rusland.
Als Turkije ze zo weinig scheelt, dan verlaten ze toch ook vliegbasis Incirlik?
De kans lijkt me ook erg groot dat die elkaar niet in de haren vliegen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:51 schreef Werkperd het volgende:
Kans is groot dat het Turkse en Syrische leger tegen over elkaar komen te staan.
Even op twitter gekeken er staan daar 2 mannen te schieten.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:49 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Is in het Arabisch vandaar.twitter:tvronahi twitterde op maandag 14-10-2019 om 20:35:51اشتباكات عنيفة بالأسلحة الثقيلة في قرية ياشلي في قرية ياشلي شمال غرب منبج https://t.co/q2yJSnkvpK reageer retweet
Weet niet of Rusland dit toestaat maar Turkije heeft duidelijke lijnen getrokken mbt Manbij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kans lijkt me ook erg groot dat die elkaar niet in de haren vliegen.
En er staat een Manbij te kijken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:58 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Even op twitter gekeken er staan daar 2 mannen te schieten.
lolquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weet niet of Rusland dit toestaat maar Turkije heeft duidelijke lijnen getrokken mbt Manbij.
Assad is nu in principe de agressor.
Het Turkse leger bevindt zich in Syrië, hoe is Assad de agressor?quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weet niet of Rusland dit toestaat maar Turkije heeft duidelijke lijnen getrokken mbt Manbij.
Morgen trekt assad een lijntje in turkije.. dan is turkije de agressor lolquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
Turkije valt zijn land binnen (want dat is het nog steeds) en Assad is de agressor?
Ja hoi, Turkije heeft weinig lijn en te trekken buiten zn eigen landsgrenzen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als een Turk een baby afslacht is in de ogen van werkperd de baby nog de agressorquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
Turkije valt zijn land binnen (want dat is het nog steeds) en Assad is de agressor?
Die gaan echt niet los op elkaar, allebei veel te veel te verliezen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:00 schreef Hathor het volgende:
Ik denk sowieso niet dat het Syrische leger opgewassen is tegen de Turken, de vraag is alleen wat de Russen in het geval van een confrontatie tussen die twee gaan doen. Blijven ze aan de zijlijn, of kiezen ze partij?
Binnen of buiten het stadion?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef Slayage het volgende:
frankrijk turkije is wel de moeite waard om te checken
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als Assad de kans ziet om Syrie weer voor zichzelf te winnen, dan zal Rusland ongetwijfeld bijstaan. Bij de vorige Turkse operaties was dat niet zo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:00 schreef Hathor het volgende:
Ik denk sowieso niet dat het Syrische leger opgewassen is tegen de Turken, de vraag is alleen wat de Russen in het geval van een confrontatie tussen die twee gaan doen. Blijven ze aan de zijlijn, of kiezen ze partij?
twitter:ssysfakb twitterde op maandag 14-10-2019 om 10:23:13PKK/PYD'nin mühimmat sakladığı tünelden teröristlerin kamyonete mühimmat ikmali yaptığı sırada Türk HvKK'ya ait unsurlar aracı imha ediyor.Operasyon'da lazer işaretleme ve takip Bayraktar TB2 İHA ile yapıldı. https://t.co/uWz3NPMgvm reageer retweet
buiten verwacht ik eerder een armenie turkije matchquote:
Daar wordt (of is) een politieke oplossing uitonderhandeld.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als Assad de kans ziet om Syrie weer voor zichzelf te winnen, dan zal Rusland ongetwijfeld bijstaan. Bij de vorige Turkse operaties was dat niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |