achterlijk en onmenselijk beleid, ja. geweigerd betekend dat ze je gewoon op straat zetten, ga maar terug lopen. het is een probleem, inderdaad. dat meekomt met iets goeds; dat je echte vluchtelingen opvangt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:45 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dat is niet zeker. Als je maar lang genoeg blijft kraken krijg je vanzelf je zin, Zie 'We Are Here'.
En vervolgens zijn ze met geen stok meer weg te slaan dus zit je er uiteindelijk nog steeds mee en gemeentes als Amsterdam gaan daar vervolgens nog doodleuk in investeren ook.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
er keren ook oorlogsvluchtingen terug hoor, als het kan. maar syrie is nou nog niet bepaald veilig, en we zien op het moment dat het elk moment weer helemaal mis kan gaan.
de gelukszoekers worden geweerd, die krijgen geen asiel.
Ff heel hard: Het is wij of zij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef pokkerdepok het volgende:
maar verder, kan je het mensen kwalijk nemen dat ze proberen europa binnen te komen, waar we rijk zijn, vanuit hun landen waar ze in armoede leven, zonder toekomst? ik niet echt. we kunnen het uiteraard niet hebben, maar ik snap het wel.
Oud grafiekje maar toont moeiteloos aan dat je weer eens feitenvrij uit je nek kletst:quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die zie ik niet. we vangen in de EU verspreidt vluchtelingen op, wat is het probleem daarmee? dat je ook wat moet doen?
Arme Duitsers. Hoe politieke correctheid een land de vernieling in helptquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oud grafiekje maar toont moeiteloos aan dat je weer eens feitenvrij uit je nek kletst:
[ afbeelding ]
Hoezo verspreid opvangen?
Of we het ze kwalijk kunnen nemen is de vraag niet. Ze hebben hier niets te zoeken en kosten ons onze welvaart en veiligheid.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
achterlijk en onmenselijk beleid, ja. geweigerd betekend dat ze je gewoon op straat zetten, ga maar terug lopen. het is een probleem, inderdaad. dat meekomt met iets goeds; dat je echte vluchtelingen opvangt.
maar verder, kan je het mensen kwalijk nemen dat ze proberen europa binnen te komen, waar we rijk zijn, vanuit hun landen waar ze in armoede leven, zonder toekomst? ik niet echt. we kunnen het uiteraard niet hebben, maar ik snap het wel.
Valt mij juist op dat de rijke landen die de meeste immigranten hebben steeds rijker wordenquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
.... Ze hebben hier niets te zoeken en kosten ons onze welvaart en veiligheid.
het is een probleem waar niemand iets mee kan.quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En vervolgens zijn ze met geen stok meer weg te slaan dus zit je er uiteindelijk nog steeds mee en gemeentes als Amsterdam gaan daar vervolgens nog doodleuk in investeren ook.
Dankzij of ondanks?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Valt mij juist op dat de rijke landen die de meeste immigranten hebben steeds rijker worden
Zwitserland, Duitsland en Zweden voorop
Dat is ondanks de migranten, niet dankzij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Valt mij juist op dat de rijke landen die de meeste immigranten hebben steeds rijker worden
Zwitserland, Duitsland en Zweden voorop
ze zijn land-loos. in een bootje laden en de zee opsturen dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:57 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ff heel hard: Het is wij of zij.
Een echte asielzoeker, zoals we dat al tientallen jaren doen, mag blijven. Maar dat is het 'm nu juist, wie is dat?
Realiteit is dat ik in de stad steeds meer groepjes allochtone mannen zie rondhangen, die hier niets te zoeken hebben. Ik wil ze hier niet hebben.
Nou, je zou eens kunnen beginnen met niet iedereen toelaten. Ik zeg maar wat hoor...quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:17 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het is een probleem waar niemand iets mee kan.
Nee je moet ze om te beginnen al niet toe laten. Hoef je ook niemand in bootjes te laden.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ze zijn land-loos. in een bootje laden en de zee opsturen dan?
daarom is dat verspreidt opvangen toch juist belangrijk, omdat je anders dit dus krijgt...quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Oud grafiekje maar toont moeiteloos aan dat je weer eens feitenvrij uit je nek kletst:
[ afbeelding ]
Hoezo verspreid opvangen?
Genoeg landen waar ze uit kunnen kiezen. Waarom zou Nederland verplichtingen hebben jegens die mensen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ze zijn land-loos. in een bootje laden en de zee opsturen dan?
wel een antwoord. daarom komen ze. het probleem is wel wat groter dan grensje dicht, en zal niet ophouden als we dat doen. de wereld moet gelijker en beter, niet alleen wij.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Of we het ze kwalijk kunnen nemen is de vraag niet. Ze hebben hier niets te zoeken en kosten ons onze welvaart en veiligheid.
de scheiding is toch duidelijk, echte vluchtelingen wel, gelukszoekers niet. wat nog meer dan?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, je zou eens kunnen beginnen met niet iedereen toelaten. Ik zeg maar wat hoor...
Dit is wat je krijgt. Ze proberen het namelijk helemaal niet. En daarbij hebben heel veel migranten hier sowieso al niks te zoeken. Wat doen die lui hier? Straatschooiers uit Rabat of Algiers, die hebben hier niks te zoeken. Maar nee hoor, ze hebben onderdak en voedsel op uw kosten, en jatten ondertussen de lokale middenstand leeg....quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
daarom is dat verspreidt opvangen toch juist belangrijk, omdat je anders dit dus krijgt...
dat er nog niet veel van terecht komt, is te wijten aan de EU. maar ze proberen het al wel.
hoe dan? je laat echte vluchtelingen toch wel toe.. dus je moet ze allemaal checken. en dan zijn sommigen duidleijk echt, anderen duidelijk niet, daar geen probleem. het gaat om de rest. die zeggen dat ze echt zijn, maar we weten het niet. maar zijn vaak ook echt.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee je moet ze om te beginnen al niet toe laten. Hoef je ook niemand in bootjes te laden.
net zoveel als andere EU landen. ik ben wel voor eerlijke spreiding.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Genoeg landen waar ze uit kunnen kiezen. Waarom zou Nederland verplichtingen hebben jegens die mensen.
Ja, maar onze invloedssfeer houdt zo'n beetje op bij de grens. We moeten het dus gewoon zelf goed regelen en dat moeten ze in noord Afrika dan ook maar doen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel een antwoord. daarom komen ze. het probleem is wel wat groter dan grensje dicht, en zal niet ophouden als we dat doen. de wereld moet gelijker en beter, niet alleen wij.
die worden allemaal gewoon teruggestuurd, tenzij ze niet kunnen bepalen of ze echt zijn of niet.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt. Ze proberen het namelijk helemaal niet. En daarbij hebben heel veel migranten hier sowieso al niks te zoeken. Wat doen die lui hier? Straatschooiers uit Rabat of Algiers, die hebben hier niks te zoeken. Maar nee hoor, ze hebben onderdak en voedsel op uw kosten, en jatten ondertussen de lokale middenstand leeg....
of ze dat doen of niet, is dus ook duidelijk ons probleem. dus dat houdt helemaal niet op bij onze grens.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, maar onze invloedssfeer houdt zo'n beetje op bij de grens. We moeten het dus gewoon zelf goed regelen en dat moeten ze in noord Afrika dan ook maar doen.
Dan check je al die dingen maar aan de grens. Dan blijf je maar in het land van waaruit je Europa binnen wilt komen tot je procedure is afgerond. Krijg je goedkeuring mag je met het vliegtuig komen en word je afgewezen dan heb je pech MAAR dan hebben wij niet allerlei kosten, rovende noord Afrikaanse bendes of "we-are-herekrakers" en zijn we gewoon direct van zo'n persoon afquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:28 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hoe dan? je laat echte vluchtelingen toch wel toe.. dus je moet ze allemaal checken. en dan zijn sommigen duidleijk echt, anderen duidelijk niet, daar geen probleem. het gaat om de rest. die zeggen dat ze echt zijn, maar we weten het niet. maar zijn vaak ook echt.
lijkt me prima, maar dan moet de EU dus centra gaan bouwen aan de grenzen; italie, griekenland, etc, waar je mensen op normale manier kan opvangen, waar je dat hele systeem kan uitvoeren, en waar we allemaal aan meebetalen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan check je al die dingen maar aan de grens. Dan blijf je maar in het land van waaruit je Europa binnen wilt komen tot je procedure is afgerond. Krijg je goedkeuring mag je met het vliegtuig komen en word je afgewezen dan heb je pech MAAR dan hebben wij niet allerlei kosten, rovende noord Afrikaanse bendes of "we-are-herekrakers" en zijn we gewoon direct van zo'n persoon af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |