Die heb ik ontworpenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
Ik heb deze nogUitgedeeld aan crew ergens in 2008 denk ik.
[ afbeelding ]
Ja! Ik heb dat logo op een singlet/top gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nogquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:12 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knipperende led-lampjes inbouwen voor een realistischer effect!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het:
ode to murp.
Die onderste moet denk ik zonder gezicht. Dan zouden alleen Fokkers elkaar kunnen herkennen. En dat shirt met Tong en dequote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 14:47 schreef iamredleader het volgende:
Er zijn zeker leukere inzendingen dan wat ik kan verzinnen, dus ik zeg alleen:
TeeVeePee
Op een grijs T-shirt, maatje L.
quote:
Kan ik die kopen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tromgeroffel
De winnaar is bekend! Het is @:I vanwege zijn tijdloze design.
[ afbeelding ]
Superfout zit nog midden in de foute kersttruiendrukte maar er wordt binnenkort contact met je opgenomen.
I, van harte gefeliciteerd met deze memorabele prijs![]()
Dat zou wel tof zijn he? Wie weet kunnen we Superfout overtuigen dat dat een goed idee is.quote:
Ik denk dat een oplage van 50 instant uitverkocht isquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn he? Wie weet kunnen we Superfout overtuigen dat dat een goed idee is.
Tofquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tromgeroffel
De winnaar is bekend! Het is @:I vanwege zijn tijdloze design.
[ afbeelding ]
Superfout zit nog midden in de foute kersttruiendrukte maar er wordt binnenkort contact met je opgenomen.
I, van harte gefeliciteerd met deze memorabele prijs![]()
Ah lief!quote:Op woensdag 25 december 2019 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Tof
Ik zou hem eigenlijk willen overdragen aan @:SuperwormJim omdat het zijn tekst/uitspraak/idee is.Kan dat? Ten tijde van de actie was hij nog geen crew
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |