ze zegt toch bedekt. Zal wel meevallen met hoe ordinair het is. Ik heb een foto in wetsuit die wsl nog strakker zit maar trek ook niet constant rare types aanquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat het ordinaire types aantrekt als je zulke foto's erop hebt staan. De nadruk ligt namelijk al meteen op de dingen die op die foto's staan en niet op de persoon erachter.
Beetje hetzelfde idee als mannen zonder shirt. Alsof iemand moet compenseren voor de rest.
Staat op 30.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf mag spreken: Vrijwel elke man van in de 20 die met dertigers matcht zal puur en alleen geïnteresseerd zijn in seks en niet in een relatie. Dus ik vraag me af wat je minimumleeftijd is?
Maar wel met neukteugels?quote:
Gefrustreerd omdat niemand ingaat op hun seksverzoekenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Jezus, sommige van de mannen hier![]()
Wat is er mis met jullie dat jullie redenen bij mij zoeken om dit te verklaren?
Echt he? Nogmaals; de gemiddelde man heeft geen idee wat voor vunzigheid de gemiddelde vrouw te verduren krijgt van mannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Omdat het wel aan de vrouw moet liggen. Aangezien die alle touwtje's in handen heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind "aan iemand liggen" wel iets anders dan "gewoon die shit negeren" eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het wel aan de vrouw moet liggen. Aangezien die alle touwtje's in handen heeft.
Omdat je je niet voor kunt stellen hoe het is. Omdat jij het inlevingsvermogen van een brievenbus hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind "aan iemand liggen" wel iets anders dan "gewoon die shit negeren" eerlijk gezegd.
Je komt hier zelf met de vraag waar het aan kan liggen, vervolgens krijg je een antwoord en ga je lopen janken omdat het je niet bevalt en mensen wegzetten in een bepaalde hoek.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Lekker kort door de bochtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind "aan iemand liggen" wel iets anders dan "gewoon die shit negeren" eerlijk gezegd.
Bij welke types krijg jij de neiging om een seksverzoek neer te leggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je komt hier zelf met de vraag waar het aan kan liggen, vervolgens krijg je een antwoord en ga je lopen janken omdat het je niet bevalt en mensen wegzetten in een bepaalde hoek.
Zoek het dan ook maar uit hoor.
Ga nou gewoon weg.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:55 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Omdat je je niet voor kunt stellen hoe het is. Omdat jij het inlevingsvermogen van een brievenbus hebt.
Ik vooral bij vrouwen met feestfoto's. Een tamelijk ordinaire foto waarop je iemand met 3 bier in haar hand ziet ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij welke types krijg jij de neiging om een seksverzoek neer te leggen
Ja als ze zulke grote handen heeft kun je je voorstellen wat ze daar nog meer mee doetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vooral bij vrouwen met feestfoto's. Een tamelijk ordinaire foto waarop je iemand met 3 bier in haar hand ziet ofzo.
Niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Graag zelfs, er zijn vast mannen die het wel normaal kunnen bekijken ipv doen alsof het ligt aan mijn foto. Gtfo hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je komt hier zelf met de vraag waar het aan kan liggen, vervolgens krijg je een antwoord en ga je lopen janken omdat het je niet bevalt en mensen wegzetten in een bepaalde hoek.
Zoek het dan ook maar uit hoor.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja als ze zulke grote handen heeft kun je je voorstellen wat ze daar nog meer mee doet
Was gewoon benieuwd waar hem dat dan in zitquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet.
En daar ging het ook niet over, de vraag was waardoor ze dat soort simpele zielen aantrekt. Ik kan mij best voorstellen dat het de kans wel verhoogt.
En nu niet allemaal meteen lopen janken, nergens wordt gezegd dat het normaal gedrag is.
Haha, verzoek ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dus dan is het geoorloofd om zo iemand als ordi seksobject te zien, raar dat de meeste vrouwen mannen zulke smeerlappen vinden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vooral bij vrouwen met feestfoto's. Een tamelijk ordinaire foto waarop je iemand met 3 bier in haar hand ziet ofzo.
Niet dat partygirl automatisch gelijk staat aan makkelijk maar vaak wel.
Tja, mensen vinden het nog steeds moeilijk om biologie te onderkennen. Dat mannen biologisch gezien meer op uiterlijk gericht zijn wordt door veel mensen nauwelijks geloofd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet.
En daar ging het ook niet over, de vraag was waardoor ze dat soort simpele zielen aantrekt. Ik kan mij best voorstellen dat het de kans wel verhoogt.
En nu niet allemaal meteen lopen janken, nergens wordt gezegd dat het normaal gedrag is.
Dat is niet wat ik zeg Stinkhole.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:02 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Dus dan is het geoorloofd om zo iemand als ordi seksobject te zien, raar dat de meeste vrouwen mannen zulke smeerlappen vinden.
En dat is excuus om je als een halve te gedragen?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, mensen vinden het nog steeds moeilijk om biologie te onderkennen. Dat mannen biologisch gezien meer op uiterlijk gericht zijn wordt door veel mensen nauwelijks geloofd.
Ben niet achterlijk. Doel van allrd is seks en zaad in mij planten voor nageslacht. Maar dat gaat beter als een man normaal doet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, mensen vinden het nog steeds moeilijk om biologie te onderkennen. Dat mannen biologisch gezien meer op uiterlijk gericht zijn wordt door veel mensen nauwelijks geloofd.
Geen excuus, wel een factor die meetelt en die je nooit helemaal weg kunt strepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dat is excuus om je als een halve te gedragen?
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk. Doel van allrd is seks en zaad in mij planten voor nageslacht. Maar dat gaat beter als een man normaal doet.
Misschien zijn het voornamelijk de getinte mannen, die match ik nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk. Doel van allrd is seks en zaad in mij planten voor nageslacht. Maar dat gaat beter als een man normaal doet.
Alles.quote:
Ah ja want blanke mannen hebben geen testosteronquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Misschien zijn het voornamelijk de getinte mannen, die match ik nooit
Omdat sommige mannen gewoon simpel zijn. Maargoed ze wil het niet horen dus ik vind het wel best.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd waar hem dat dan in zit
Heeft meer met opvoeding te maken en het beeld van vrouwen dan met testosteron maar okquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Alles.
[..]
Ah ja want blanke mannen hebben geen testosteron
Ach, laten we wel wezen, beetje dubbelzinnig en gevat vinden ze vaak ook gewoon leuk aan de reacties te merken...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook, maar dan nog. Het is een datingapp, mannen mogen hinten naar seks toch? (Er zijn namelijk ook vrouwen die hier wel op ingaan, zoals je weet.)
Vervelend dat je daar als vrouw die op zoek is naar iets serieus geen zin in hebt maar dat is dan niet anders. Net zoals het voor veel mannen ook vervelend is dat ze niet veel matches hebben maar dat is nou eenmaal ook niet anders.
Pertint onjuist wat je nu claimt. De blanke generatie van nu spreekt ook in vrouw onvriendelijke termen. Metoo is ook gewoon een blank fenomeen. Het is man eigen om de schuld bij de vrouw te leggen zie ik ook hier.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heeft meer met opvoeding te maken en het beeld van vrouwen dan met testosteron maar ok
Dubbelzinnig en gevat is leuk inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach, laten we wel wezen, beetje dubbelzinnig en gevat vinden ze vaak ook gewoon leuk aan de reacties te merken...
Nee, ze vinden jouw saaie gelul gewoon niet leukquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach, laten we wel wezen, beetje dubbelzinnig en gevat vinden ze vaak ook gewoon leuk aan de reacties te merken...
Niemand zegt dat man.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Pertint onjuist wat je nu claimt. De blanke generatie van nu spreekt ook in vrouw onvriendelijke termen. Metoo is ook gewoon een blank fenomeen. Het is man eigen om de schuld bij de vrouw te leggen zie ik ook hier.
Haha mad!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niemand zegt dat man.
Altijd meteen die slachtofferrol en mensen wegzetten in groepen.
Hou het nou gewoon eens bij je eigen shit en bij tinder profiel in plaats van dit slappe gelul.
Ik denk dat we teveel gepolariseerd converseren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef Cronometer het volgende:
Het is man eigen om de schuld bij de vrouw te leggen zie ik ook hier.
Waar slaat deze opmerking op? Word je niet goed geneukt door je partner? Ben je aan het bloeden? Waarom val je mij daarmee lastig?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee, ze vinden jouw saaie gelul gewoon niet leuk
De blanke generatie van nu... is dan ook niet altijd het best opgevoedde volk..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Pertint onjuist wat je nu claimt. De blanke generatie van nu spreekt ook in vrouw onvriendelijke termen. Metoo is ook gewoon een blank fenomeen. Het is man eigen om de schuld bij de vrouw te leggen zie ik ook hier.
Valt wel mee hoor, vind het vooral zonde van m'n tijd als er weer een kloon actief is waar je goedbedoeld advies aan geeft.quote:
Snap wel waarom die 30 matches van je niks terugzeggenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking op? Word je niet goed geneukt door je partner? Ben je aan het bloeden? Waarom val je mij daarmee lastig?
Alles gaat beter als meer mensen gewoon eens normaal zouden doen 🙄quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dus je hebt er niet eens een excuus voor voor dat zure gedrag? Okay, dat maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap wel waarom die 30 matches van je niks terugzeggen
Huh.. over normaal doen gesproken..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar slaat deze opmerking op? Word je niet goed geneukt door je partner? Ben je aan het bloeden? Waarom val je mij daarmee lastig?
Okay, even rationeel en leuk en aardig, begrijp jij waarom ik uit het niets zo een sneer naar me toe krijg?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Huh.. over normaal doen gesproken..
dit is zelfs beneden jouw niveau
Ik ben geen kloon?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vind het vooral zonde van m'n tijd als er weer een kloon actief is waar je goedbedoeld advies aan geeft.
Je praat nu tegen een vrouw.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:25 schreef Treinhoer het volgende:
Alsof iemand die sneert direct een doodbloedend seksueel gefrustreert wezen is die feromonen in de lucht schiet.
Stuur jij weleens een seksueel getinte opmerking naar een vrouw, zo ja, welke types?quote:
Wat je hier neerzet gaat wel die richting op.quote:
Nou dan is dat vraagstuk ook weer opgelostquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hele dikke hoeren waar de kans boven de 72,41% is dat ze een harige vagina hebben.
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je hier neerzet gaat wel die richting op.
Het ging toch over je profiel en waarom je zulke lui aantrekt? Waarom dan als die onzin er omheen en meteen in de verdediging schieten.
Ik snap dat niet waarom het altijd uit moet monden op een mannen vs vrouwen discussie.
Dat is toch hele idee van tinder.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Cronometer het volgende:
Nu weer een Tinder match. Toegevoegd op insta, leuk mee gesproken, af en toe hoi doei. En nu komt hij inene polsen of ik seks wil.
Misschien is het normaal en snap ik het niet meer. Ben ook iets ouder inmiddels.
En ga je er vaker mee op pad denk?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Terug van date![]()
Interessante jongen... Qua karakter matchen we toch behoorlijk goed. Hij is ook zeer open en chill. Denk emotioneel niet helemaal stabiel een klein drank/genotsmiddelen probleem
Welke leuke dag gehad.
Mij is ter oren gekomen dat dat niet zo was. Tot ik er op zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:25 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is toch hele idee van tinder.
Ik vind veel dingen van je, maar naïef had ik je niet ingeschat.
Guess I was wrong.
Ja ik ben er niet over uit of ik hem nou aantrekkelijk vind of nietquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
En ga je er vaker mee op pad denk?
Maakt het uit of je dat weet of niet? Volgende date.. Lekker zoenen, mee je neukgrot in sleuren... Alle hoeken van je kamer laten zien toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet over uit of ik hem nou aantrekkelijk vind of nietMaar zou het wel leuk vinden om hem vaker te zien want het is echt een chille gast. Maar of daar dan iets uit komt weet ik niet.
Is dit je eigen fantasie?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maakt het uit of je dat weet of niet? Volgende date.. Lekker zoenen, mee je neukgrot in sleuren... Alle hoeken van je kamer laten zien toch.
Ja, niemand anders.quote:
: Je ziet toch wel lekker wat er gebeurt? Maakt het uit? Gewoon plezier hebben is toch ook goed?quote:
Als ik je een tip mag geven: Omdat ik weet dat jij niet het type voor hook ups bent zou ik hem die friendzone ook niet aandoen. Het klinkt nu een beetje alsof je hem alleen "als vrienden" vaker wil meeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben er niet over uit of ik hem nou aantrekkelijk vind of nietMaar zou het wel leuk vinden om hem vaker te zien want het is echt een chille gast. Maar of daar dan iets uit komt weet ik niet.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat hij wilt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: Omdat ik weet dat jij niet het type voor hook ups bent zou ik hem die friendzone ook niet aandoen. Het klinkt nu een beetje alsof je hem alleen "als vrienden" vaker wil meeten.
Natuurlijk zijn er mannen die daar wel mee om kunnen gaan maar verreweg het grootste deel wil op een gegeven moment ook gewoon een lekkere stoeipartij. Je bent een mooie vrouw, hij zal vast meer willen dan alleen vriendschap.
Tinder is gewoon wat jij er van maakt. Let maar niet op die rukkers hier...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mij is ter oren gekomen dat dat niet zo was. Tot ik er op zat.
Je schat mij verkeerd in. Irl ben ik vrij naief en goedgelovig.
Mwah gezien het gehalte dat puur seks wil va de mannen die een relatie zoeken...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tinder is gewoon wat jij er van maakt. Let maar niet op die rukkers hier...
Kortom, kick hem uit je match lijstje en besteed aandacht aan de volgende
Besef me net dat ik laatst mn profiel weggooide.. ze wilde perse mn mailadres bevestigen maar kan daar niet meer bij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 06:57 schreef Spirit82 het volgende:
Gewoon in je profiel zetten dat je daar niet in geinteresseerd bent. Opgelost
Dan zou ik eens kritisch naar je eigen foto’s kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Besef me net dat ik laatst mn profiel weggooide.. ze wilde perse mn mailadres bevestigen maar kan daar niet meer bij.
Na continu popupjes account verwijderd
Overigens genoeg tijd in mn profieltekst gestoken dat het wel duidelijk had mogen zijn dat ik voor iets meer ging dan een puur fysieke kennismaking incl de opmerking geen ONS.
Dus nee, dat lost het niet op
Oh ok. Ik heb een poosje terug erin gehad: als je puur op zoek bent naar seks, swipe dan vooral naar links. Had toen eigenlijk nergens last van. Toen profiel verwijderd en nieuw aangemaakt en dit er niet ingezet en krijg nu weer regelmatig berichten “je bent zo mooi, ik doe dit anders nooit, maar ik wil seks met je”. Ahhu tuurlijk joh, meteen overstag uiteraardquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Besef me net dat ik laatst mn profiel weggooide.. ze wilde perse mn mailadres bevestigen maar kan daar niet meer bij.
Na continu popupjes account verwijderd
Overigens genoeg tijd in mn profieltekst gestoken dat het wel duidelijk had mogen zijn dat ik voor iets meer ging dan een puur fysieke kennismaking incl de opmerking geen ONS.
Dus nee, dat lost het niet op
Ik ben beetje te oud om er vanuit te gaan dat ik een te kort rokje heb of een te geile blik... sorry.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan zou ik eens kritisch naar je eigen foto’s kijken
Zeg! Een geil wijf zijn heeft niks met leeftijd te makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben beetje te oud om er vanuit te gaan dat ik een te kort rokje heb of een te geile blik... sorry.
Makkelijk overkomen heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben beetje te oud om er vanuit te gaan dat ik een te kort rokje heb of een te geile blik... sorry.
Hehe vooral dat “ik doe dit anders nooit” is altijd erg overtuigendquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik heb een poosje terug erin gehad: als je puur op zoek bent naar seks, swipe dan vooral naar links. Had toen eigenlijk nergens last van. Toen profiel verwijderd en nieuw aangemaakt en dit er niet ingezet en krijg nu weer regelmatig berichten “je bent zo mooi, ik doe dit anders nooit, maar ik wil seks met je”. Ahhu tuurlijk joh, meteen overstag uiteraard
Whaha wat een kutopmerkingquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Makkelijk overkomen heeft niks met leeftijd te maken.
Wat doe jij nog in dit topicquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe vooral dat “ik doe dit anders nooit” is altijd erg overtuigend
Nahja.. Nu voorlopig geen last van... app ook verwijderd.. het is even mooi geweest
(En dat notabene met dank aan tinder min of meer...Kwam een oude bekende er tegen.. en die is dus ook niet op zoek naar puur seks.. Maarja nu dus ook niet meer actief op tinder. Sorry dames
)
Waar dan mee want mijn vriendinnen en ik krijgen dat soort matches nauwelijksquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha wat een kutopmerkingHeeft niks met makkelijk te maken joh gekkie.
Misschien je gewoon onaantrekkelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waar dan mee want mijn vriendinnen en ik krijgen dat soort matches nauwelijks
Waarschijnlijk lelijk als de nacht, niet de moeite waard om het eventueel te proberen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien je gewoon onaantrekkelijk?
Haha neee, dat was een lelijk grapje. Misschien heeft het met leeftijd te maken, I dont know. Dat mannen van onze leeftijd wat directer zijn en het er gewoon uitgooien, of gemankeerder door slechte relaties of eeuwige-vrijgezel-status. Wie zal het zeggen? Zijn vaak wel erg mooie mannen trouwens die zulke berichten sturen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:10 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lelijk als de nacht, niet de moeite waard om het eventueel te proberen.
Ik denk dat het aan jou ligt gezien blijkbaar meerderen dit wel hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb genoeg normale matchesquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien je gewoon onaantrekkelijk?
Ja blijkbaar straal ik niet uit dat ik open sta voor goedkope praat. Ben er wel blij meequote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jou ligt gezien blijkbaar meerderen dit wel hebben.
Misschien zie je er net zo aantrekkelijk uit als je typwerkquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
True... qua uiterlijk valt er niks over te klagen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha neee, dat was een lelijk grapje. Misschien heeft het met leeftijd te maken, I dont know. Dat mannen van onze leeftijd wat directer zijn en het er gewoon uitgooien, of gemankeerder door slechte relaties of eeuwige-vrijgezel-status. Wie zal het zeggen? Zijn vaak wel erg mooie mannen trouwens die zulke berichten sturen.
Sorry...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb een foto met ass, tieten, taille en krullen in een strakke jurk. Wel bedekt. Ik denk dat dat meespeelt. Kan niet anders. Ik doe gewoon normaal overal.
Een aardappelzak is dan wel weer het andere uiterste, maar zet eens een paar foto's er op met gewone vrijetijds kleding. Dan krijg je geheid andere reacties.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gast, het is een jurk die bedekt. Ik ben alles behalve ordinair. Moet ik een aardappelzak aan?
Ja denk dat dat trolletjes zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Sorry...
Iets met al eventjes genegeerd dat diegene op zn best niet heel leuk overkomt.
Als de kutopmerkingen dan rechtstreeks op mijn persoon komen kan diegene er eentje terugkomen ook.
En als ze net zo doet op tinder als hier... snap ik dat ze vrijgezel is en geen verzoekjes tot ONS krijgt. Die mannen vluchten gewoon zodra xe kunnen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg! Een geil wijf zijn heeft niks met leeftijd te maken
ik krijg geen verzoeken. Ik krijg gewoon vieze opmerkingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:37 schreef Chia het volgende:
Ik krijg ook nooit rare seksverzoeken op Tinder.
Je hebt een verleidelijke blik, of gewoon een geile kop.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 08:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ik krijg geen verzoeken. Ik krijg gewoon vieze opmerkingen
Terwijl ik dus alleen foto's van mijn hoofd heb juist om het niet uit te lokken
Wat more can a girl do?
Of je bent gewoon lelijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja blijkbaar straal ik niet uit dat ik open sta voor goedkope praat. Ben er wel blij mee
Rare dingen denken mag, toch? Het gaat erom dat je nadenkt wat je daarmee doet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:51 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
[..]
Een aardappelzak is dan wel weer het andere uiterste, maar zet eens een paar foto's er op met gewone vrijetijds kleding. Dan krijg je geheid andere reacties.
Als wij mannen een foto zien met ass, tieten, taille en krullen in een strakke jurk dan gaan we rare dingen denken.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:56 schreef Generationalpha het volgende:
Grote verbetering ten opzichte van gisteren nu de dames er een flinke portie realisme in hebben gebracht. Ik houd ervan.
Jouw vorm van realisme. Een vorm die je aanstaat. Dat is wat anders dan daadwerkelijk realistisch zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 07:56 schreef Generationalpha het volgende:
Grote verbetering ten opzichte van gisteren nu de dames er een flinke portie realisme in hebben gebracht. Ik houd ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |