abonnement Unibet Coolblue
pi_189428662
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef BorisDeLul het volgende:
Mooi, de hele EU stopt wapenleveranties.

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-in-syrie~a2754821/
Symboolpolitiek. Een wapenembargo doet symbolisch het meest, maar economisch van geringe waarde en daar gaat het om. Grote praatjes, maar weinig daden.
pi_189428670
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef Woelwater het volgende:

[..]

_O-

Laat ze die troep alsjeblieft daar houden zeg. Nederland heeft ze er ook niet naartoe gestuurd.
Nee, terughalen en achter de tralies wat mij betreft. Daar kan je andere landen niet mee opzadelen. En is ook veiliger dan dat die psycho’s ontsnappen.
pi_189428673
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.

ik kan het niet meer volgen :D

trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14 If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2019 @ 14:02:03 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_189428693
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
wat wint Putin hier dan?

Trump lost gewoon een verkiezingsbelofte in en hij lijkt nog de redelijkste van alle partijen ook :')
Trump :')
de redelijkste _O-
Dat is misschien nog wel het meest bizarre van heel dit gebeuren, dat Trump opeens de verstandigste lijkt _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:02:08 #55
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189428694
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.

ik kan het niet meer volgen :D

trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14 If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
Fake account :{w
pi_189428707
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.

ik kan het niet meer volgen :D

trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14 If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
Ja die fakenews bron kwam al langs.
Zou nog even dubbelchecken voordat je iets post ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189428717
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
wat wint Putin hier dan?
kennelijk kunnen sommigen jaren in dit topic lezen/posten, maar toch helemaal niks begrijpen van de materie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189428725
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hij kan z'n geluk niet geloven. :')

Even een andere vraag: Hoe veel kilometer zit Turkije nu in Syrië? Manbij ligt gewoon nog binnen die 34 km?
trump wilt kennelijk dat erdo de stad inneemt vandaar
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 14:04:46 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189428739
onzin, de Amerikanen waren er al nauwelijks aanwezig, beste cijfers die ik lees gaan over een paar honderd man die een paar kilometer verderop gaan zitten

en schijnbaar zijn er nog steeds speciale troepen aanwezig

heel de wereld roept nu dat dit mogelijk is omdat Trump die gasten weg heeft getrokken terwijl het altijd al zou gebeuren ffs

Trump trekt aan de touwtjes hier en de Turken dansen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:04:51 #60
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189428740
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.

ik kan het niet meer volgen :D

trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14 If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
‘Trump of turkey’ :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189428758
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:44 schreef Postbezorger23 het volgende:

[..]

Toen Assad de YPG te hulp kwam in Afrin:

Turkish Warplanes Said to Kill 40 Pro-Government Fighters in Syria

afrin is toen door de russen geofferd aan de turken, nu liggen de kaarten anders. hoe ze exact liggen weten we nog niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189428771
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Kabinet wil Nederlandse strijders niet halen uit Syrië, ook niet nu er ontsnappingen zijn. Ergens vind ik het laf. Neem je verantwoordelijkheid.
de turken komen met een busdienst naar den haag ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189428780
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Kabinet wil Nederlandse strijders niet halen uit Syrië, ook niet nu er ontsnappingen zijn. Ergens vind ik het laf. Neem je verantwoordelijkheid.
Welke verantwoordelijkheid? Dat ze een nederlands paspoort hebben? Die zijn ze wettelijk gezien kwijt op het moment dat je je aansluit bij een moord leger als IS.

Dat de overheid daar al links over doet is mij een raadsel..

En wat betreft je latere opmerking dat er dan geen kans is op ontsnappen.. ze krijgen hier niet bepaald levenslang.. als ze al überhaupt een straf krijgen want bewijs het maar is het dan.

Wil je zeker weten dat ze niet ontsnappen, gewoon aan Assad of desnoods Irak overleveren.
Dan is het in 10 minuten klaar..
pi_189428786
quote:
om het even voor de turken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:07:26 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189428790
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

afrin is toen door de russen geofferd aan de turken, nu liggen de kaarten anders. hoe ze exact liggen weten we nog niet.
SAA had bij Afrin geen luchtsteun van de Russen, Turken konden in de lucht hun gang gaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189428804
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:02 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Fake account :{w
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:08:12 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189428814
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid? Dat ze een nederlands paspoort hebben? Die zijn ze wettelijk gezien kwijt op het moment dat je je aansluit bij een moord leger als IS.

Dat de overheid daar al links over doet is mij een raadsel..

En wat betreft je latere opmerking dat er dan geen kans is op ontsnappen.. ze krijgen hier niet bepaald levenslang.. als ze al überhaupt een straf krijgen want bewijs het maar is het dan.

Wil je zeker weten dat ze niet ontsnappen, gewoon aan Assad of desnoods Irak overleveren.
Dan is het in 10 minuten klaar..
Ja, die discussie snap ik ook nooit. Die mensen hebben helemaal niks met Nederland, sterker nog, het zijn tikkende tijdbommen. Weg ermee.
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:08:20 #68
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189428816
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:04 schreef sp3c het volgende:
heel de wereld roept nu dat dit mogelijk is omdat Trump die gasten weg heeft getrokken terwijl het altijd al zou gebeuren ffs
Bij aanslagen in het Westen hoor je altijd "Dat heeft het Westen aan zichzelf te danken door hun aanwezigheid in het MO" Nu trekken de Amerikanen zich terug en is het alsnog de schuld van het Westen dat Turkije losgaat 8)7
pi_189428818
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-
Ja en dat wist je uit het vorige topic.. dus waarom je het toch probeert is mij een raadsel.
pi_189428862
turkse trolls wat verrassend :D zitten wel wat leuke tweets tussen :Y

trumpofturkey twitterde op zondag 13-10-2019 om 18:41:32 Dünyayı trollemeye var mıyız? reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189428865
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je kunt het ook zo bekijken
Afrin was al van Turkije, Syrie heeft het tijdens WO1 veroverd
en nu heeft Turkije het weer terug heroverd
[..]

het ergste wat er kan gebeuren kan is een algehele no flyzone in dat gebied, en dan gaat het erom wie de meeste boots op de grond kan hebben
Syria = Frankrijk. Het is dus terug veroverd van de Fransen.
vjou
  maandag 14 oktober 2019 @ 14:11:15 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_189428876
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef skysherrif het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 13:14:09 ....Kurds may be releasing some to get us involved. Easily recaptured by Turkey or European Nations from where many came, but they should move quickly. Big sanctions on Turkey coming! Do people really think we should go to war with NATO Member Turkey? Never ending wars will end! reageer retweet
Lol
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189428896
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Bij aanslagen in het Westen hoor je altijd "Dat heeft het Westen aan zichzelf te danken door hun aanwezigheid in het MO" Nu trekken de Amerikanen zich terug en is het alsnog de schuld van het Westen dat Turkije losgaat 8)7
Ja en nee.

Amerika heeft natuurlijk wel een geschiedenis wat betreft welke rol ze nou hebben gespeeld wat betreft syrië.
Het is geen geheim en ook gewoon toegegeven een paar jaar terug alweer, dat de CIA bepaalde groepen steunde met trainingen, wapens en geld.
Daar moesten ze toen mee stoppen naar mate die groeperingen overgingen in IS of daesh wat het toen nog was. (de leider van IS of van het kalifaat was een goede bekende bij sommige van het Pentagon.. goh..)

Ook Nederland heeft een zo'n groep wapens en geld geleverd.

Frankrijk ook.

Allemaal bloed aan de handen, maar Amerika is natuurlijk al puur door zulke sterke aanwezigheid in de regio en het jarenlang bombarderen automatisch een grote rol toegekend.

Als de amerikaanse troepen nou gewoon inderdaad zich terugtrokken, nou ja okay prima, dat had Trump ook gezegd dat hij dat zou doen.. maar dan niet op de bruggen gaan stil staan zodat het Syrische leger er niet langs kan.

Dan heb je gewoon een andere agenda..
pi_189428912
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Szura het volgende:

[..]

SAA had bij Afrin geen luchtsteun van de Russen, Turken konden in de lucht hun gang gaan
ik denk dat het een rogue actie ofzo moet zijn geweest of ze hebben die soldaten bewust opgeofferd om te kunnen zeggen, "we hebben ons best gedaan" dunno. die actie sloeg in ieder geval helemaal nergens op
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189428924
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja en dat wist je uit het vorige topic..
oh?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')