abonnement Unibet Coolblue
pi_189432350
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:58 schreef Generationalpha het volgende:
Ben een beetje verliefd aan het raken. :D Dan gaat het meestal fout dus help me alsjeblieft.

Hoe voorkom ik dat ik mezelf de hele dag dromend samenwonend met haar, een kat, een hond en een paar kinderen zie? (In plaats van me te focussen op date 2.)
Wanneer is date 2 dan?
pi_189432353
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer is date 2 dan?
Woensdag.
pi_189432370
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Woensdag.
Spannend!
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 14 oktober 2019 @ 18:10:49 #104
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189432462
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat handigheid is?
Oh gewoon. Wat goede profielfoto's zijn, een aantrekkelijke profieltekst, leuke openingszinnen en dat soort ongein.
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Heb je een pua coach ingeschakeld om je profielen te verbeteren
Haha nee hoor. Gewoon wat lopen googlen en daar een beetje de essentie uithalen.
pi_189432466
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:58 schreef Generationalpha het volgende:
Ben een beetje verliefd aan het raken. :D Dan gaat het meestal fout dus help me alsjeblieft.

Hoe voorkom ik dat ik mezelf de hele dag dromend samenwonend met haar, een kat, een hond en een paar kinderen zie? (In plaats van me te focussen op date 2.)
Rustig aan maat, je hebt pas 1 date gehad.
pi_189432474
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:10 schreef zoem het volgende:

[..]

Oh gewoon. Wat goede profielfoto's zijn, een aantrekkelijke profieltekst, leuke openingszinnen en dat soort ongein.
[..]

Haha nee hoor. Gewoon wat lopen googlen en daar een beetje de essentie uithalen.
MCH is nooit serieus.
pi_189432496
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:11 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Rustig aan maat, je hebt pas 1 date gehad.
Goede tip. ;) Maar dat is wel vaak waar het mis gaat. Als ik echt enthousiast over een meisje ben ga ik domme dingen doen.
pi_189432504
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goede tip. ;) Maar dat is wel vaak waar het mis gaat. Als ik echt enthousiast over een meisje ben ga ik domme dingen doen.
Wat voor domme dingen?
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:22:34 #109
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189432643
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat voor domme dingen?
Verliefd raken zo te horen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189432667
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Verliefd raken zo te horen.
Das toch juist leuk.

Ben dat maar 1 keer geweest in mijn leven.
pi_189433003
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Verliefd raken zo te horen.
Verliefd zijn an sich is niet dom.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 14 oktober 2019 @ 18:46:47 #112
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189433039
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das toch juist leuk.

Ben dat maar 1 keer geweest in mijn leven.
Oef dat is niet veel :o Liefde op het eerste gezicht komt bij mij ook niet zo vaak voor, maar als ik wat vaker met een leuke dame omga kan dat soms toch ineens snel groeien.
pi_189433051
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:46 schreef zoem het volgende:

[..]

Oef dat is niet veel :o Liefde op het eerste gezicht komt bij mij ook niet zo vaak voor, maar als ik wat vaker met een leuke dame omga kan dat soms toch ineens snel groeien.
Ja wel iemand erg leuk vinden maar das niet tot echte verliefdheid gegroeid.
pi_189433243
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das toch juist leuk.

Ben dat maar 1 keer geweest in mijn leven.
Er is een verschil tussen verliefd worden na een tijd iemand hebben gedate en verliefd zijn na 1 date.
pi_189433266
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen verliefd worden na een tijd iemand hebben gedate en verliefd zijn na 1 date.
Oh ja tuurlijk maar dat je na 1 date super enthousiast bent over iemand ken ik wel.
pi_189434084
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 17:58 schreef Generationalpha het volgende:
Ben een beetje verliefd aan het raken. :D Dan gaat het meestal fout dus help me alsjeblieft.

Hoe voorkom ik dat ik mezelf de hele dag dromend samenwonend met haar, een kat, een hond en een paar kinderen zie? (In plaats van me te focussen op date 2.)
Verliefd zijn is tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_189434764
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 15:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat soort mensen kan je inderdaad beter niet aan beginnen.

Had je wel al foto's gezien van haar?
Ja, zag er ook wel leuk uit verder.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 14 oktober 2019 @ 21:46:32 #118
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189436564
De speeddate functie van Paiq is ook maar een wassen neus. Zelfs als ik em de hele avond aan laat staan geen hits.
pi_189436592
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef zoem het volgende:
De speeddate functie van Paiq is ook maar een wassen neus. Zelfs als ik em de hele avond aan laat staan geen hits.
Wat doet die functie?
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 14 oktober 2019 @ 21:51:38 #120
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189436694
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat doet die functie?
Stelt een snelle match voor. Als je allebei akkoord gaat dan heb je een paar min tijd om te praten. Als die tijd om is wederom de vraag of je allebei verder wil. Dan kun je weer verder praten en daarna wordt die persoon een volwaardige Paiq match.
pi_189436722
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:51 schreef zoem het volgende:

[..]

Stelt een snelle match voor. Als je allebei akkoord gaat dan heb je een paar min tijd om te praten. Als die tijd om is wederom de vraag of je allebei verder wil. Dan kun je weer verder praten en daarna wordt die persoon een volwaardige Paiq match.
Maar zie je dan wel de foto?
pi_189436774
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen verliefd worden na een tijd iemand hebben gedate en verliefd zijn na 1 date.
Heb trouwens een topic geopend over de vraag of e spijt krijgt of niet. Vond het wel een goede vraag.

R&P / Waar willen jullie later op kunnen terug kijken?
pi_189437483
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef zoem het volgende:
De speeddate functie van Paiq is ook maar een wassen neus. Zelfs als ik em de hele avond aan laat staan geen hits.
Hmm dat issue heb ik nou echt nooit gehad. Altijd wel aanspraak daar.
pi_189438873
Altijd handig als je feedback krijgt na een date.









https://www.pupperish.com(...)70rlReH8039kuMlqt3-k
pi_189439039
Oh, zulke berichten stuur ik ook altijd na afloop.

Feedback altijd handig!
pi_189439051
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:30 schreef Solid-Snake het volgende:
Oh, zulke berichten stuur ik ook altijd na afloop.

Feedback altijd handig!
Zou wat zijn als je je dates online een recensie kunt geven :P
pi_189439135
LOL @ feedback _O-
pi_189439242
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
LOL @ feedback _O-
Stuur jij dat ook? :P
pi_189439956
Heb nog een aantal dates gepland staan, maar merk toch dat dit online daten veel moeite en energie kost van mijn kant. Dan werk ik liever aan mezelf, waardoor ik steeds een hoger niveau en meer vrouwen achter mij aan heb zitten. Die kun je dan makkelijk in een relatie converteren zonder veel moeite, want dan steken zij ook de moeite erin. Nu achter vrouwen aan gaan zitten, werpt weinig vruchten af.

Aan de andere kant lig ik nog redelijk achter op waar ik zou willen zijn qua ervaring met flirten/daten met vrouwen. En ontmoet ik weinig leuke vrouwen in mijn dagelijkse leven. Ik val nog altijd vaak terug in de gedachte dat vrouwen mijn onaantrekklijk vinden, omdat dat vroeger altijd zo was dus dat is ook nog niet helemaal verholpen. Weet ook niet of dat ooit nog weg gaat.

Maar goed, ik ga wat minder tijd besteden aan het chatten met nieuwe meiden, en meer tijd stoppen in mijn uiterlijk, betere foto's, een actiever social-media profiel, meer hobbies, meer geld verdienen, etc. Een relatie met die chick met die ex-fotos zou wel ideaal zijn, dus daar ga ik nog voor pushen.

Verder wil ik ook PUA/cold-approach gaan proberen puur om mijn sociale vaardigheden en flirten te verbeteren. Best kut dat mijn ex bij mij weg is gegaan, want zij vond het dus geen probleem dat ik met andere meiden flirtte, kustte en zelfs seks had terwijl we een relatie hadden. Omdat ze wist dat ik onervaren was en mij dit zal helpen, zolang ik het maar veilig deed en het haar vertelde etc.

quote:
Dan bilzerian is wel een van mijn grote voorbeelden in mijn leven _O_ , bij gebrek aan menig ander fatsoenlijk mannelijk idool in mijn leven. Jordan Peterson misschien. Dat wat hij op 0:24 zegt is wel baas, gewoon overal aantrekkelijke meiden aan gaan spreken: In de supermarkt, in de bieb, op straat, overal. Gewoon over whatever gaan praten, beetje lullen, grappen maken en je ziet wel waar het heen gaat.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 05:17:53 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189440384
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:00 schreef Kippendief het volgende:
Heb nog een aantal dates gepland staan, maar merk toch dat dit online daten veel moeite en energie kost van mijn kant. Dan werk ik liever aan mezelf, waardoor ik steeds een hoger niveau en meer vrouwen achter mij aan heb zitten. Die kun je dan makkelijk in een relatie converteren zonder veel moeite, want dan steken zij ook de moeite erin. Nu achter vrouwen aan gaan zitten, werpt weinig vruchten af.

Aan de andere kant lig ik nog redelijk achter op waar ik zou willen zijn qua ervaring met flirten/daten met vrouwen. En ontmoet ik weinig leuke vrouwen in mijn dagelijkse leven. Ik val nog altijd vaak terug in de gedachte dat vrouwen mijn onaantrekklijk vinden, omdat dat vroeger altijd zo was dus dat is ook nog niet helemaal verholpen. Weet ook niet of dat ooit nog weg gaat.

Maar goed, ik ga wat minder tijd besteden aan het chatten met nieuwe meiden, en meer tijd stoppen in mijn uiterlijk, betere foto's, een actiever social-media profiel, meer hobbies, meer geld verdienen, etc. Een relatie met die chick met die ex-fotos zou wel ideaal zijn, dus daar ga ik nog voor pushen.

Verder wil ik ook PUA/cold-approach gaan proberen puur om mijn sociale vaardigheden en flirten te verbeteren. Best kut dat mijn ex bij mij weg is gegaan, want zij vond het dus geen probleem dat ik met andere meiden flirtte, kustte en zelfs seks had terwijl we een relatie hadden. Omdat ze wist dat ik onervaren was en mij dit zal helpen, zolang ik het maar veilig deed en het haar vertelde etc.
[..]

Dan bilzerian is wel een van mijn grote voorbeelden in mijn leven _O_ , bij gebrek aan menig ander fatsoenlijk mannelijk idool in mijn leven. Jordan Peterson misschien. Dat wat hij op 0:24 zegt is wel baas, gewoon overal aantrekkelijke meiden aan gaan spreken: In de supermarkt, in de bieb, op straat, overal. Gewoon over whatever gaan praten, beetje lullen, grappen maken en je ziet wel waar het heen gaat.


Dude, wat een sléchte act is dit man :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189441931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:00 schreef Kippendief het volgende:
Heb nog een aantal dates gepland staan, maar merk toch dat dit online daten veel moeite en energie kost van mijn kant. Dan werk ik liever aan mezelf, waardoor ik steeds een hoger niveau en meer vrouwen achter mij aan heb zitten. Die kun je dan makkelijk in een relatie converteren zonder veel moeite, want dan steken zij ook de moeite erin. Nu achter vrouwen aan gaan zitten, werpt weinig vruchten af.

Aan de andere kant lig ik nog redelijk achter op waar ik zou willen zijn qua ervaring met flirten/daten met vrouwen. En ontmoet ik weinig leuke vrouwen in mijn dagelijkse leven. Ik val nog altijd vaak terug in de gedachte dat vrouwen mijn onaantrekklijk vinden, omdat dat vroeger altijd zo was dus dat is ook nog niet helemaal verholpen. Weet ook niet of dat ooit nog weg gaat.

Maar goed, ik ga wat minder tijd besteden aan het chatten met nieuwe meiden, en meer tijd stoppen in mijn uiterlijk, betere foto's, een actiever social-media profiel, meer hobbies, meer geld verdienen, etc. Een relatie met die chick met die ex-fotos zou wel ideaal zijn, dus daar ga ik nog voor pushen.

Verder wil ik ook PUA/cold-approach gaan proberen puur om mijn sociale vaardigheden en flirten te verbeteren. Best kut dat mijn ex bij mij weg is gegaan, want zij vond het dus geen probleem dat ik met andere meiden flirtte, kustte en zelfs seks had terwijl we een relatie hadden. Omdat ze wist dat ik onervaren was en mij dit zal helpen, zolang ik het maar veilig deed en het haar vertelde etc.
[..]

Dan bilzerian is wel een van mijn grote voorbeelden in mijn leven _O_ , bij gebrek aan menig ander fatsoenlijk mannelijk idool in mijn leven. Jordan Peterson misschien. Dat wat hij op 0:24 zegt is wel baas, gewoon overal aantrekkelijke meiden aan gaan spreken: In de supermarkt, in de bieb, op straat, overal. Gewoon over whatever gaan praten, beetje lullen, grappen maken en je ziet wel waar het heen gaat.
Weer gezopen, Jan?
pi_189442350
Die Dan is zo ingezoemd toch echt wel een enge man.
pi_189442898
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:00 schreef Kippendief het volgende:
Heb nog een aantal dates gepland staan, maar merk toch dat dit online daten veel moeite en energie kost van mijn kant. Dan werk ik liever aan mezelf, waardoor ik steeds een hoger niveau en meer vrouwen achter mij aan heb zitten. Die kun je dan makkelijk in een relatie converteren zonder veel moeite, want dan steken zij ook de moeite erin. Nu achter vrouwen aan gaan zitten, werpt weinig vruchten af.

Aan de andere kant lig ik nog redelijk achter op waar ik zou willen zijn qua ervaring met flirten/daten met vrouwen. En ontmoet ik weinig leuke vrouwen in mijn dagelijkse leven. Ik val nog altijd vaak terug in de gedachte dat vrouwen mijn onaantrekklijk vinden, omdat dat vroeger altijd zo was dus dat is ook nog niet helemaal verholpen. Weet ook niet of dat ooit nog weg gaat.

Maar goed, ik ga wat minder tijd besteden aan het chatten met nieuwe meiden, en meer tijd stoppen in mijn uiterlijk, betere foto's, een actiever social-media profiel, meer hobbies, meer geld verdienen, etc. Een relatie met die chick met die ex-fotos zou wel ideaal zijn, dus daar ga ik nog voor pushen.

Verder wil ik ook PUA/cold-approach gaan proberen puur om mijn sociale vaardigheden en flirten te verbeteren. Best kut dat mijn ex bij mij weg is gegaan, want zij vond het dus geen probleem dat ik met andere meiden flirtte, kustte en zelfs seks had terwijl we een relatie hadden. Omdat ze wist dat ik onervaren was en mij dit zal helpen, zolang ik het maar veilig deed en het haar vertelde etc.
[..]

Dan bilzerian is wel een van mijn grote voorbeelden in mijn leven _O_ , bij gebrek aan menig ander fatsoenlijk mannelijk idool in mijn leven. Jordan Peterson misschien. Dat wat hij op 0:24 zegt is wel baas, gewoon overal aantrekkelijke meiden aan gaan spreken: In de supermarkt, in de bieb, op straat, overal. Gewoon over whatever gaan praten, beetje lullen, grappen maken en je ziet wel waar het heen gaat.
Tuurlijk, je kans is altijd +-0% als je niet je bek open trekt. Dus de kans om iets uit een situatie te halen neemt met 100% toe als je je bek open trekt.

Maar beetje aftasten of het leuk is en er een beetje klik is voordat je het flirten noemt is maybe handig.

Ik denk dat het wel gezond gedrag is om wat te zeggen als je wat te zeggen hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:24:43 #134
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_189451808
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:46 schreef zoem het volgende:
De speeddate functie van Paiq is ook maar een wassen neus. Zelfs als ik em de hele avond aan laat staan geen hits.
Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden, nu ben ik alleen wel benieuwd naar jouw usernaam😂
Oude user in een nieuw jasje.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:48:14 #135
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189452296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 20:24 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden, nu ben ik alleen wel benieuwd naar jouw usernaam😂
Gewoon mijn voornaam? :P
pi_189453290
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Altijd handig als je feedback krijgt na een date.
Fijn, 'feedback'! Laat 'm ff snel de rambam krijgen! "Hoi. Als jij je uiterlijk, je persoonlijkheid en je houding binnen een maand verandert in hoe ik het graag zie, dan gun ik jou misschien een tweede date met mij." Heb jij hem ook al feedback gegeven?
pi_189453339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:33 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Fijn, 'feedback'! Laat 'm ff snel de rambam krijgen! "Hoi. Als jij je uiterlijk, je persoonlijkheid en je houding binnen een maand verandert in hoe ik het graag zie, dan gun ik jou misschien een tweede date met mij." Heb jij hem ook al feedback gegeven?
Dit heb ik niet gehad he :P
pi_189453560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gehad he :P
Oh ja. :) Nou, dat is misschien maar goed ook. Mocht Kimberly haar date met een cadeautje willen verrassen: een spiegel lijkt mij gepast.
pi_189453573
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:46 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Oh ja. :) Nou, dat is misschien maar goed ook. Mocht Kimberly haar date met een cadeautje willen verrassen: een spiegel lijkt mij gepast.
Stel je voor dat ik zou zoiets zou krijgen. _O-
pi_189460605
Het moment dat je een leuke jongedame aan de haak hebt en ineens denkt, is dit geen catfish? :?
Maar dat ze dan soort van bewijst echt te zijn... :? :?
Maar toch.... :? :? :?
pi_189460627
Ja en nu? Gewoon gezellig mee verder kletsen, afspreken, toch? Of wat verwacht je nu voor antwoord? :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_189460642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja en nu? Gewoon gezellig mee verder kletsen, afspreken, toch? Of wat verwacht je nu voor antwoord? :P
Hahah, jaa dat doe ik wel natuurlijk. ;). Het is meer een statement dat online daten maar raar is :P
pi_189460719
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hahah, jaa dat doe ik wel natuurlijk. ;). Het is meer een statement dat online daten maar raar is :P
Waarom dacht je dat het een catfish was dan?
pi_189460767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat het een catfish was dan?
Lang leven mijn zelfvertrouwen, maar ze is echt veel te knap om mij te liken :7
Maar ik ga even kijken hoe dit afloopt ;)
pi_189460811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:12 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Lang leven mijn zelfvertrouwen, maar ze is echt veel te knap om mij te liken :7
Maar ik ga even kijken hoe dit afloopt ;)
En hoe heeft ze bewezen echt te zijn? :P
pi_189460938
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En hoe heeft ze bewezen echt te zijn? :P
Filmpje gestuurd, dus 100% zeker is het nog niet :P
pi_189460959
Heb ik weer. eb ik weer eens een match, blijkt het een Duitse te zijn :?
Het is wat.......
pi_189460989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:21 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Filmpje gestuurd, dus 100% zeker is het nog niet :P
"Hallo tommy dit ben ik echt"

Net als vroeger dat je een blaadje met iemands naam erop naast je hoofd fotografeerde :D
pi_189460995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:23 schreef gooddaddy het volgende:
Heb ik weer. eb ik weer eens een match, blijkt het een Duitse te zijn :?
Jawhol!

Waarom wonen leuke matches altijd zo ver weg? :'(
pi_189461004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:25 schreef rival het volgende:

[..]

"Hallo tommy dit ben ik echt"

Net als vroeger dat je een blaadje met iemands naam erop naast je hoofd fotografeerde :D
Haha precies dat ja! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')