Mooi, dan kunnen die ook naar Groningen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Provinciebestuur Overijssel ook overstag
quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen die ook naar Groningen.
quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Spann0nd! Doet die het, of doet die het niet? Zet nu in!quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh is trouwens een bekende trekker die voor de deur staat.. Hij reed ook het hek op het malieveld om
Het is mooi tot je erachter komt wat je ervoor moet opgeven. Iemand moet immers inleveren als het op stikstofuitstoot aankomt en als dat de boeren (veruit de grootste bron) niet zijn dan moet het middels veel ingrijpendere maatregelen van de rest van de maatschappij komen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik zeg dat de politici aan de beurt zijn om in te leveren. Als je ziet hoeveel giftige uitspraken zijn doenquote:Op maandag 14 oktober 2019 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is mooi tot je erachter komt wat je ervoor moet opgeven. Iemand moet immers inleveren als het op stikstofuitstoot aankomt en als dat de boeren (veruit de grootste bron) niet zijn dan moet het middels veel ingrijpendere maatregelen van de rest van de maatschappij komen.
Gewoon alles afwentelen op agenten, verplegers, leraren, onderzoekers enzo. Die hebben geen tractors om steun af te dwingen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is mooi tot je erachter komt wat je ervoor moet opgeven. Iemand moet immers inleveren als het op stikstofuitstoot aankomt en als dat de boeren (veruit de grootste bron) niet zijn dan moet het middels veel ingrijpendere maatregelen van de rest van de maatschappij komen.
dat worden mooie plaatjes met ME bussen die op hun kant gelegd wordenquote:
Gewoon met de bulldozers naar het stadhuis, dan is het zo geregeld.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed als dit ervoor zorgt dat die duizenden bouwprojecten weer doorgaan vind ik het prima
Inderdaad om te huilen dat intimiderend gedrag blijkbaar loont om je eigen belang te behartigenquote:
Case IH CVX, je wilt niet weten hoeveel daarvan verkocht zijn destijds...quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:40 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh is trouwens een bekende trekker die voor de deur staat.. Hij reed ook het hek op het malieveld om
Dan wordt hopelijk iedere euro schade op daders doorgefactureerd met boetes voor geweld en vernieling.quote:Op maandag 14 oktober 2019 14:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
dat worden mooie plaatjes met ME bussen die op hun kant gelegd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |