Updates en map:twitter:NotWoofers twitterde op zondag 13-10-2019 om 21:44:41The TFSA are shelling villages along the Sajur in an attempt to scare the SAA off. reageer retweet
En ondertussen fantaseer je over een alliantie met de Chinezen. Jouw zorgen over moslimhaat zijn niets dan geveinsd om je haat tegen het westen te rechtvaardigen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:04 schreef Postbezorger23 het volgende:
Ik heb een hekel aan Nederlanders wanneer ik zie dat er toch echt een diepe islamhaat aanwezig is. Alsof het in hun bloed zit. Zo diep zit het.
Voor de rest heb ik er geen problemen mee. Ik ben het trouwens niet met alles mee eens wat Erdogan had gezegd over de Nederlandse volk.
Ik snap niet dat deze user hier überhaupt vrijwillig wil blijven.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En ondertussen fantaseer je over een alliantie met de Chinezen. Hieruit bleek dat jouw zorgen over moslimhaat niets dan geveinsd zijn en gebruikt wordt om je haat tegen het westen te rechtvaardigen.
het is een verdedigend dingetjequote:Op maandag 14 oktober 2019 13:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom niet? Turkije is lid hoor.
Qua haat valt het wel mee, ik vind religie in zijn algemeenheid gewoon een achterhaald verwerpelijk concept. De islam is gewoon net zo kut als de andere abrahamistische religies en dat heeft niet zozeer wat met de volgers ervan te maken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:04 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Nederlanders wanneer ik zie dat er toch echt een diepe islamhaat aanwezig is. Alsof het in hun bloed zit. Zo diep zit het.
Voor de rest heb ik er geen problemen mee. Ik ben het trouwens niet met alles mee eens wat Erdogan had gezegd over de Nederlandse volk.
Het is zijn Turkse plicht als soldaat van de vijfde colonne om de Nederlandse staat te verarmen dmv toeslagen en uitkeringen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat deze user hier überhaupt vrijwillig wil blijven.
Je zou toch verwachten dat ze de huur opzeggen en vertrekken naar het land van Erdogan?
Dat vraag ik me echt afquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:15 schreef sp3c het volgende:
als Syrie Turkije aanvalt komen we allemaal helpen
ik nietquote:
Je projecteert je eigen haat op anderen, in dit geval Nederlanders, waar jij jezelf blijkbaar niet toe rekent.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:04 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander met buitenlandse roots , omdat ik in dit land ben geboren. Ik geef enkel mijn mening over mensen met extreme islamhaat meer niet. Heb verder niks tegen Nederlanders of wie dan ook.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:27 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Je projecteert je eigen haat op anderen, in dit geval Nederlanders, waar jij jezelf blijkbaar niet toe rekent.
Schandalig.
Misschien is dat ook wel het geopolitieke spel van Rusland. Stel dat Rusland Syrie bijstaat in het geval van een conflict met Turkije. Dat zal ontzettend destabiliserend zijn voor de NAVO. Dit was voor Turkije helemaal niet de afspraak.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:22 schreef sp3c het volgende:
NAVO als geheel is belangrijker dan Turkije in het bijzonder, als we een lidstaat in nood negeren omdat we de leiding niet leuk vinden lopen er gelijk een paar weg/over
Dat misschien ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:25 schreef sp3c het volgende:
als Assad echt ingrijpt dan trekt Turkije terug
Denk je?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:25 schreef sp3c het volgende:
als Assad echt ingrijpt dan trekt Turkije terug
toeterend want groots succes, dat wel
KLAAR DAN met je hokjes en je verwijten.quote:
Het Nederlandse leger heeft nog niet zo lang geleden de Turken tegen een eventuele aanval vanuit Syrië beschermd.quote:
Turkse troepen hoeven niet aanwezig te zijn voor de Koerden. Luchtaanvallen , drones en artillerie is voldoende. Hetzelfde geldt voor als er gevechten zullen uitbreken met troepen van Assad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:29 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Denk je?
En hoeveel Turkse troepen zijn er eigenlijk in Syrië momenteel? Ik hoor alleen verhalen over proxies (milities).
Maar er is wel erg veel verdeeldheid op dit moment in Europa. We gaan zien waar de ministers van buitenlandse zaken vandaag mee komen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het Nederlandse leger heeft nog niet zo lang geleden de Turken tegen een eventuele aanval vanuit Syrië beschermd.
Ook in dit specifieke geval? Turkije dat Syrië aanvalt, stel nou dat Syrië terugslaat en beperkt Turkije intrekt... de NAVO is niet moeders rok waar je even onderuit kan rennen om de hond te schoppen en daarna weer terugrennen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik niet
NAVO als geheel is belangrijker dan Turkije in het bijzonder, als we een lidstaat in nood negeren omdat we de leiding niet leuk vinden lopen er gelijk een paar weg/over
Turkije heeft daar zelf niet eens wat over te zeggen op dat moment
voor de NAVO boeit het realistisch gezien allemaal niet echt boeiendquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel het geopolitieke spel van Rusland. Stel dat Rusland Syrie bijstaat in het geval van een conflict met Turkije. Dat zal ontzettend destabiliserend zijn voor de NAVO. Dit was voor Turkije helemaal niet de afspraak.
als Syrie terugslaat komt de NAVO niet helpen tot het de NAVO pijn doetquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ook in dit specifieke geval? Turkije dat Syrië aanvalt, stel nou dat Syrië terugslaat en beperkt Turkije intrekt... de NAVO is niet moeders rok waar je even onderuit kan rennen om de hond te schoppen en daarna weer terugrennen.
Precies en als je ziet wat voor moeite Assad al niet had met die verschillende burgerstrijdgroepen... Dan zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de NAVO boeit het realistisch gezien allemaal niet echt boeiend
eigen schuld dikke bult wat er ook gebeurt ... de Turken zijn begonnen dus Artikel 5 is niet relevant, dat begint pas te spelen als Istanbul dreigt te vallen
nee hij gaat ook niet ingrijpenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:35 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Precies en als je ziet wat voor moeite Assad al niet had met die verschillende burgerstrijdgroepen... Dan zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Zo had ik het ook begrepen idd..quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
als Syrie terugslaat komt de NAVO niet helpen tot het de NAVO pijn doet
dus zolang Turkije niet Syrie dreigt te worden doen we niet mee
Loltwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 13:14:09....Kurds may be releasing some to get us involved. Easily recaptured by Turkey or European Nations from where many came, but they should move quickly. Big sanctions on Turkey coming! Do people really think we should go to war with NATO Member Turkey? Never ending wars will end! reageer retweet
In welk universumquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwaah, dit kan hem zijn presidentschap kosten
En Europa praat nog wat..quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwaah, dit kan hem zijn presidentschap kosten. Putin is de grote winnaar hier.
Hij kan z'n geluk niet geloven.quote:
dat was altijd al zoquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik lees trouwens dat syrie, afrin weer wil terug innemen
Je kunt jammeren over fictieve Islamhaat wat je wil, maar dat neemt niet weg dat Erdogan ons volk meerdere malen heeft beledigd en bedreigd. Niet zo verbazingwekkend dat wij zijn bloed wel kunnen drinken, dat van hem en alle AK-aanhangers.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:28 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Ik geef enkel mijn mening over mensen met extreme islamhaat meer niet. Heb verder niks tegen Nederlanders of wie dan ook.
Voornamelijk kunnen...quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dat was altijd al zo
willen is geen probleem, doen is het probleem
Toen Assad de YPG te hulp kwam in Afrin:quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:35 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Precies en als je ziet wat voor moeite Assad al niet had met die verschillende burgerstrijdgroepen... Dan zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ligt er aan of Rusland ze bijstaat.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
dat was altijd al zo
willen is geen probleem, doen is het probleem
en toen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:44 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Toen Assad de YPG te hulp kwam in Afrin:
Turkish Warplanes Said to Kill 40 Pro-Government Fighters in Syria
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nytimes.com/2(...)kes-syria-afrin.html
het ergste wat er kan gebeuren kan is een algehele no flyzone in dat gebied, en dan gaat het erom wie de meeste boots op de grond kan hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ligt er aan of Rusland ze bijstaat.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:48 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Assad janken en Turkije baas over geheel Afrin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Afrin,_Syria#Syrian_Civil_Warquote:In June 2018, the United Nations published a report stating that security situation under Turkish-backed rebel control remains volatile. The OHCHR had received reports of lawlessness and rampant criminality, such as theft, harassment, cruel treatment and other abuse, and murders committed by several Turkish-backed armed groups, especially by the Sultan Murad and Hamza Divisions. The OCHR stated that civilians, particularly ethnic Kurds from Afrin, are being targeted for discrimination by the same Turkish-backed fighters.[35]
On 2 August 2018, Amnesty International reported that the Turkish forces are giving Syrian armed groups free rein to commit serious human rights abuses against civilians in the northern city of Afrin. The research had found the Turkish-backed fighters have involved in arbitrary detentions, torture, forced displacement, enforced disappearances, and confiscation of property and looting.[36]
Als syrie daadwerkelijk Turkije in zou trekken, los van deze agressie van Turkije ja.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een verdedigend dingetje
als Syrie Turkije aanvalt komen we allemaal helpen, als Turkije Syrie aanvalt zeggen we 'mjah ... lekker belangrijk ... toetertürken'
quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Kabinet wil Nederlandse strijders niet halen uit Syrië, ook niet nu er ontsnappingen zijn. Ergens vind ik het laf. Neem je verantwoordelijkheid.
ik wil het liefst alle lijntjes opheffen, niet nog meer lijntjes aanbrengen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat het extern aangevallen wordt. Echter gezien de geschiedenis en dat jij ook tegen het willekeurig lijntjes trekken bent. Wordt het niet eens tijd voor een Koerdische staat om dit voor eens en altijd op te lossen.
Want dit blijft zo nog decennia dooretteren.
Lijkt me lastig om ze even op te gaan halenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Kabinet wil Nederlandse strijders niet halen uit Syrië, ook niet nu er ontsnappingen zijn. Ergens vind ik het laf. Neem je verantwoordelijkheid.
lolwatquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
wat wint Putin hier dan?
Trump lost gewoon een verkiezingsbelofte in en hij lijkt nog de redelijkste van alle partijen ook
Trump
de redelijkste
Symboolpolitiek. Een wapenembargo doet symbolisch het meest, maar economisch van geringe waarde en daar gaat het om. Grote praatjes, maar weinig daden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef BorisDeLul het volgende:
Mooi, de hele EU stopt wapenleveranties.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-in-syrie~a2754821/
Nee, terughalen en achter de tralies wat mij betreft. Daar kan je andere landen niet mee opzadelen. En is ook veiliger dan dat die psycho’s ontsnappen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef Woelwater het volgende:
[..]![]()
Laat ze die troep alsjeblieft daar houden zeg. Nederland heeft ze er ook niet naartoe gestuurd.
twitter:trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
Dat is misschien nog wel het meest bizarre van heel dit gebeuren, dat Trump opeens de verstandigste lijktquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:42 schreef sp3c het volgende:
wat wint Putin hier dan?
Trump lost gewoon een verkiezingsbelofte in en hij lijkt nog de redelijkste van alle partijen ook
Trump
de redelijkste
Fake accountquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.
ik kan het niet meer volgen
twitter:trumpofturkey twitterde op maandag 14-10-2019 om 12:01:14If Assad troops move into Manbij, I will make sure that our Treasury Department imposes sanctions on Russia and SDF. They will be the greatest sanctions the world has EVER seen. The Kurds betrayed us in the first opportunity they get. We will not forget this! #Kurds reageer retweet
Ja die fakenews bron kwam al langs.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
trump wil dat het regime uit manbij blijft. dit impliceert dat de turken manbij zouden moeten innemen. maar hij gaat wel de turken sancties opleggen.
kennelijk kunnen sommigen jaren in dit topic lezen/posten, maar toch helemaal niks begrijpen van de materiequote:
trump wilt kennelijk dat erdo de stad inneemt vandaarquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij kan z'n geluk niet geloven.![]()
Even een andere vraag: Hoe veel kilometer zit Turkije nu in Syrië? Manbij ligt gewoon nog binnen die 34 km?
‘Trump of turkey’quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
afrin is toen door de russen geofferd aan de turken, nu liggen de kaarten anders. hoe ze exact liggen weten we nog niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:44 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Toen Assad de YPG te hulp kwam in Afrin:
Turkish Warplanes Said to Kill 40 Pro-Government Fighters in Syria
de turken komen met een busdienst naar den haagquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Welke verantwoordelijkheid? Dat ze een nederlands paspoort hebben? Die zijn ze wettelijk gezien kwijt op het moment dat je je aansluit bij een moord leger als IS.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
om het even voor de turkenquote:Op maandag 14 oktober 2019 13:57 schreef BorisDeLul het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-in-syrie~a2754821/
SAA had bij Afrin geen luchtsteun van de Russen, Turken konden in de lucht hun gang gaanquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
afrin is toen door de russen geofferd aan de turken, nu liggen de kaarten anders. hoe ze exact liggen weten we nog niet.
quote:
Ja, die discussie snap ik ook nooit. Die mensen hebben helemaal niks met Nederland, sterker nog, het zijn tikkende tijdbommen. Weg ermee.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheid? Dat ze een nederlands paspoort hebben? Die zijn ze wettelijk gezien kwijt op het moment dat je je aansluit bij een moord leger als IS.
Dat de overheid daar al links over doet is mij een raadsel..
En wat betreft je latere opmerking dat er dan geen kans is op ontsnappen.. ze krijgen hier niet bepaald levenslang.. als ze al überhaupt een straf krijgen want bewijs het maar is het dan.
Wil je zeker weten dat ze niet ontsnappen, gewoon aan Assad of desnoods Irak overleveren.
Dan is het in 10 minuten klaar..
Bij aanslagen in het Westen hoor je altijd "Dat heeft het Westen aan zichzelf te danken door hun aanwezigheid in het MO" Nu trekken de Amerikanen zich terug en is het alsnog de schuld van het Westen dat Turkije losgaatquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:04 schreef sp3c het volgende:
heel de wereld roept nu dat dit mogelijk is omdat Trump die gasten weg heeft getrokken terwijl het altijd al zou gebeuren ffs
twitter:trumpofturkey twitterde op zondag 13-10-2019 om 18:41:32Dünyayı trollemeye var mıyız? reageer retweet
Syria = Frankrijk. Het is dus terug veroverd van de Fransen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je kunt het ook zo bekijken
Afrin was al van Turkije, Syrie heeft het tijdens WO1 veroverd
en nu heeft Turkije het weer terug heroverd
[..]
het ergste wat er kan gebeuren kan is een algehele no flyzone in dat gebied, en dan gaat het erom wie de meeste boots op de grond kan hebben
quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef skysherrif het volgende:
Loltwitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 14-10-2019 om 13:14:09....Kurds may be releasing some to get us involved. Easily recaptured by Turkey or European Nations from where many came, but they should move quickly. Big sanctions on Turkey coming! Do people really think we should go to war with NATO Member Turkey? Never ending wars will end! reageer retweet
Ja en nee.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Bij aanslagen in het Westen hoor je altijd "Dat heeft het Westen aan zichzelf te danken door hun aanwezigheid in het MO" Nu trekken de Amerikanen zich terug en is het alsnog de schuld van het Westen dat Turkije losgaat
ik denk dat het een rogue actie ofzo moet zijn geweest of ze hebben die soldaten bewust opgeofferd om te kunnen zeggen, "we hebben ons best gedaan" dunno. die actie sloeg in ieder geval helemaal nergens opquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:07 schreef Szura het volgende:
[..]
SAA had bij Afrin geen luchtsteun van de Russen, Turken konden in de lucht hun gang gaan
oh?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja en dat wist je uit het vorige topic..
Weg ermee? Waarheen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, die discussie snap ik ook nooit. Die mensen hebben helemaal niks met Nederland, sterker nog, het zijn tikkende tijdbommen. Weg ermee.
Daar was jij ook gewoon bij als ik me niet vergis, dat het een nepaccount betreft.quote:
Stop even met al je onzin joh !quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:10 schreef Slayage het volgende:
turkse trolls wat verrassendzitten wel wat leuke tweets tussen
twitter:trumpofturkey twitterde op zondag 13-10-2019 om 18:41:32Dünyayı trollemeye var mıyız? reageer retweet
iets met vergissen, lieverdquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar was jij ook gewoon bij als ik me niet vergis, dat het een nepaccount betreft.
Omdat een van die kloonaccount turken dat ook ging neerplempen daar meerdere malen.
Ja klopt met enkel die dingen verover je gebieden. Daar heb je geen mensen op de grond voor nodig.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:31 schreef Postbezorger23 het volgende:
[..]
Turkse troepen hoeven niet aanwezig te zijn voor de Koerden. Luchtaanvallen , drones en artillerie is voldoende. Hetzelfde geldt voor als er gevechten zullen uitbreken met troepen van Assad.
wat heb jij tegen tweets?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:14 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Stop even met al je onzin joh !
twitter:NeilPHauer twitterde op maandag 14-10-2019 om 13:38:43Russian Foreign Ministry sending signals that it has effectively worked out a division of SDF territory b/w Turkish and Russian-backed regime forces. Kremlin spox Peskov says there is continuous contact b/w Ru-Tr militaries, 'no chance' of confrontation. https://t.co/f9cso5GExp reageer retweet
hear, hearquote:Op maandag 14 oktober 2019 10:23 schreef Bilge het volgende:
Ik denk dat je je pijlen niet zo zeer moet richten op de Nederlandse bevolking, maar meer op de dominante massamedia in Europa en de VS. Met eenzijdige berichtgeving, het romantiseren van bepaalde groepen en het demoniseren van andere partijen, manipuleren zij de publieke opinie. Het gewone volk is slechts lijdend voorwerp in deze.
het zijn hollanders geen syriers.quote:
Het unieke aan Trumps tweet is dat hij de YPG/PKK beschuldigt van het bewust vrijlaten van IS-ers om Amerikaanse soldaten in Syrië te houden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 13:37 schreef skysherrif het volgende:
Als jij denkt dat Damascus of Turkije deze mensen gaat berechten kom je bedrogen uit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Naar de eeuwige jachtvelden van de maangod.
Jihadi proxies.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja klopt met enkel die dingen verover je gebieden. Daar heb je geen mensen op de grond voor nodig.
Daar moest ik ook om lachen jaquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het unieke aan Trumps tweet is dat hij de YPG/PKK beschuldigt van het bewust vrijlaten van IS-ers om Amerikaanse soldaten in Syrië te houden.
Want we halen elke Nederlander die een strafbaar feit pleegt in het buitenland terug naar Nederland om berecht te worden?quote:
TrumpOfTurkeyquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:01 schreef Slayage het volgende:
europa is te zwak en verdeeld om enige significante impact te hebben aldaar, maar dat is de aard van beestje. om wel enige gewicht in de schaal te brengen lopen we achter de amerikanen aan, anders hadden we helemaal niets meer in te brengenquote:Op maandag 14 oktober 2019 11:03 schreef capricia het volgende:
Krijg zelf een beetje het gevoel dat we erbij staan en er maar naar kijken.
Ik mis Europees gezamenlijk beleid. Ook wij hebben belangen in die regio.
Dit antwoord hoopte ik al te krijgen. Best wel verachtelijk dat een land als Turkije van zulke lieden die het begrip mensenrechten niet kennen gebruikt maakt of niet?quote:
Natuurlijk niet, is een schijntje om het als westerse Turk af te kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:22 schreef skysherrif het volgende:
Gaan nederlandse turken nou eigenlijk nog steeds op dienstplicht in turkije?
kenenlijk is hij daarover gebriefdquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het unieke aan Trumps tweet is dat hij de YPG/PKK beschuldigt van het bewust vrijlaten van IS-ers om Amerikaanse soldaten in Syrië te houden.
Nogmaals waarom zouden andere landen die verantwoordelijkheid wel moeten nemen? Ik snap die Koerden wel, worden verraden door het Westen, dan kunnen ze die terroristen wel 'teruggeven' aan het Westen. En dan gaan wij nog boos worden dat het gebeurt. Hoe simpel ben je danquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want we halen elke Nederlander die een strafbaar feit pleegt in het buitenland terug naar Nederland om berecht te worden?
Ze blijven maar lekker zitten waar ze zitten tot ze berecht kunnen worden in het land waar ze hun criminele daden hebben verricht.
Dat ze daar een zwaardere straf krijgen dan hier komt mij en vele anderen met mij prima uit.
Zo groot is de Turkse trots, dat ze gewoon wat euri neertellen om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, is een schijntje om het als westerse Turk af te kopen.
en als dat land ze niet mot, wat dan? kop in het zand steken zoals ze tot nu toe hebben gedaan. zie hier het resultaat. moeten we trots op zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Want we halen elke Nederlander die een strafbaar feit pleegt in het buitenland terug naar Nederland om berecht te worden?
Ze blijven maar lekker zitten waar ze zitten tot ze berecht kunnen worden in het land waar ze hun criminele daden hebben verricht.
Dat ze daar een zwaardere straf krijgen dan hier komt mij en vele anderen met mij prima uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |