Wel aan het luisteren, maar niet aan de wijn. En in een fok-you stemming, dus niet zo gezelligquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Is Livelink eigenlijk ook aan het luisteren? Of zit ik nu in m'n eentje aan de wijn op een dinsdagavond?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel aan het luisteren, maar niet aan de wijn. En in een fok-you stemming, dus niet zo gezellig![]()
Lily Allen was wel lekker
Dat werd heel snel een plek voor heren die op te jonge dames vielenquote:
Bedoel je niet Partyflock?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat werd heel snel een plek voor heren die op te jonge dames vielen
De jaarlijst map staat open...quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Simarik van Tarkan, ook uit 1999
samen met Britney Spears, Backstreet Boys, Venga Boys, City to City, etc.
Wij gingen daar met een groepje lekker zieken, beetje ‘bekende’ bands afkraken enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat werd heel snel een plek voor heren die op te jonge dames vielen
Die kwamen daarna toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bedoel je niet Partyflock?Of mokkels.nl?
De meest geniale browser ooitquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:29 schreef robdriessen het volgende:
Shit, m'n Netscape Navigator is weer gecrashed.
Sugababes/Superdudesquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bedoel je niet Partyflock?Of mokkels.nl?
Witch Doctor - Cartoonsquote:
Ik woonde ooit op de racoonchat op ircquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
Ik was nooit zo van de chat (nu nog steeds niet). Het lekkere van fok vind ik dat je soms gewoon lekker mee kunt lezen zonder echt mee te hoeven doen. Bij chat of whatsapp heb ik altijd het gevoel dat ik moet reageren.
Je was puber, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sugababes/Superdudes
Oké, genoeg over mijn online leven
A2000 hier, nergens last vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Kunnen jullie rustig aan doen met die plaatjes dat trekt mijn modem niet.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 20:31 schreef just me het volgende:
* just me zit ondertussen foto's te bekijken van haar 1e meet, februari 2000
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |