Gedurfdquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen tepelpiercing -> beste piercing.
Spannend hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
Heeft iedereen de timer al gespot?
FB / Timer in beeld
Niet geklikt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
FOK! 20 jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
Even wat PMs en DMs veilig stellenquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:34 schreef Allures het volgende:
Mooi moment om de stekker er uit te trekken
Een luxe niet besteed aan mobiele users.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
Ja. Vanaf 15 oktober kwamen toch allemaal feestelijke acties enzo?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
HoT sHiT t-shirtquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 15 oktober kwamen toch allemaal feestelijke acties enzo?
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een luxe niet besteed aan mobiele users.
Vast geen zolder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?
Ik weet niet wat ik moet vinden nu, met m'n pc in m'n zolderkamer.quote:
Denk het niet. Die drukker deed nogal kut. Maar geen idee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:44 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber komt jouw officiele Fok-beker dan ook weer terug?
Zelfmasochist dat je daar blijft lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Fuck, dating en dat andere incel topic. Om te janken
Hij laat zijn vriendin het voorlezen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfmasochist dat je daar blijft lezen.
Welke is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel leuk dat jajammerjan weer terug is.
ow godquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die Kippendief, vergelijkende plaatjes tussen incels en topmodellen, statistieken etc.
ik date geen fokkers tochquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun is in dat topic nog wat oppikken?
Gedumpt voor een amateur instagram model.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:58 schreef Allures het volgende:
[..]
ow god
Nou ja hij had dan wel verkering. Good for him
Wanneer je zelf geld moet toeleggen op je sponsorshipsquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een amateur Instagram model?
Ik ga toch voor de pro’s.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een amateur Instagram model?
Daar is vast ook een markt voor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een bh van de zeeman aan en nu heb ik 4 borsten
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is vast ook een markt voor.
En staat die markt bij jou?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is vast ook een markt voor.
2 op je rug?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Begin er niet aan, urenlange fotosessies om je prinsesje goed op de plaat te krijgen.quote:
Dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er niet aan, urenlange fotosessies om je prinsesje goed op de plaat te krijgen.
Zoek maar op Danika Mori, als dat je vriendin is moet je bedelen om minder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die afkorting zegt mij niets.
Zo ranzig ordinair dat Lospedrosa er vast een stijfje van krijgtquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Sowieso.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
2 dagen putlucht uit je darmkanaal daarna
In Rotterdam bestaat een vegertarische Chineesquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eet jij eigenlijk aan Vega bij de Chinees?
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag op de hei leuke hondjes gespotpuppy-corgi's
Wat zijn broodfokkers nou weerquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.
Niet zo veel hahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eet jij eigenlijk aan Vega bij de Chinees?
Ik heb een kijklijst met 100 titels maar durf bijvoorbeeld niet aan The Walking Dead te beginnen uit angst dat het eraf wordt gegooid en je zes seizoenen in drie weken moet bingen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:48 schreef Allures het volgende:
Er staat echt steeds minder op Netflix. Zit er aan te denken om abbo op te zeggen
Klopt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo ranzig ordinair dat Lospedrosa er vast een stijfje van krijgt
Ik was een Netflix original aan het kijken maar seixoen 2 staat er niet eens op? En die is wel uit?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kijklijst met 100 titels maar durf bijvoorbeeld niet aan The Walking Dead te beginnen uit angst dat het eraf wordt gegooid en je zes seizoenen in drie weken moet bingen.
Welke?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was een Netflix original aan het kijken maar seixoen 2 staat er niet eens op? En die is wel uit?
Of zo ver ik weet is het een Netflix serie of goor netflix gemaakt
Even gegoogeld. Serie is van FX en seizoen 2 is daar al door uitgezonden, maar er is nog geen datum voor Netflix.quote:
Fox geloof ik? Waarom het hier dan niet gewoon op Fox komt weet ik ook niet.quote:
quote:Countries such as Belgium, Germany, Hong Kong, the Netherlands, Romania, Russia, Romania, Poland, and Switzerland will all likely get the new season in January and February 2020.
Heb je The Ranch al gezien?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Wat heb ik dan aan Netflix...
Alles wat ik wil zien staan er niet op
Kan jij ze niet coachen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is er met deze instroom van incels ineens. Jezus.
Danny zal wel weer ergens aan het adverteren zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Het begint als een sitcom maar gaat langzaamaan over naar een Gilmore Girls met mannen, soort van. Ik was iig blij verrast.quote:
Working Moms?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Wat heb ik dan aan Netflix...
Alles wat ik wil zien staan er niet op
als je GG leuk vond moet je Mrs maisel eens kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het begint als een sitcom maar gaat langzaamaan over naar een Gilmore Girls met mannen, soort van. Ik was iig blij verrast.
Puik acteerwerk ook van een topcast
Blijf uit de buurt!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, heb zelf maar net het incelschap ontweken.
Ik mis wat. Geef eens een link.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Staat ook op NF?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:44 schreef Allures het volgende:
[..]
als je GG leuk vond moet je Mrs maisel eens kijken
euhm weet ik eigenlijk niet meer of het er op staatquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat ook op NF?
Van de week bedacht ik me dat het leuk zou zijn om GG opnieuw te kijken.
Het was serieus zo slecht
En GG was echt zo’n serie waar ik voor thuis bleef.
Staat er niet op. Zal kijken of ik het kan downloaden bij mijn piratenvriendjequote:Op zondag 13 oktober 2019 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm weet ik eigenlijk niet meer of het er op staat
Hetzelfde piratenvriendje waarvan je drugs in je vagina moest stoppen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat er niet op. Zal kijken of ik het kan downloaden bij mijn piratenvriendje
Watquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hetzelfde piratenvriendje waarvan je drugs in je vagina moest stoppen?
?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hetzelfde piratenvriendje waarvan je drugs in je vagina moest stoppen?
Mch vergeet niks.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat had je toch een keer gedaan voor een festival, stond in CUL ooit.
En dat wil ze wel graag dagelijks nog even aanhalen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat had je toch een keer gedaan voor een festival, stond in CUL ooit.
Haha, top dus het is waar. Maakt mij ook niks uit hoor, snapte al nooit waarom die huisvrouwtjes in de CUL SC altijd zo triggered raakten bij alles wat je daar post.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was echt al 4 jaar geleden ofzo en ik moest niks
Je hoeft niks inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was echt al 4 jaar geleden ofzo en ik moest niks
Beetje nivo magnetronkoffiequote:Op zondag 13 oktober 2019 19:15 schreef Elvi het volgende:
Bizar om zulke dingen 4 jaar lang te onthouden
MCH heeft een bizar goed geheugen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:15 schreef Elvi het volgende:
Naast dat ik werk ben ik ook gewoon een huisvrouwtje hoor. Niks mis mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, top dus het is waar. Maakt mij ook niks uit hoor, snapte al nooit waarom die huisvrouwtjes in de CUL SC altijd zo triggered raakten bij alles wat je daar post.
Easy peasy lemon squeezyquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:15 schreef Elvi het volgende:
Of echt een excelsheetquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MCH heeft een bizar goed geheugen.
Niet weten dat @Chia dit soort dingen mij allemaal doordmt, ik ben alleen de messengerquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MCH heeft een bizar goed geheugen.
Zeker als je niet actief deelneemt aan het desbetreffende topic.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:15 schreef Elvi het volgende:
Geen tijd?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of echt een excelsheet![]()
Ik zou er geen zin in hebben. En geen tijd.
Op zich niet heel gek dat hij dat verhaal heeft onthouden. Toch best apart op zich.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:15 schreef Elvi het volgende:
Difficult difficult lemon difficultquote:
Goede baan; goede vriendin, goed uiterlijk. Denk dat hij niet in die categorie valt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Is MCH wat ze een incel noemen?
Zou me niet verbazen als hij er niet meer op mag.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Was dat verhaal dat ze het adres van het blijf van m'n lijf huis doorgaf aan haar ex echt waar? Daar was iedereen ook zo boos over.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op zich niet heel gek dat hij dat verhaal heeft onthouden. Toch best apart op zich.
He beledig de incels niet zo!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Op FOK! mag hij wel iedere dagquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij er niet meer op mag.
Die incels ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! mag hij wel iedere dag
Alsof jij bent vergeten hoe je samen met CL oa Fripsel, Budapestenaar weggejaagd hebt plus een poging van dopquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Difficult difficult lemon difficult
Ik onthou wel verhalen maar ik vergeet altijd bij wie het hoort. Al die random nicknames ga ik echt niet onthouden hoor. En zeker niet van jaren geleden.
De enige rel die ik nog weet qua nickname was de boebidoe-rel. Iets met katten, een zwangerschap, en mods die ineens opstapten.
Zin in Fripsel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij bent vergeten hoe je samen met CL oa Fripsel, Budapestenaar weggejaagd hebt plus een poging van dop
Deze mk heeft best een geschiedenis op FOK hoor. Dus voor meelees fan mch is het prachtig dat ze hier nu is.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Difficult difficult lemon difficult
Ik onthou wel verhalen maar ik vergeet altijd bij wie het hoort. Al die random nicknames ga ik echt niet onthouden hoor. En zeker niet van jaren geleden.
De enige rel die ik nog weet qua nickname was de boebidoe-rel. Iets met katten, een zwangerschap, en mods die ineens opstapten.
Ik zag Foldemort laatst ergens commenten op YouTube.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij bent vergeten hoe je samen met CL oa Fripsel, Budapestenaar weggejaagd hebt plus een poging van dop
Ja die weet ik ook nog.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Was dat verhaal dat ze het adres van het blijf van m'n lijf huis doorgaf aan haar ex echt waar? Daar was iedereen ook zo boos over.
Hij volgt gewoon iedereen met afkorting MK. Nu snap ik het!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Deze mk heeft best een geschiedenis op FOK hoor. Dus voor meelees fan mch is het prachtig dat ze hier nu is.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zag Foldemort laatst ergens commenten op YouTube.
Hij volgt heel fok als zijn favoriete soap.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij volgt gewoon iedereen met afkorting MK. Nu snap ik het!
Wat? Heeft Elvi geprobeerd mij te ditchen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet alleen elvi. En nog dagelijks wordt dat geprobeerd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat? Heeft Elvi geprobeerd mij te ditchen?
Is dit een nieuwe challenge voor Elvi en consorten?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onthoudt een ding, ik win altijd en geef nooit op.
Wel mooi dat het hem dus niet is opgevallen dat we al 3 jaar kut tegen hem doen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet alleen elvi. En nog dagelijks wordt dat geprobeerd.
Die stortte toch zelf in?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:28 schreef Elvi het volgende:
Ik wou dat ik credits kon krijgen voor t wegpesten van Fripsel maar helaas.
Ja so winning hier de laatste wekenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt vast omdat iedereen in zijn leven zo tegen hem doet. Zijn 'vrienden' enzo.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wel mooi dat het hem dus niet is opgevallen dat we al 3 jaar kut tegen hem doen.
Dat bepaal ik zelf wel lieve schat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja so winning hier de laatste weken
Wut?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja omdat ik styling advies gaf waar ze 3 minuten eerder om vroeg.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar jij mocht niet bemoeien.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja omdat ik styling advies gaf waar ze 3 minuten eerder om vroeg.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt vast omdat iedereen in zijn leven zo tegen hem doet. Zijn 'vrienden' enzo.
Ze gaf een feest en ze vroeg om decoratie tips. Die gaf ik. Toen maakte ze een andere appgroep aan met dezelfde mensen maar zonder mij zodat ze kon klagen dat ik het feest overnam. Terwijl ik niet eens naar dat feest ging.quote:
Wat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
Fripsel was toch gesloopt door een oneerlijke behandeling van Rival?
Eerder andersomquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
Fripsel was toch gesloopt door een oneerlijke behandeling van Rival?
Ja zo kan iedereen winnenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel lieve schat.
Een feest overnemen is ook wel heel gemeen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze gaf een feest en ze vroeg om decoratie tips. Die gaf ik. Toen maakte ze een andere appgroep aan met dezelfde mensen maar zonder mij zodat ze kon klagen dat ik het feest overnam. Terwijl ik niet eens naar dat feest ging.
Wut indeed.
Dat is toch niet vreemd om een appgroep-Elvi te hebben?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze gaf een feest en ze vroeg om decoratie tips. Die gaf ik. Toen maakte ze een andere appgroep aan met dezelfde mensen maar zonder mij zodat ze kon klagen dat ik het feest overnam. Terwijl ik niet eens naar dat feest ging.
Wut indeed.
Maar dat zijn dan ook twee kutwijven.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die meltdown tegen jou en memo was wel een mooie.
Jou in de zeik nemen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zijn godverdomme ook nog trots dat ze een onzeker borderlinertje hebben weggepest.
Whats next een lolly stelen van een peuter?
Ja zeker als je dan zelf niet eens komt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een feest overnemen is ook wel heel gemeen.
Waarom zat je met frips in een app groep dan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker als je dan zelf niet eens komt.
Beetje ongevraagde tips geven met je 4 borsten.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja zeker als je dan zelf niet eens komt.
Jij wil d'r cakejes wel even glazuren zekerquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Elvi mag mijn feest wel overnemen, tenminste lekkere cake.
Uit medelijdenquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zat je met frips in een app groep dan.
Op mijn feest gaat het begrip creampie een totaal andere lading krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij wil d'r cakejes wel even glazuren zeker
Weet ik veel. Ik werd gewoon toegevoegd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zat je met frips in een app groep dan.
Ja maar toen was ze al geen frips meer toch? Ze was al 'weg'quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die meltdown tegen jou en memo was wel een mooie.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje ongevraagde tips geven met je 4 borsten.
Ja, toen zat ze incognito op toto zijn account te posten in dit topic. Heel onopvallendquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar toen was ze al geen frips meer toch? Ze was al 'weg'
Onherkenbaar!quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, toen zat ze incognito op toto zijn account te posten in dit topic. Heel onopvallend
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, toen zat ze incognito op toto zijn account te posten in dit topic. Heel onopvallend
Ik blijf ook bezig. Ze hebben echt leuke setjes nu ook. Ook leuke dingen met veel kant en zoquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister ook weer 1 gekocht. Ik vind ze fijn.
Moet ik de Zeeman folder gaan lezen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik blijf ook bezig. Ze hebben echt leuke setjes nu ook. Ook leuke dingen met veel kant en zo
we kunnen ook gewoon eindelijk gaan daten hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik de Zeeman folder gaan lezen?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En zo zullen we jouw puppygedrag nooit vergeten.
Nee jij bent een vreemde snuiterquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Waar ging die DM over, Faxie? Mag in DM.
Dat kan deze SC nooit handelen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:48 schreef Allures het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon eindelijk gaan daten hoor
Goddomme heb ik Faxie al die tijd vals beoordeelt, ik eis rectificatie.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Was dat die beschuldiging dat je gecatfished was met een zogenaamde 16 jarige?
Nee dat was weer een andere. Nog steeds geen idee waar dat over ging trouwensquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Was dat die beschuldiging dat je gecatfished was met een zogenaamde 16 jarige?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat was weer een andere. Nog steeds geen idee waar dat over ging trouwens
Radicaal idee: we zeggen hier niksquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan deze SC nooit handelen.
Beetje drama is altijd welkomquote:Op zondag 13 oktober 2019 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Worst case is er weer gossip en wat leven in de brouwerij
quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wut indeed.
Heel eng dit, 1 tip: doe dit niet in Brazilië. Zelfs als het maar 450 cent kost.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou overigens een leuke 16 jarige niet uit m'n bed schoppen hoor
Best eng ja.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Heel eng dit, 1 tip: doe dit niet in Brazilië. Zelfs als het maar 450 cent kost.
Heb jij bhs nodig met die erwtjes op een plankje?quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister ook weer 1 gekocht. Ik vind ze fijn.
Ja ik wens graag dat de psychologe die mij wist te plezieren weer in dienst komt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog aan het onderhandelen over je terugkeer?
@Samzz bedoel je?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik wens graag dat de psychologe die mij wist te plezieren weer in dienst komt.
Kwetsbaarheid zorgt voor verbindingquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
Ik had wel gedacht dat al die crazy meds je dollo lam zou leggen
Faxie dit kan echt niet, je bent bijna 40 man.quote:Op zondag 13 oktober 2019 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou overigens een leuke 16 jarige niet uit m'n bed schoppen hoor
Komt wel dichtbij zo, he?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Faxie dit kan echt niet, je bent bijna 40 man.
Is gras groen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht MCH gaat zeggen dat dit waardeloos bier is.
Nee hij gaat vertellen dat Dino 5 jaar geleden in TRU heeft gezegd dat luxemburgs bier mind control poison bevat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht, MCH gaat zeggen dat dit waardeloos bier is.
zweterig schaap?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een sweaty sheap shit van “de moersleutel” puur en alleen omdat die 12% is.
Hoor je dat @:MCH.
Is die peated?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een sweaty sheep shit van “de moersleutel” puur en alleen omdat die 12% is.
Boeiequote:Op zondag 13 oktober 2019 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Faxie dit kan echt niet, je bent bijna 40 man.
Nee eigenlijk niet. Sowieso nooit kans op 4 tietenquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij bhs nodig met die erwtjes op een plankje?
Ook Nederlandstalig?quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
Bedankt Reddit voor het geven van een website waar honderden boeken gratis te vinden zijn
De Griezelbus van Paul van Loon staat er ook op ja. Ik weet niet waarom dat boek als eerste in me opkwamquote:
En daarna zei de politie het tegen Josefquote:
DM eens door, pop.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
De Griezelbus van Paul van Loon staat er ook op ja. Ik weet niet waarom dat boek als eerste in me opkwam![]()
Downloaden is diefstalquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
Bedankt Reddit voor het geven van een website waar honderden boeken gratis te vinden zijn
Surprised Pikachuquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij ook zo leuk op feestjes?
12%? Das bijna pils joh.quote:Op zondag 13 oktober 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een sweaty sheep shit van “de moersleutel” puur en alleen omdat die 12% is.
Heldquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12%? Das bijna pils joh.
[ afbeelding ]
Bavaria drinkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
12%? Das bijna pils joh.
[ afbeelding ]
Kun je je voedselbonnen ook inleveren voor bier?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bier selectie bij de supermarkt hier is wel goed.
Ja, je kan ze zelfs in een cafe gebruiken om te betalen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je voedselbonnen ook inleveren voor bier?
Drink je daarom thuis zoveel?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen met bier trek je die depressieve Luxemburgse sfeer natuurlijk.
Dus je post nuchter ook als een halve?quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen druppel doordeweeks Vinniee.
Voel je niet zo aangevallen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus je post nuchter ook als een halve?
Wel een RS hoop ik.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgende week proefritjes maken in een paar Meganes die hier om de hoek te koop staan
Die schapenstront stijgt je wel naar het hoofdquote:Op zondag 13 oktober 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallen.
Kun jij niets aan doen dat Luxemburg het land van de gebakjes is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |