abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:18:16 #151
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189434738
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

think again
Nou, daar moet ik je eigenlijk gewoon gelijk in geven, want dat wordt hem toch niet meer en dat schijnt Erdogan helemaal niet erg te vinden.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_189434742
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:17 schreef Postbezorger23 het volgende:

[..]

Ataturk was alles behalve een atheist. Hij was een moslim. Gewoon een moslim geen sekte aanhanger.

Koran verzen die democratie steunen:

2:256 Er is geen dwang in de religie.

18:29 En zeg: "De Waarheid is van jullie Heer: dus wie wil, laat hem geloven; en wie wil, laat hem ongelovig zijn.

3:159 ...en raadpleeg hen over het beleid. Wanneer je dan een besluit hebt genomen vertrouw dan op God...

42:38 ... wier beleid onderling beraad is..
waar heb je dit van ge copy paste?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189434744
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is net zon achterlijke opmerking als dat er wordt gezegd dat trump bloed aan zijn handen heeft omdat hij erdogan toestemming heeft gegeven
Nee, want Trump heeft geen kogels gelost op onschuldige Koerden en Erdogan wel.
pi_189434748
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja vrijheid van meningsuiting geldt niet voor iedereen, daar ben ik me van bewust ja
Mooi, op mijn werk is ook iemand ontslagen om zijn FB post.
pi_189434754
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar heb je dit van ge copy paste?
Uit de Koran zelf. Dat soennieten en sjiieten denken dat de Koran dictatorschap eist is een groot leugen/waan waar zij dan in geloven.
vjou
pi_189434767
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:19 schreef Postbezorger23 het volgende:

[..]

Uit de Koran zelf. Dat soennieten en sjiieten denken dat de Koran dictatorschap eist is een groot leugen/waan waar zij dan in geloven.
Als je democratie in de Koran afwijst kies je dictatuur ja? Ok.
pi_189434772
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:18 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Nou, daar moet ik je eigenlijk gewoon gelijk in geven, want dat wordt hem toch niet meer en dat schijnt Erdogan helemaal niet erg te vinden.
niemand neemt dat proces meer serieus de turkse bevolking ook niet, ze waren in het begin van de gesprekken heel positief maar nu kan europa hen gestolen worden, de houding van EU richtng deze operatie zal hen nog verder vervreemden van europa, sommigen zien daar winst in, ik zie alleen verliezers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189434773
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:18 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ataturk was geen moslim man, hoe kom je daar op?

Die verzen ruk je uit zijn context eh zo.
Ataturk was zeer zeker een gelovige moslim. Een koranist was hij. Hij heeft ervoor gezorgd dat de moslims in Anatolië bevrijdt werden en heeft zeer hard tegen de christenen en ongelovige gestreden met miljoenen! doden als gevolg. Waarna hij Turkije in zijn geheel cadeau gaf aan moslims die nu dus Erdogan als leider kunnen kiezen.
vjou
pi_189434784
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:18 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Mooi, op mijn werk is ook iemand ontslagen om zijn FB post.
welke werk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189434794
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke werk?
Cant say bro
pi_189434800
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:19 schreef Postbezorger23 het volgende:

[..]

Uit de Koran zelf. Dat soennieten en sjiieten denken dat de Koran dictatorschap eist is een groot leugen/waan waar zij dan in geloven.
wat kraam je allemaal uit jongen? jij bent echt de grootste grap van dit topic.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189434803
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:20 schreef Postbezorger23 het volgende:

[..]

Ataturk was zeer zeker een gelovige moslim. Een koranist was hij. Hij heeft ervoor gezorgd dat de moslims in Anatolië bevrijdt werden en heeft zeer hard tegen de christenen en ongelovige gestreden met miljoenen! doden als gevolg. Waarna hij Turkije in zijn geheel cadeau gaf aan moslims die nu dus Erdogan als leider kunnen kiezen.
Wat zeg jijjjjjj... ;(
pi_189434808
''Erdogan advisor Yasin Aktay: "Assad regime is not strong enough to fight Turkey. They better think twice before they get in our way or they will become a target for the Turkish military."'
vjou
pi_189434813
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:22 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Cant say bro
publieke functie?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189434823
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja vrijheid van meningsuiting geldt niet voor iedereen, daar ben ik me van bewust ja
Als jij bij de Appie werkt dan wordt het ook niet gewaardeerd als je allerlei juichfoto's online zet waar je Jumbo kleding aan hebt. Als je voor Die Mannschaft wil spelen dan wordt het evengoed niet gewaardeerd als je juichfoto's van het Turkse leger gaat liken.

Het is echt allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189434865
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:22 schreef Postbezorger23 het volgende:
''Erdogan advisor Yasin Aktay: "Assad regime is not strong enough to fight Turkey. They better think twice before they get in our way or they will become a target for the Turkish military."'
Klinkt als een zeer verstandige adviseur.

Nummer 9 globalfirepowerrrr yallah yallah
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189434870
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij bij de Appie werkt dan wordt het ook niet gewaardeerd als je allerlei juichfoto's online zet waar je Jumbo kleding aan hebt. Als je voor Die Mannschaft wil spelen dan wordt het evengoed niet gewaardeerd als je juichfoto's van het Turkse leger gaat liken.

Het is echt allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
als ik een ruft laat wordt dat ook niet gewaardeerd. dat je gedrag discussies over loyaliteit veroorzaken is van een andere orde.

toevallig zijn het wel altijd mensen met specifieke achtergronden onderwerp van discussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:27:15 #168
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_189434893
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

niemand neemt dat proces meer serieus de turkse bevolking ook niet, ze waren in het begin van de gesprekken heel positief maar nu kan europa hen gestolen worden, de houding van EU richtng deze operatie zal hen nog verder vervreemden van europa, sommigen zien daar winst in, ik zie alleen verliezers
Wie zijn volgens jou de vrienden van Turkije in de EU, die zouden kunnen voorkomen dat de associatieovereenkomst wordt opgezegd? Je hebt er maar één nodig.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:28:11 #169
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189434912
Kunnen we Postbezorger23 niet gewoon negeren met zijn allen?
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:28:24 #170
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_189434920
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:28 schreef Richestorags het volgende:
Kunnen we Postbezorger23 niet gewoon negeren met zijn allen?
Goed plan.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:28:33 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189434924
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Klinkt als een zeer verstandige adviseur.

Nummer 9 globalfirepowerrrr yallah yallah
Jammer voor die grootspreker dat ze het moeten opnemen tegen #2
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189434927
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:26 schreef Slayage het volgende:

toevallig zijn het wel altijd mensen met specifieke achtergronden onderwerp van discussie
Inderdaad. Die groep zou eens bij zichzelf te rade moeten gaan hoe dat toch komt iedere keer.
Helaas ontbreekt het hun aan een gezonde dosis zelfreflectie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:30:11 #173
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_189434951
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Klinkt als een zeer verstandige adviseur.

Nummer 9 globalfirepowerrrr yallah yallah
Zou stiekem wel leuk zijn als er ook Amerikanen, Engelsen, Fransen, Duitsers, Zuid-Koreanen, Japanners, Russen en Indiërs in deze draad zaten :')
pi_189434971
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:27 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Wie zijn volgens jou de vrienden van Turkije in de EU, die zouden kunnen voorkomen dat de associatieovereenkomst wordt opgezegd? Je hebt er maar één nodig.
niemand. voor sommige landen zijn er meer belangen dan anderen. zo is nederland de grottste investeerder in het land en was nederland het land dat de toetredings onderhandelingen startten. europa en de turken zijn geografisch tot elkaar veroordeeld. ze kunnen beter goede buren dan vijanden zijn. ik denk dat de meeste landen in europa dat wel beseffen. wat er nu gaande is moet je niet al te veel waarde aan hechten. de emotie regeert, niet het verstand.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 20:32:11 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189434988
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja vrijheid van meningsuiting geldt niet voor iedereen, daar ben ik me van bewust ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')