Oh dus het is pas erg als er beleid wordt aangepast?quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want een wethouder/gedeputeerde/minister heeft een zwaai gemaakt naar aanleiding daarvan? Mag ik de bron even?
Ja lees net het plan het binnenhof te gaan bezetten? Denk niet dat ze dat gaat lukken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dit is ook heel netjes..![]()
Woensdag gaan ze naar den haag.. dan zijn ze nog minder lief dan nu..
Ze doen het wel.. dat is geen punt..quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben zowel bang voor een anticlimax als voor het feit dat ze het gewoon gaan doen.
Als er beleid wordt aangepast vanwege chantage/intimidatie dan is dat inderdaad erg.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh dus het is pas erg als er beleid wordt aangepast?
Hier gaan een paar discussies langs elkaar heen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh dus het is pas erg als er beleid wordt aangepast?
als je het Nederlandse volk zo ver krijgt, dan denk ik dat je de oorzaak toch wel bij je beleid mag leggenquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als er beleid wordt aangepast vanwege chantage/intimidatie dan is dat inderdaad erg.
Maar dit zijn maar een paar duizend man in totaal. Een fractie van wat er in Nederland woont...quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
als je het Nederlandse volk zo ver krijgt, dan denk ik dat je de oorzaak toch wel bij je beleid mag leggen
In 1990 trokken ze gewoon vangrails uit de grond met hun grijpers toen de politie er voor ging staan..quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lees net het plan het binnenhof te gaan bezetten? Denk niet dat ze dat gaat lukken.
Fantastisch inderdaad hoe je een compleet land kunt naaien om je eigen specifieke deelbelangetje door te duwen. Vraag me af of men hier dat ook zo fantastisch had gevonden als bijv. de NAM daar zo veel succes in had gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:58 schreef Drekkoning het volgende:
Prachtig protest weer en zo zie je maar wat je kan bereiken als je je laat horen
Boeren
Technisch gezien heeft de NAM daar ook veel succes in gehad, maar die hoefden niet eens te demonstreren ervoor.quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad hoe je een compleet land kunt naaien om je eigen specifieke deelbelangetje door te duwen. Vraag me af of men hier dat ook zo fantastisch had gevonden als bijv. de NAM daar zo veel succes in had gehad.
Ze gooien er eerst nog wat eieren op als glijmiddel...quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:59 schreef Nikonlover het volgende:
Ze gaan naar binnen zonder met grof geschut de deur open te breken
Alle Tata-steel arbeiders die straks de deuren van de provinciehuizen dichtlassen als ze hun uitstoot moeten inperkenquote:Op maandag 14 oktober 2019 15:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Fantastisch inderdaad hoe je een compleet land kunt naaien om je eigen specifieke deelbelangetje door te duwen. Vraag me af of men hier dat ook zo fantastisch had gevonden als bijv. de NAM daar zo veel succes in had gehad.
Die raakt in de stress..quote:Op maandag 14 oktober 2019 15:01 schreef Nikonlover het volgende:
Die kerel met dat wijzende vingertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |