Ja, dat terugsturen asielzoekers werkt goedquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die worden allemaal gewoon teruggestuurd, tenzij ze niet kunnen bepalen of ze echt zijn of niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)p-in-vijf-jaar-10-00quote:DEN HAAG - Ongewenste vreemdelingen kunnen steeds vaker niet worden teruggestuurd naar hun land van herkomst. De afgelopen vijf jaar liepen pogingen daartoe meer dan 10.000 keer spaak, omdat het herkomstland om uiteenlopende redenen weigerde of niet reageerde.
ik beweer nergens dat het goed werkt..quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dat terugsturen asielzoekers werkt goed
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)p-in-vijf-jaar-10-00
Gelukszoekers worden helemaal niet geweerd. Kinderpardon? We are here? Wat zit er nog meer onder de radar?quote:Op maandag 14 oktober 2019 21:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
er keren ook oorlogsvluchtingen terug hoor, als het kan. maar syrie is nou nog niet bepaald veilig, en we zien op het moment dat het elk moment weer helemaal mis kan gaan.
de gelukszoekers worden geweerd, die krijgen geen asiel.
Wereldwijd ben je allang een minderheid. Dus reken er maar niet op.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef BertV het volgende:
Ik zie wel een voordeel. Als minderheid mag ik weer trots zijn op mijn afkomst.
Minderheden hebben het alleen goed onder gehersenspoelde blanken.quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:58 schreef BertV het volgende:
Ik zie wel een voordeel. Als minderheid mag ik weer trots zijn op mijn afkomst.
Natuurlijk kun je wel wat aan doen: die mensen in de eerste plaats al niet binnen laten!quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:48 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik beweer nergens dat het goed werkt..
ik probeer je duidelijk te maken dat er niet veel anders gedaan kan worden.
in dit geval, hard zijn tegen die landen, als ze niet willen meewerken.
Hebben ze in Duitsland gedaan twee jaar langquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee je moet ze om te beginnen al niet toe laten. ....
quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Red_85 het volgende:
De influx van parasieten moet echt gaan stoppen.
En dat is slecht?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland gedaan twee jaar lang
> hogere tfr
> miljarden overschot op begroting
waarom dacht je dat veel vijftigers en veertigers aan IK VERTREK mee doen?quote:Op maandag 14 oktober 2019 22:53 schreef LXIV het volgende:
Het tij is niet meer te keren, we hebben te lang gewacht, het is kwart over 12.
Beter kijk je hoe je het voor jezelf en je naasten nog een toekomst kunt opbouwen. Nederland mag je rustig afschrijven, al zal het rustig nog 25 jaar duren voordat het echt merkbaar wordt.
we hebben al onze universiteiten er zelfs Engelstalig voor gemaakt....quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:08 schreef skrn het volgende:
Sterker nog, als ingelote Phd-student ben je vier jaar onder de panne bij een uni. Nog een jaar bij een bedrijf werken en je mag jezelf al Nederlander noemen. Want dan 'werk' je hier al 5 jaar. Ondertussen mag je gebruik maken van die 30pct regeling.
Eerder goedquote:
Schandalig toch, hoe een bevolking ontvreemd wordt gemaakt van zijn eigen omgeving?quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:59 schreef riazop het volgende:
[..]
waarom dacht je dat veel vijftigers en veertigers aan IK VERTREK mee doen?
Meest gehoorde klacht over NL: "het is hier te druk" (code voor "het is hier te allochtoon")
Welnee terechtquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schandalig toch, hoe een bevolking ontvreemd wordt gemaakt van zijn eigen omgeving?
Gestemd of daartoe gemanipuleerd? En waarom is b een reden? Dat ze minder kinderen hebben gemaakt, maakt het des te erger!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 00:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee terecht
a) ze hebben daar ZELF voor gestemd
b) ze hebben zelf onvoldoende kinderen gemaakt
mensen van wie het land stuk is, komen ook aandrijvenquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukszoekers worden helemaal niet geweerd. Kinderpardon? We are here? Wat zit er nog meer onder de radar?
De influx van parasieten moet echt gaan stoppen. Normale partijen moeten dit echt gaan realiseren, anders heb je straks echt een horde mensen die het zat gaan zijn.
Heb je wat toe te voegen? Prima.
Is je land stuk? Prima, maar als het veilig is direct terug.
Kom je aan drijven? Flikker op.
hoe dan..quote:Op maandag 14 oktober 2019 23:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je wel wat aan doen: die mensen in de eerste plaats al niet binnen laten!
West europa raakt het zat. Al dat gespuis en de rommel die hun maatschappijen komt vertrappen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 07:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik hoef niet eens naar een negativiteitsgoeroe, 3 pagina's in dit topic en de azijn staat tot aan je lippen.
Wie is dat?quote:
Spreek voor jezelf!quote:
Stay classy.quote:Al dat gespuis en de rommel die hun maatschappijen komt vertrappen.
Concurrentie wordt niet geduld?quote:Respectloos parasiteren.
Hoe is dit niet 'zuur'?quote:Innestelen als een tumor.
Dat doe ik zeker.quote:Noem jij het maar azijn.
Dat klopt. Ik weiger, categorisch, om mij op zo'n manier over deze groepen mensen in de samenleving uit te laten.quote:Zoals altijd, jij ziet het niet omdat je het gewoon niet wil inzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |