abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189483037
In weekblad Pary, waarvan Chantal Braspenning hoofdredactrice is, schrijft Andries de Jong (inmiddels een kale kop en 2 kinderen) nu al een paar weken '20 jaar Big Brother'. Ik heb helaas geen scan, maar veel deelnemers en hoe het nu met hen gaat zijn al voorbijgekomen. Naast de moeder van Milica is ook Darius inmiddels geloof ik overleden.

Etienne en tegenwoordig een accountmanager, 3 kinderen, heeft niet zo'n goede herinneringen aan Big Brother, weinig leuks zegt hij in het interview, hoe hij werd neergezet. Tanja idem dito, is een chartering manager van beroep.

Chantal hier op de foto.

donderdag 17 oktober 2019 @ 22:59:36 #27
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_189490928
Voor alle liefhebbers: de volledige eerste Big Brother is eerder vorige maand op Retroforums Facebook verschenen.

https://www.facebook.com/RetroforumLive/videos/2364285763818919/

Linkdump, maar ik hoop dat ie door de beugel kan. ;)

Secret Story was geweldig, héle nachten zitten streamen. Maar de streamlocks en Joanna waren vreselijk. En met Monique (die hoogbegaafd maar vooral fucking naar was) erbij was dat echt een dieptepunt.

[ Bericht 1% gewijzigd door ArnieAlberts op 17-10-2019 23:06:22 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 21 oktober 2019 @ 12:18:20 #28
370352 I
Eye for an I
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 19:38:49 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_189602749
quote:
17s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:18 schreef I het volgende:
Secret Story _O_ _O_
Mja... het idéé was veelbelovend. Maar het spektakel bleef toch uit.
Hoewel, de bananenschillen deden wonderen. ;)
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 24 oktober 2019 @ 19:59:39 #30
370352 I
Eye for an I
pi_189603317
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 19:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Mja... het idéé was veelbelovend. Maar het spektakel bleef toch uit.
Hoewel, de bananenschillen deden wonderen. ;)
Ik heb het ook niet tot het eind gevolgd, maar inderdaad. Het idee was heel tof. Heb daar nog wel leuke herinneringen aan hier. :Y
  donderdag 24 oktober 2019 @ 20:00:42 #31
370352 I
Eye for an I
pi_189603347
Fun fact, het Big Brother forum is 19 september 1999 geopend op FOK!.

BB1 / Big Brother
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:08:51 #32
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_189629516
Paul Römer en Hummie van der Tonnekreek over 20 jaar Big Brother.

Maandag 16 september was het precies 20 jaar geleden dat de eerste aflevering van Big Brother op TV te zien was. Het programma heeft niet alleen een enorme impact in Nederland gehad, maar wereldwijd! Tijd om terug te blikken op het iconische televisiefenomeen.

Producent van Big Brother Paul Römer en hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek staan aan de basis van het programma dat uiteindelijk de wereld verovert. Leonie ter Braak is bij ze langs gegaan voor een trip down memory lane en krijgt alle details te horen over hoe het er aan toe ging achter de schermen.
https://www.shownieuws.nl(...)20-jaar-big-brother/
pi_189629536
Ik zweer het op Boeddha GENOT :B

Toen was ik iets van 13 :')
SOONY
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:11:54 #34
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_189630216
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:10 schreef DKUp het volgende:
Ik zweer het op Boeddha GENOT :B

Toen was ik iets van 13 :')
BB1 was leuk om te volgen.

Talpa Network: ‘Big Brother keert niet terug bij ons’
Er gaan in Hilversum volop geruchten over een terugkeer van de vroegere realityshow Big Brother, maar die revival zal in elk geval niet plaatsvinden bij Talpa Network (SBS 6, Net5, Veronica). Dat heeft een woordvoerster van de zender laten weten. Het gerucht gaat dat Big Brother na de jaarwisseling terugkeert op televisie en dat is precies het moment dat er een groot gat ontstaat in de vooravond van SBS 6: in december trekt de zender namelijk de stekker uit de realityshow Utopia.

Eén en één is twee, zou je zeggen, maar het gerucht klopt volgens Talpa niet. “Het programma komt niet terug bij ons.”

Luuk Ikink meldde in RTL Boulevard dat het ook zou kunnen dat Big Brother terugkeert bij RTL. De zendergroep wil dat namelijk niet bevestigen of ontkennen.

Zou Big Brother anno 2019 nog wel werken? Hummie van den Tonnekreek, die het programma jarenlang maakte, zegt in het AD: “Het probleem is dat je nooit meer mensen krijgt die het níet snappen. De bewoners uit de eerste serie hadden geen idee waar ze onderdeel van uitmaakten. Die maagdelijkheid krijg je nooit meer terug.”

Docent populaire cultuur Dan Hassler-Forest van de Universiteit Utrecht denkt dat het nu te saai is voor de tv-kijker. “Je cast een mix van mensen om te zien hoe ze op elkaar reageren. Maar het levert niet per se een spannend verhaal op. Dat blijft onvoorspelbaar.”
https://www.mediacourant.(...)-niet-terug-bij-ons/
pi_189885038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 15:46 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Pary, waarvan Chantal Braspenning hoofdredactrice is, schrijft Andries de Jong (inmiddels een kale kop en 2 kinderen) nu al een paar weken '20 jaar Big Brother'. Ik heb helaas geen scan, maar veel deelnemers en hoe het nu met hen gaat zijn al voorbijgekomen. Naast de moeder van Milica is ook Darius inmiddels geloof ik overleden.

Etienne en tegenwoordig een accountmanager, 3 kinderen, heeft niet zo'n goede herinneringen aan Big Brother, weinig leuks zegt hij in het interview, hoe hij werd neergezet. Tanja idem dito, is een chartering manager van beroep.

Chantal hier op de foto.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die ziet er mooier uit dan toen :D
pi_190015356
O+ Top Gert, was leuke tijd ook met PietjePuk, veel geleerd in de RLS.geschiedenis, leuke weetjes en zelf BIJNA foutloos tikken.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  FOK!Babe vrijdag 22 november 2019 @ 11:40:13 #37
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190065556
Sterke OP, moet ik eerlijk toegeven.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 14:06:08 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_190067695
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Geheel los van de inhoud van je post: goed je weer eens aan te treffen on the old ground. ^O^

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_190067982
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian :D
  FOK!Babe vrijdag 22 november 2019 @ 19:40:00 #40
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190072671
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Geheel los van de inhoud van je post: goed je weer eens aan te treffen on the old ground. ^O^

[ afbeelding ]
Ja, ik moest even wat regelen. Heb ik veel gemist?

quote:
17s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:25 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ian :D
Wat zit je roosje leuk, vandaag.
  vrijdag 22 november 2019 @ 21:47:43 #41
328189 ArnieAlberts
pi_190075121
Ik zit momenteel druk alle videobanden van BB1 die ik van een oud-kandidate heb gehad over te zetten. Vandaag kwam ik aan bij de grote finale, die ik live heb gekeken met oud-topics van FOK! in de browser geopend. En toen kwam ik dit pareltje tegen. Wilde ik jullie niet onthouden:

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 1999 10:27 schreef R@b het volgende:
Ja hetzelfde namens mij. Een geheel nieuwe ervaring posten en tv kijken tegelijk en (in mijn geval) een paar screenshotjes tussendoor maken. De perfekte ineensmelting van TV en internet, Ik vond het een GAVE ervaring. see you all in 2000
pi_190075350
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[..]

Wat zit je roosje leuk, vandaag.
Dank!
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 09:57:16 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_190079942
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

[..]

Wij joú! :'(

Maar ja... even wat regelen.. soms kost dat stiekem gewoon járen. Maar.. de aanhouder wint. :Y
pi_190081554
RLS / Bedank hier IAN voor je Avatar

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2010 12:13 schreef Toverheks het volgende:
maar meen ik serieus, wil wel graag een mooie poster, doe ik hem in een mooie lijst en heb dan een ECHTE IAN aan de muur *O*

IANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn wakker worden werk aan de winkel
Ik had een schilderijtje gemaakt voor Ian met een Panda erop en iets van een tekst... ZEAX ofzoiets.... weet niet meer precies :D

maar ik kan de foto niet vinden :P

zal inmiddels wel op de schroothoop liggen ben ik bang :+

was wel een Leuke O+ een zwart/witte had ik opgestuurd toen.....
pi_190081638
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:04 schreef FANN het volgende:
RLS / Bedank hier IAN voor je Avatar
[..]

Ik had een schilderijtje gemaakt voor Ian met een Panda erop en iets van een tekst... ZEAX ofzoiets.... weet niet meer precies :D

maar ik kan de foto niet vinden :P

zal inmiddels wel op de schroothoop liggen ben ik bang :+

was wel een Leuke O+ een zwart/witte had ik opgestuurd toen.....
oh...zo een Panda was het :o

RLS / Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #4

basch1jpg.JPG
pi_190082125
quote:
Ik heb mijn Ian_Nick ook nog.
pi_190082170
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:56 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb mijn Ian_Nick ook nog.
Ik wilde er geen één want ikwilde mijn eigen Ava houden :@

Maar ik ben wel een schilderijtje van een Panda gemaakt weet ik nog dat dan weer wel :P
  zaterdag 23 november 2019 @ 19:16:12 #48
328189 ArnieAlberts
pi_190085806
BB1, dag 13 (aflevering 9): Bianca sloopt de fiets van de weekopdracht :o
  zaterdag 23 november 2019 @ 19:32:38 #49
328189 ArnieAlberts
pi_190086026
Dat het bij de eerste BB niet allemaal goed ging, dat moge duidelijk zijn. Vooraf aan de allereerste live-eliminatie (waarbij Martin eruit vloog en daarmee de allereerste exit voor een kandidaat in een realitysoap een feit was), werd er een repetitie gedaan. Door onkunde vanuit Veronica, was deze per ongeluk op één van de streams te zien. De volgende quote, nu 20 jaar geleden, geeft een goed inzicht van hoe het er aan toeging. Zoals later in het topic te zien, was @Danny er toen al als de kippen bij om het op een tape vast te leggen (zou hij die nog hebben?).

quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 1999 17:20 schreef JayTaph het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben dus:
Rondstreeks 4 uur kwamen de internet-streams rechtstreeks uit de big-brother studio waar rolf wouters en consorten aan het repeteren waren voor de "live"-show van vanavond.

Tijdens de repetitie kwam meerdere malen de statistieken van de genomineerden voorbij. Deze stats waren van gisteren-avond maar duidelijk te zien dat Martin op 30.2 stond en bart op 23.8... Hoe dan ook, niet meer in te halen.

Tijdens de repetitie komt er een regisseur naar Rolf toe om duidelijk te maken dat deze beelden door een misverstand op internet te zien waren. Hij moest van de regisseur even wat "DES-INFORMATIE" roepen om ervoor te zorgen dat nog niemand weet wie er weg gaat.

Hierna werd snel daarna de verbinding verbroken.

Da's het verhaal van afgelopen uur zo'n beetje. Maar het is wel oppassen hoor: als ik veronica zou zijn, zou ik zoiets wel in scene zetten om ervoor te zorgen dat die internetters denken dat ze de genomineerde weten terwijl het iemand anders is. Zo'n regisseur zo toch wel doorhebben dat als er iets gezegd is dat het te laat is en dat des-informatie geen zin heeft...
Maar ja.. die regisseurs daar zijn allemaal minder dan gemiddeld niveau dus misschien is het wel allemaal waar..

Ik ga in ieder geval kijken om het zeker te weten

pi_190094984
Ik heb nog steeds mijn IAN Ava en ook eentje met een kerstmuts, ik blijf IAN trouw :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')