Mja... het idéé was veelbelovend. Maar het spektakel bleef toch uit.quote:
Ik heb het ook niet tot het eind gevolgd, maar inderdaad. Het idee was heel tof. Heb daar nog wel leuke herinneringen aan hier.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... het idéé was veelbelovend. Maar het spektakel bleef toch uit.
Hoewel, de bananenschillen deden wonderen.
BB1 was leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:10 schreef DKUp het volgende:
Ik zweer het op Boeddha GENOT
Toen was ik iets van 13
die ziet er mooier uit dan toenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:46 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Pary, waarvan Chantal Braspenning hoofdredactrice is, schrijft Andries de Jong (inmiddels een kale kop en 2 kinderen) nu al een paar weken '20 jaar Big Brother'. Ik heb helaas geen scan, maar veel deelnemers en hoe het nu met hen gaat zijn al voorbijgekomen. Naast de moeder van Milica is ook Darius inmiddels geloof ik overleden.
Etienne en tegenwoordig een accountmanager, 3 kinderen, heeft niet zo'n goede herinneringen aan Big Brother, weinig leuks zegt hij in het interview, hoe hij werd neergezet. Tanja idem dito, is een chartering manager van beroep.
Chantal hier op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geheel los van de inhoud van je post: goed je weer eens aan te treffen on the old ground.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Sterke OP, moet ik eerlijk toegeven.
Ianquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Sterke OP, moet ik eerlijk toegeven.
Ja, ik moest even wat regelen. Heb ik veel gemist?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Geheel los van de inhoud van je post: goed je weer eens aan te treffen on the old ground.
[ afbeelding ]
Wat zit je roosje leuk, vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 1999 10:27 schreef R@b het volgende:
Ja hetzelfde namens mij. Een geheel nieuwe ervaring posten en tv kijken tegelijk en (in mijn geval) een paar screenshotjes tussendoor maken. De perfekte ineensmelting van TV en internet, Ik vond het een GAVE ervaring. see you all in 2000
Dank!quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik moest even wat regelen. Heb ik veel gemist?
[..]
Wat zit je roosje leuk, vandaag.
Wij joú!quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik moest even wat regelen. Heb ik veel gemist?
[..]
Ik had een schilderijtje gemaakt voor Ian met een Panda erop en iets van een tekst... ZEAX ofzoiets.... weet niet meer preciesquote:Op zondag 18 juli 2010 12:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meen ik serieus, wil wel graag een mooie poster, doe ik hem in een mooie lijst en heb dan een ECHTE IAN aan de muur
IANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn wakker worden werk aan de winkel
oh...zo een Panda was hetquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
RLS / Bedank hier IAN voor je Avatar
[..]
Ik had een schilderijtje gemaakt voor Ian met een Panda erop en iets van een tekst... ZEAX ofzoiets.... weet niet meer precies![]()
maar ik kan de foto niet vinden![]()
zal inmiddels wel op de schroothoop liggen ben ik bang![]()
was wel een Leukeeen zwart/witte had ik opgestuurd toen.....
Ik heb mijn Ian_Nick ook nog.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...zo een Panda was het![]()
RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4
[ afbeelding ]
Ik wilde er geen één want ikwilde mijn eigen Ava houdenquote:
quote:Op donderdag 23 september 1999 17:20 schreef JayTaph het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben dus:
Rondstreeks 4 uur kwamen de internet-streams rechtstreeks uit de big-brother studio waar rolf wouters en consorten aan het repeteren waren voor de "live"-show van vanavond.
Tijdens de repetitie kwam meerdere malen de statistieken van de genomineerden voorbij. Deze stats waren van gisteren-avond maar duidelijk te zien dat Martin op 30.2 stond en bart op 23.8... Hoe dan ook, niet meer in te halen.
Tijdens de repetitie komt er een regisseur naar Rolf toe om duidelijk te maken dat deze beelden door een misverstand op internet te zien waren. Hij moest van de regisseur even wat "DES-INFORMATIE" roepen om ervoor te zorgen dat nog niemand weet wie er weg gaat.
Hierna werd snel daarna de verbinding verbroken.
Da's het verhaal van afgelopen uur zo'n beetje. Maar het is wel oppassen hoor: als ik veronica zou zijn, zou ik zoiets wel in scene zetten om ervoor te zorgen dat die internetters denken dat ze de genomineerde weten terwijl het iemand anders is. Zo'n regisseur zo toch wel doorhebben dat als er iets gezegd is dat het te laat is en dat des-informatie geen zin heeft...
Maar ja.. die regisseurs daar zijn allemaal minder dan gemiddeld niveau dus misschien is het wel allemaal waar..
Ik ga in ieder geval kijken om het zeker te weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |