Ja, dat terugsturen asielzoekers werkt goedquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die worden allemaal gewoon teruggestuurd, tenzij ze niet kunnen bepalen of ze echt zijn of niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)p-in-vijf-jaar-10-00quote:DEN HAAG - Ongewenste vreemdelingen kunnen steeds vaker niet worden teruggestuurd naar hun land van herkomst. De afgelopen vijf jaar liepen pogingen daartoe meer dan 10.000 keer spaak, omdat het herkomstland om uiteenlopende redenen weigerde of niet reageerde.
ik beweer nergens dat het goed werkt..quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dat terugsturen asielzoekers werkt goed
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)p-in-vijf-jaar-10-00
Gelukszoekers worden helemaal niet geweerd. Kinderpardon? We are here? Wat zit er nog meer onder de radar?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
er keren ook oorlogsvluchtingen terug hoor, als het kan. maar syrie is nou nog niet bepaald veilig, en we zien op het moment dat het elk moment weer helemaal mis kan gaan.
de gelukszoekers worden geweerd, die krijgen geen asiel.
Wereldwijd ben je allang een minderheid. Dus reken er maar niet op.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef BertV het volgende:
Ik zie wel een voordeel. Als minderheid mag ik weer trots zijn op mijn afkomst.
Minderheden hebben het alleen goed onder gehersenspoelde blanken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef BertV het volgende:
Ik zie wel een voordeel. Als minderheid mag ik weer trots zijn op mijn afkomst.
Natuurlijk kun je wel wat aan doen: die mensen in de eerste plaats al niet binnen laten!quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik beweer nergens dat het goed werkt..
ik probeer je duidelijk te maken dat er niet veel anders gedaan kan worden.
in dit geval, hard zijn tegen die landen, als ze niet willen meewerken.
Hebben ze in Duitsland gedaan twee jaar langquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee je moet ze om te beginnen al niet toe laten. ....
quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Red_85 het volgende:
De influx van parasieten moet echt gaan stoppen.
En dat is slecht?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland gedaan twee jaar lang
> hogere tfr
> miljarden overschot op begroting
waarom dacht je dat veel vijftigers en veertigers aan IK VERTREK mee doen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:53 schreef LXIV het volgende:
Het tij is niet meer te keren, we hebben te lang gewacht, het is kwart over 12.
Beter kijk je hoe je het voor jezelf en je naasten nog een toekomst kunt opbouwen. Nederland mag je rustig afschrijven, al zal het rustig nog 25 jaar duren voordat het echt merkbaar wordt.
we hebben al onze universiteiten er zelfs Engelstalig voor gemaakt....quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef skrn het volgende:
Sterker nog, als ingelote Phd-student ben je vier jaar onder de panne bij een uni. Nog een jaar bij een bedrijf werken en je mag jezelf al Nederlander noemen. Want dan 'werk' je hier al 5 jaar. Ondertussen mag je gebruik maken van die 30pct regeling.
Eerder goedquote:
Schandalig toch, hoe een bevolking ontvreemd wordt gemaakt van zijn eigen omgeving?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:59 schreef riazop het volgende:
[..]
waarom dacht je dat veel vijftigers en veertigers aan IK VERTREK mee doen?
Meest gehoorde klacht over NL: "het is hier te druk" (code voor "het is hier te allochtoon")
Welnee terechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schandalig toch, hoe een bevolking ontvreemd wordt gemaakt van zijn eigen omgeving?
Gestemd of daartoe gemanipuleerd? En waarom is b een reden? Dat ze minder kinderen hebben gemaakt, maakt het des te erger!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee terecht
a) ze hebben daar ZELF voor gestemd
b) ze hebben zelf onvoldoende kinderen gemaakt
mensen van wie het land stuk is, komen ook aandrijvenquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukszoekers worden helemaal niet geweerd. Kinderpardon? We are here? Wat zit er nog meer onder de radar?
De influx van parasieten moet echt gaan stoppen. Normale partijen moeten dit echt gaan realiseren, anders heb je straks echt een horde mensen die het zat gaan zijn.
Heb je wat toe te voegen? Prima.
Is je land stuk? Prima, maar als het veilig is direct terug.
Kom je aan drijven? Flikker op.
hoe dan..quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel wat aan doen: die mensen in de eerste plaats al niet binnen laten!
West europa raakt het zat. Al dat gespuis en de rommel die hun maatschappijen komt vertrappen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoef niet eens naar een negativiteitsgoeroe, 3 pagina's in dit topic en de azijn staat tot aan je lippen.
Wie is dat?quote:
Spreek voor jezelf!quote:
Stay classy.quote:Al dat gespuis en de rommel die hun maatschappijen komt vertrappen.
Concurrentie wordt niet geduld?quote:Respectloos parasiteren.
Hoe is dit niet 'zuur'?quote:Innestelen als een tumor.
Dat doe ik zeker.quote:Noem jij het maar azijn.
Dat klopt. Ik weiger, categorisch, om mij op zo'n manier over deze groepen mensen in de samenleving uit te laten.quote:Zoals altijd, jij ziet het niet omdat je het gewoon niet wil inzien.
Altijd leuk om af en toe een vleugje ironie op FOK tegen te komen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:07 schreef DW457 het volgende:
Allemaal Telegraaf lezende zolderkamertjesracisten in dit topic. Te dom om hun one-liners te onderbouwen, enkel klagen en te simpel om daadwerkelijk actie te ondernemen als ze er echt wat aan willen doen. En maar wijzen, ja, nee, maar zij maken alles kapot. En wat doe je zelf dan om t tij te keren? Sneu.
Ironie of waarheid? Ik ben nog weinig constructieve posts tegengekomen in dit topic. Alleen maar afgeven op allochtonen en klagen over de politiek.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Altijd leuk om af en toe een vleugje ironie op FOK tegen te komen.
Beetje van beiden. Nuance is niet alle fokkers gegeven en de schreeuwers van beide zijden krijgen de meeste reacties.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ironie of waarheid? Ik ben nog weinig constructieve posts tegengekomen in dit topic. Alleen maar afgeven op allochtonen en klagen over de politiek.
Zeker waar. Alleen beperk ik me tot enkele post waar dit topic al 12 pagina's gevuld is met jankerige racistisch bagger en geklaag. Dat spreekt op zich al voor zichzelf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Beetje van beiden. Nuance is niet alle fokkers gegeven en de schreeuwers van beide zijden krijgen de meeste reacties.
Maar je eigen post was ook tamelijk oppervlakkig.
Nou, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:33 schreef Salvad0R het volgende:
dat omvolking volk zijn landverraders
Maar als je asielzoekers aan de grens niet toelaat, wat ze volgens jou voor 2 jaar in Duitsland hebben gedaan, dan stijgt het begtotingsoverschot....quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Eerder goed
Bewezen dat grote influx van migranten enorm positieve uitwerking op economie en tfr's heeft
dat weet je niet , als ze uit stelen gaan of de hoer uithangen dan kan t best welquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verder kan een kind natuurlijk narekenen dat meer meeeters aan je tafel geen positief effect heeft op je besteedbaar inkomen.
Nou, bijvoorbeeld ieder smokkelschip in beslag nemen en afzinken, verstekelingen op schiphol op de eerste vlucht retour waar ze vandaan komen, iedereen die in de middellandse zee dobbert in noord afrika aan land zatten, geen faciliteiten voor uitgeprocedeerden, iedereen die illegaal arriveert uitsluiten van asiel etc.quote:
Iemand die op jouw kosten mee eet en vervolgens je huis of zaak leeg jat is goed voor je besteedbaar inkomen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat weet je niet , als ze uit stelen gaan of de hoer uithangen dan kan t best wel
Hoe zie je dat systeem voor je?quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:23 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel ja, als je vierde en vijfde generaties ook meeneemt, en zeker met vermenging, spreek je op een gegeven moment van een wiskundige zekerheid. Het aantal mensen met een strikt Nederlandse achternaam is nu volgens mij ook al een minderheid.
Wil ik niet mee zeggen dat er niets aan de immigratie gedaan moet worden (puntensysteem wanneer).
verdiep je eens in de vele conflicten in afrika. het is beiden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dobbernegerbootjes vol met 18 tot 25 jarige jongens, daarvan is het land veelal niet stuk, maar zijn ze gewoon te lui om het op te bouwen.
Dus gaan ze maar naar 'gratis geld en huis'.
Wat kan mij het verrotten wat JIJ ergens van vindt, wie denk jij dat je bent danquote:
Zo mooi hoe je zelf het stempel sneu op jezelf plakt zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Dank je wel daarvoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat kan mij het verrotten wat JIJ ergens van vindt, wie denk jij dat je bent dan![]()
Met je wannabe hoge moraliteit, doen alsof je beter bent dan anderen, jij bent verantwoordelijk voor wat er komen gaat.
Je bent niet beter dan anderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:48 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo mooi hoe je zelf het stempel sneu op jezelf plakt zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Dank je wel daarvoor.
Heb ik ook nergens beweerd. Maar ik snap je eigen onzekerheid wel, hoor. Je onzekerheid en missen van zelfvertrouwen druipt door je geschreeuw en gescheld heen, typisch signaal van onmacht. Dat is ok, dat mag er zijn. Sterkte kerel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je bent niet beter dan anderen.
Sterker nog.
Jij projecteert je tekortkomingen op de rest van de mensen en daarna noem je het terecht dat ze omgevolkt worden. Weekdier.
Dan maar een directe vraag :quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
getraumatiseerde mensen dus? lijkt me logisch, ze komen uit een verschrikkelijke oorlog.
maar dan zeg je, ze komen omdat het reuze aantrekkelijk is?
ik geloof niet dat oorlogsvluchtelingen nou zo'n belasting op onze maatschappij leggen, dat ons systeem gaat knappen, dat is overdreven.
Afrika is groot.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
verdiep je eens in de vele conflicten in afrika. het is beiden.
zolang we in de EU zijn met vrij verkeer van personen naar de sterkste economieën zal dit door gaan ,quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:20 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dan maar een directe vraag :
Hoe ver wil je gaan met het toelaten en opvangen van immigranten en / of vluchtelingen?
Is er een punt dat jij ook zegt : genoeg is genoeg?
Of vind je dat van alle windstreken in de wereld mensen kunnen / mogen blijven kiezen welk land ze het meest aantrekkelijke (financiële) leven kan bieden en vervolgens zich daar aanmelden?
Altijd leuk hoe politiek correcten de zieligheidsindustrie in leven willen houden en vervolgens met hun frames klaar staan naar mensen die daar niets van moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:07 schreef DW457 het volgende:
Allemaal Telegraaf lezende zolderkamertjesracisten in dit topic. Te dom om hun one-liners te onderbouwen, enkel klagen en te simpel om daadwerkelijk actie te ondernemen als ze er echt wat aan willen doen. En maar wijzen, ja, nee, maar zij maken alles kapot. En wat doe je zelf dan om t tij te keren? Sneu.
Ja, ik mis echt zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 08:53 schreef DW457 het volgende:
Maar ik snap je eigen onzekerheid wel, hoor. Je onzekerheid en missen van zelfvertrouwen druipt door je geschreeuw en gescheld heen, typisch signaal van onmacht. Dat is ok, dat mag er zijn. Sterkte kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |