Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn paintskills zijn ruk, maar eigenlijk hoort er gewoon de tekst "Het is FOK!" op te staan. Meer niet. Punt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn paintskills zijn ruk, maar eigenlijk hoort er gewoon de tekst "Het is FOK!" op te staan. Meer niet. Punt.
Ja hela hola dit is geen paint meer he.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja hela hola dit is geen paint meer he.![]()
quote:
Leuke, Sintquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook mijn bescheiden design. Ik hoop wel dat ik win, want ik heb echt mijn best gedaan 20 jaar aan FOK te verwerken in slechts één shirt.
Kanker shirt of Kutshirtquote:Op maandag 28 oktober 2019 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook mijn bescheiden design. Ik hoop wel dat ik win, want ik heb echt mijn best gedaan 20 jaar aan FOK te verwerken in slechts één shirt.
Kees Kankerkachel.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Kanker shirt of KutshirtWat was die gast in het midden nu weer? Met zijn kachel
Die heb ik ontworpenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
Ik heb deze nogUitgedeeld aan crew ergens in 2008 denk ik.
[ afbeelding ]
Ja! Ik heb dat logo op een singlet/top gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook nog ergensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:20 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik nogquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:12 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knipperende led-lampjes inbouwen voor een realistischer effect!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem het:
ode to murp.
Die onderste moet denk ik zonder gezicht. Dan zouden alleen Fokkers elkaar kunnen herkennen. En dat shirt met Tong en dequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |