Gedurfdquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen tepelpiercing -> beste piercing.
Spannend hoorquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
Heeft iedereen de timer al gespot?
FB / Timer in beeld
Niet geklikt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
FOK! 20 jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
Even wat PMs en DMs veilig stellenquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:34 schreef Allures het volgende:
Mooi moment om de stekker er uit te trekken
Een luxe niet besteed aan mobiele users.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
Ja. Vanaf 15 oktober kwamen toch allemaal feestelijke acties enzo?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:23 schreef Chia het volgende:
FB / Timer in beeld
HoT sHiT t-shirtquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Vanaf 15 oktober kwamen toch allemaal feestelijke acties enzo?
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een luxe niet besteed aan mobiele users.
Vast geen zolder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha sukkol zonder pc. Zonder speciale pc kamer ook nog zeker?
Ik weet niet wat ik moet vinden nu, met m'n pc in m'n zolderkamer.quote:
Denk het niet. Die drukker deed nogal kut. Maar geen idee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:44 schreef Elvi het volgende:
@:DeZwabber komt jouw officiele Fok-beker dan ook weer terug?
Zelfmasochist dat je daar blijft lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Fuck, dating en dat andere incel topic. Om te janken
Hij laat zijn vriendin het voorlezen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfmasochist dat je daar blijft lezen.
Welke is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel leuk dat jajammerjan weer terug is.
ow godquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die Kippendief, vergelijkende plaatjes tussen incels en topmodellen, statistieken etc.
ik date geen fokkers tochquote:Op zondag 13 oktober 2019 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun is in dat topic nog wat oppikken?
Gedumpt voor een amateur instagram model.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:58 schreef Allures het volgende:
[..]
ow god
Nou ja hij had dan wel verkering. Good for him
Wanneer je zelf geld moet toeleggen op je sponsorshipsquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een amateur Instagram model?
Ik ga toch voor de pro’s.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een amateur Instagram model?
Daar is vast ook een markt voor.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een bh van de zeeman aan en nu heb ik 4 borsten
quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is vast ook een markt voor.
En staat die markt bij jou?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is vast ook een markt voor.
2 op je rug?quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Begin er niet aan, urenlange fotosessies om je prinsesje goed op de plaat te krijgen.quote:
Dat kan 2 dingen betekenen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Begin er niet aan, urenlange fotosessies om je prinsesje goed op de plaat te krijgen.
Zoek maar op Danika Mori, als dat je vriendin is moet je bedelen om minder.quote:Op zondag 13 oktober 2019 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die afkorting zegt mij niets.
Zo ranzig ordinair dat Lospedrosa er vast een stijfje van krijgtquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:05 schreef Elvi het volgende:
Sowieso.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:34 schreef MCH het volgende:
[..]
2 dagen putlucht uit je darmkanaal daarna
In Rotterdam bestaat een vegertarische Chineesquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eet jij eigenlijk aan Vega bij de Chinees?
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag op de hei leuke hondjes gespotpuppy-corgi's
Wat zijn broodfokkers nou weerquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die doen het tegenwoordig ook goed bij broodfokkers.
Niet zo veel hahaquote:Op zondag 13 oktober 2019 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eet jij eigenlijk aan Vega bij de Chinees?
Ik heb een kijklijst met 100 titels maar durf bijvoorbeeld niet aan The Walking Dead te beginnen uit angst dat het eraf wordt gegooid en je zes seizoenen in drie weken moet bingen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:48 schreef Allures het volgende:
Er staat echt steeds minder op Netflix. Zit er aan te denken om abbo op te zeggen
Klopt.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo ranzig ordinair dat Lospedrosa er vast een stijfje van krijgt
Ik was een Netflix original aan het kijken maar seixoen 2 staat er niet eens op? En die is wel uit?quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kijklijst met 100 titels maar durf bijvoorbeeld niet aan The Walking Dead te beginnen uit angst dat het eraf wordt gegooid en je zes seizoenen in drie weken moet bingen.
Welke?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was een Netflix original aan het kijken maar seixoen 2 staat er niet eens op? En die is wel uit?
Of zo ver ik weet is het een Netflix serie of goor netflix gemaakt
Even gegoogeld. Serie is van FX en seizoen 2 is daar al door uitgezonden, maar er is nog geen datum voor Netflix.quote:
Fox geloof ik? Waarom het hier dan niet gewoon op Fox komt weet ik ook niet.quote:
quote:Countries such as Belgium, Germany, Hong Kong, the Netherlands, Romania, Russia, Romania, Poland, and Switzerland will all likely get the new season in January and February 2020.
Heb je The Ranch al gezien?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Wat heb ik dan aan Netflix...
Alles wat ik wil zien staan er niet op
Kan jij ze niet coachen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat is er met deze instroom van incels ineens. Jezus.
Danny zal wel weer ergens aan het adverteren zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Het begint als een sitcom maar gaat langzaamaan over naar een Gilmore Girls met mannen, soort van. Ik was iig blij verrast.quote:
Working Moms?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Wat heb ik dan aan Netflix...
Alles wat ik wil zien staan er niet op
als je GG leuk vond moet je Mrs maisel eens kijkenquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het begint als een sitcom maar gaat langzaamaan over naar een Gilmore Girls met mannen, soort van. Ik was iig blij verrast.
Puik acteerwerk ook van een topcast
Blijf uit de buurt!quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, heb zelf maar net het incelschap ontweken.
Ik mis wat. Geef eens een link.quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Staat ook op NF?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:44 schreef Allures het volgende:
[..]
als je GG leuk vond moet je Mrs maisel eens kijken
euhm weet ik eigenlijk niet meer of het er op staatquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat ook op NF?
Van de week bedacht ik me dat het leuk zou zijn om GG opnieuw te kijken.
Het was serieus zo slecht
En GG was echt zo’n serie waar ik voor thuis bleef.
Staat er niet op. Zal kijken of ik het kan downloaden bij mijn piratenvriendjequote:Op zondag 13 oktober 2019 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm weet ik eigenlijk niet meer of het er op staat
Hetzelfde piratenvriendje waarvan je drugs in je vagina moest stoppen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat er niet op. Zal kijken of ik het kan downloaden bij mijn piratenvriendje
Watquote:Op zondag 13 oktober 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Hetzelfde piratenvriendje waarvan je drugs in je vagina moest stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |