Ver weg en Duits bij mij hoeft niet altijd. Ik woon tenslotte maar 5 km van de grens af (en 10 km van de Belgische grens)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Jawhol!
Waarom wonen leuke matches altijd zo ver weg?
Ik woon in Lelystad en altijd heb ik matches uit het zuiden (als ik weer eens daar ben geweest) of verder in het westenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:26 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ver weg en Duits bij mij hoeft niet altijd. Ik woon tenslotte maar 5 km van de grens af (en 10 km van de Belgische grens)
Ja dat snap ik wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:00 schreef cherrycoke het volgende:
ik had een superleuke amerikaanse weken mee geappt, alleen vond zij de afstand niks, jammer
Had een keer een chick in Amerika leren kennen toen ik daar een tijdje studeerde.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 14:00 schreef cherrycoke het volgende:
ik had een superleuke amerikaanse weken mee geappt, alleen vond zij de afstand niks, jammer
Gewoon Tinder Gold en kan je swipen in elke Randstad-stad die je wil.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 11:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik woon in Lelystad en altijd heb ik matches uit het zuiden (als ik weer eens daar ben geweest) of verder in het westenDen Haag, Rotterdam, Den Bosch...
Ik wil liever dat zij gewoon dichter bij mij wonenquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Gewoon Tinder Gold en kan je swipen in elke Randstad-stad die je wil.
Trust me. Gold is het waard.
Die booster![]()
Ja, ben ik even blij, ik woon in de Randstad (Rotterdam)quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:20 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik wil liever dat zij gewoon dichter bij mij wonen
Mijn Amerikaanse komt leuk hierheen met oud en nieuwquote:Op woensdag 16 oktober 2019 19:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Had een keer een chick in Amerika leren kennen toen ik daar een tijdje studeerde.
De afstand was ook de afknapper. Maar verder hebben we het in Amerika nog erg leuk gehad
Nou vertel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:08 schreef Cronometer het volgende:
Waar is dat andere topic. Wil t best daar uitleggen
Dan is Tinder niet echt iets voor jou misschien?quote:
Dat is inderdaad een stuk vervelender, dat wist ik niet.quote:2. Heb dit ook op insta.
3. Ook IRL trouwens
Tja, dat blijft een heerlijke dooddoener. Elke vrouw is anders. Er zijn vrouwen die lachen om dat soort opmerkingen, er zijn vrouwen die ervan profiteren, er zijn vrouwen die gekwetst zijn en er zijn vrouwen die het allemaal niet zoveel boeit.quote:6. Jij snapt niet hoe een vrouw kan denken.
Dat lijkt mij ook irritant maar je zult er toch gewoon omheen moeten werken lijkt me? Als man moet je ook zelf datgeen waar je naar op zoek bent er uit filteren. Ik sta daar vrij praktisch in.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:07 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om een paar mannen gaat, maar meer vele aantallen door de weken heen.
Waarschijnlijk geeft haar dat het gevoel dat ze niet serieus wordt genomen en alleen als neukobject wordt gezien.
Vooral wanneer je op zoek bent naar iets serieus lijkt mij dit erg irritant.
Prima, maar ik geef aan dat ik het vervelend vind nadat wérkelijk bijna al mijn matches vieze praat leveren.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dan is Tinder niet echt iets voor jou misschien?
[..]
Dat is inderdaad een stuk vervelender, dat wist ik niet.
[..]
Tja, dat blijft een heerlijke dooddoener. Elke vrouw is anders. Er zijn vrouwen die lachen om dat soort opmerkingen, er zijn vrouwen die ervan profiteren, er zijn vrouwen die gekwetst zijn en er zijn vrouwen die het allemaal niet zoveel boeit.
Ik snap wel dat dit een verwrongen beeld van de werkelijkheid geeft. Maar dan nog, mag ik vragen hoeveel openstaande matches je hebt? Spreek je zelf weleens mannen aan op de app?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Prima, maar ik geef aan dat ik het vervelend vind nadat wérkelijk bijna al mijn matches vieze praat leveren.
Het kan niet zijn dat dat Tinder is. Niet alle mannen kunnen zo zijn.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk dat het er wel mee te maken heeft hoe je jezelf profileert op zo’n app en wat voor mannen je matcht.
Heb Tinder verwijderd en heb nul moeite met mensen aanspreken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dit een verwrongen beeld van de werkelijkheid geeft. Maar dan nog, mag ik vragen hoeveel openstaande matches je hebt? Spreek je zelf weleens mannen aan op de app?
Ja, dit ook wel. Als je iets vaak ziet doet het iets met je beeld. Niet dat ik negatief ben over alle mannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Beetje hetzelfde als toen ik veel in de kroeg kwam ik veel mannen tegenkwam die een relatie hadden en best vreemd wilden gaan (of dit ook deden)
Heb ik er zelf echt last van? Nee, ze doen hun ding maar en keur het hoogstens af.
Veranderd het mijn kijk op mannen? Ja!
Nooit gedacht dat dit er zoveel zouden zijn en dat het zo makkelijk zou gaan voor ze.
Heeft dit gevolgen voor hoe ik over mannen denk en erop reageer. Ja ook.
En zo kan je het evt nog wel erger doortrekken na eventuele mogelijke misvertrouwen in evt nieuwe partner (gelukkig doe ik dit niet)
Dan is t leuk dat je ze evt kan wegswipen. Maar dat haalt het effect wat erdoor ontstaat niet weg.
(puur ter uitleg, heeft relativering of oplossing nodig)
Geen idee. Hoe zie je of het dominante mannen zijn? Foto’s zonder shirt enzo ga ik al vanuit dat het een beetje simpele zielen zijn die zoiets sturenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Had 2 foto's. Netjes. Val op wat dominante mannen. Zoiets?
Wellicht andere foto's of tekst erop zetten. Buiten dat, zijn ook meer dan genoeg vrouwen die alleen vieze praat leveren of uit zijn op seks. Heel veel!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Prima, maar ik geef aan dat ik het vervelend vind nadat wérkelijk bijna al mijn matches vieze praat leveren.
Het kan niet zijn dat dat Tinder is. Niet alle mannen kunnen zo zijn.
Bepaalde houding is het. Match vnml met getinte mannen, soms ook blank.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe zie je of het dominante mannen zijn? Foto’s zonder shirt enzo ga ik al vanuit dat het een beetje simpele zielen zijn die zoiets sturen
Ik weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is. Maar ook daar geldt: Je moet het altijd in de context bekijken. Als ik op een zaterdagavond de kroeg in duik en ik zie de knapste studentes achter de koorballetjes aangaan in plaats van de leuke "normale" jongens, dan denk ik ook: Wat bezielt je in godsnaam? Zijn alle vrouwen zo?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Cue_ het volgende:
Beetje hetzelfde als toen ik veel in de kroeg kwam ik veel mannen tegenkwam die een relatie hadden en best vreemd wilden gaan (of dit ook deden)
Heb ik er zelf echt last van? Nee, ze doen hun ding maar en keur het hoogstens af.
Veranderd het mijn kijk op mannen? Ja!
Nooit gedacht dat dit er zoveel zouden zijn en dat het zo makkelijk zou gaan voor ze.
Heeft dit gevolgen voor hoe ik over mannen denk en erop reageer. Ja ook.
En zo kan je het evt nog wel erger doortrekken na eventuele mogelijke misvertrouwen in evt nieuwe partner (gelukkig doe ik dit niet)
Dan is t leuk dat je ze evt kan wegswipen. Maar dat haalt het effect wat erdoor ontstaat niet weg.
(puur ter uitleg, heeft relativering of oplossing nodig)
Ligt er inderdaad ook aan op wat voor mannen je valt. De alpha-mannetjes gaan sneller op jacht naar seks. Je geeft zelf ook al een beetje aan dat je dominante mannen interessant vind toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:13 schreef Cronometer het volgende:
Nu weer een Tinder match. Toegevoegd op insta, leuk mee gesproken, af en toe hoi doei. En nu komt hij inene polsen of ik seks wil.
Misschien is het normaal en snap ik het niet meer. Ben ook iets ouder inmiddels.
Voornamelijk. Zaten ook sulletjes tussen. Die deden the sexy talk vele malen subtieler en voorzichtiger.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt er inderdaad ook aan op wat voor mannen je valt. De alpha-mannetjes gaan sneller op jacht naar seks. Je geeft zelf ook al een beetje aan dat je dominante mannen interessant vind toch?
Kut.. In bedoelde "heeft geen relativering nodig"quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helemaal vergelijkbaar is. Maar ook daar geldt: Je moet het altijd in de context bekijken. Als ik op een zaterdagavond de kroeg in duik en ik zie de knapste studentes achter de koorballetjes aangaan in plaats van de leuke "normale" jongens, dan denk ik ook: Wat bezielt je in godsnaam? Zijn alle vrouwen zo?
Maar ik realiseer me ook dat er voor elke vrouw die op zaterdagavond de foute types neukt er waarschijnlijk 10 leuke empathische vrouwen zijn die op hetzelfde moment gewoon normaal doen. Zelfde zal voor die mannen in de kroeg gelden. Het is natuurlijk ook vaak een bepaald publiek dat op dat soort gelegenheden af komt.
Zelfde is het eigenlijk ook met Tinder. De mannen die in het normale leven moeizaam seks scoren gaan sneller op zo'n app voor seks maar dat betekent niet dat alle mannen zo zijn.
Ik had een hoger aantal verwacht.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk dat bij mij 1 op de 10 matches meteen of heel snel over seks begon. Bij mijn vriendinnen hetzelfde geloof ik
Ah, wat vond je mijn relativering dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kut.. In bedoelde "heeft geen relativering nodig"
Want die kan ikzelf wel.
Maar dat woordje geen is weggevallen. Effe aanpassen.
Zoiets kan je niet zien via een app.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe zie je of het dominante mannen zijn? Foto’s zonder shirt enzo ga ik al vanuit dat het een beetje simpele zielen zijn die zoiets sturen
Ik heb een foto met ass, tieten, taille en krullen in een strakke jurk. Wel bedekt. Ik denk dat dat meespeelt. Kan niet anders. Ik doe gewoon normaal overal.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk dat bij mij 1 op de 10 matches meteen of heel snel over seks begon. Bij mijn vriendinnen hetzelfde geloof ik
Vooral veel generaliseren qua knap/foute types etc weer.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:27 schreef Generationalpha het volgende:
Ah, wat vond je mijn relativering dan?
Jawel aan iemands uitstraling. Dat leeghoofderige waar zij over spreekt bedoel ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets kan je niet zien via een app.
Veel praatjes of dat soort macho gedrag is ook niet echt dominantie. Eerder compensatie van andere tekortkomingen.
Waarom like je sulletjes als je het sulletjes vind?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Voornamelijk. Zaten ook sulletjes tussen. Die deden the sexy talk vele malen subtieler en voorzichtiger.
Het was een tegenvoorbeeld op jouw vreemdgaan-verhaal en je al dan niet veranderde beeld van mannen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral veel generaliseren qua knap/foute types etc weer.
Omdat ik die ook weleens lief vind.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom like je sulletjes als je het sulletjes vind?
Ligt dan mss meer aan het type man dat daarop valtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb een foto met ass, tieten, taille en krullen in een strakke jurk. Wel bedekt. Ik denk dat dat meespeelt. Kan niet anders. Ik doe gewoon normaal overal.
Ja, vnml hoog opgeleid.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ligt dan mss meer aan het type man dat daarop valt
Kijk je naar opleiding enzo in hun bio?
Ook aan uitstraling zie je zoiets niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jawel aan iemands uitstraling. Dat leeghoofderige waar zij over spreekt bedoel ik niet.
Mag ik vragen hoe oud je ongeveer bent?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Omdat ik die ook weleens lief vind.
Jij hebt het over groepen mannen enof vrouwen (knap / foute types etc) en dat er dus ook normale types zijn die anders zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het was een tegenvoorbeeld op jouw vreemdgaan-verhaal en je al dan niet veranderde beeld van mannen.
Lijkt mij logisch dat het ordinaire types aantrekt als je zulke foto's erop hebt staan. De nadruk ligt namelijk al meteen op de dingen die op die foto's staan en niet op de persoon erachter.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ligt dan mss meer aan het type man dat daarop valt
Kijk je naar opleiding enzo in hun bio?
Ok never mind dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over groepen mannen enof vrouwen (knap / foute types etc) en dat er dus ook normale types zijn die anders zijn.
Ik hebt over algemeen mannen die ik tegenkwam, dus knap, lelijk, sukkeltje, popi jopi, waar ik dit gedrag zag.
(en ja ook vrouwen doen dit)
Dus hoe 't overkomt is dat jij zegt, ja die knappe vrouwen blabla, maar er zijn minder knappe die dit niet doet, fijn!er zijn nog leuke (minder knappe) nette vrouwen.
Dus kan de' schuld' niet bij een type leggen.
(en ja.. Dat je 't wss niet zo specifiek bedoelt, snap ik ook wel, maar zo communiceer je 't hier (voor mij gevoel) wel)
36 zonder rimpels.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je ongeveer bent?
Dit geeft toch al precies aan hoe het zit. Verdedigend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:36 schreef Generationalpha het volgende:
Overigens denk ik ook: Als je echt interessant bent willen mannen echt wel meer dan seks van je. Ik hint ook weleens vrij snel op seks (niet zo ordinair als jij het zei) maar als ik vind dat een meisje intelligent of niet te verdedigend reageert dan pas ik mijn stijl wel een beetje aan.
Dat was bij mijn huidige date ook het geval. Begon met een oppervlakkig praatje en ontwikkelde zich serieuzer.
Gast, het is een jurk die bedekt. Ik ben alles behalve ordinair. Moet ik een aardappelzak aan?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat het ordinaire types aantrekt als je zulke foto's erop hebt staan. De nadruk ligt namelijk al meteen op de dingen die op die foto's staan en niet op de persoon erachter.
Beetje hetzelfde idee als mannen zonder shirt. Alsof iemand moet compenseren voor de rest.
Als ik voor mezelf mag spreken: Vrijwel elke man van in de 20 die met dertigers matcht zal puur en alleen geïnteresseerd zijn in seks en niet in een relatie. Dus ik vraag me af wat je minimumleeftijd is?quote:
Wat word ik moe van je.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 16:45 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
[..]
Dit geeft toch al precies aan hoe het zit. Verdedigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |