abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189440006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je bent dus gewoon nog een broekie die het echte leven met de verantwoordelijkheden die daarbij horen niet aan kan.
Niet aan kunnen is niet hetzelfde als ze niet willen nemen.

Welke voordelen heeft het om deze verantwoordelijkheden te nemen? Meer nadelen dan voordelen. Verantwoordelijke mensen worden niet gewaardeerd in de samenleving.

Altijd de brave student geweest, vrijwilligerswerk gedaan, bijles gegeven en mensen geholpen waar dat kon. Toen eindigde ik dus als 23 jarige maagd zonder sociaal leven, respect of zelfvertrouwen. :')

Nu beetje gewichten tillen, zuipen, festivals afgaan. maximaal lenen bij duo en chicks fixen en mijn leven is beter dan ooit eigenlijk. En dat kan ik de volgende 5 jaar nog sws volhouden.
quote:
Even een vraagje, doe je het dan wel altijd met een condoom? Ook als zij (zegt) dat ze aan de pil is?
Liever niet :') Met een condoom voel je niks meer. Tegen zwangerschap vertrouw ik liever op vrouwelijke anti-conceptie.
pi_189440013
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:11 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

30/2 = 15 + 7 = 22
40/2 = 20 + 7 = 27
Dit is echt hogere wiskunde hoor... :') _O-
pi_189440021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:13 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Welke voordelen heeft het om deze verantwoordelijkheden te nemen? Meer nadelen dan voordelen. Verantwoordelijke mensen worden niet gewaardeerd in de samenleving.

Altijd de brave student geweest, vrijwilligerswerk gedaan, bijles gegeven en mensen geholpen waar dat kon. Toen eindigde ik dus als 23 jarige maagd zonder sociaal leven. :')

Nu beetje gewichten tillen, maximaal lenen bij duo en chicks fixen en mijn leven is beter dan ooit eigenlijk.
[..]

Liever niet :') Met een condoom voel je niks meer. Tegen zwangerschap vertrouw ik liever op vrouwelijke anti-conceptie.
En op het moment dat ze dan, ondanks de pil/spiraal/etc. toch zwanger blijkt te zijn, wat doe je dan? Neem je dan je verantwoordelijkheid en ga je voor je kind zorgen? Of ga je dat lopen janken dat ze abortus zou moeten plegen omdat jij geen kind wil?
pi_189440031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dit is echt hogere wiskunde hoor... :') _O-
Diegene die ik quotede snapte het waarschijnlijk niet.
Je kunt best twintigers daten, moreel gezien.
Google is your friend, abuse your friends
pi_189440039
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:18 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Diegene die ik quotede snapte het waarschijnlijk niet.
Je kunt best twintigers daten, moreel gezien.
Het is gewoon om te janken dat er mensen zijn die zelf die rekensom niet kunnen maken..
pi_189440053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:17 schreef madam-april het volgende:

[..]

En op het moment dat ze dan, ondanks de pil/spiraal/etc. toch zwanger blijkt te zijn, wat doe je dan?
Allereerst zijn die anticonceptie-middelen vrijwel 100%. Dus je hebt het hier over een 'wat als' die nooit voor zal komen tenzij zij het niet goed gebruikt.
Maar in dat geval:
>lopen janken dat ze abortus zou moeten plegen omdat jij geen kind wil

Dat kind is niet mijn verantwoordelijkheid en dat kan niemand mij dwingen. Ik heb geen inkomen, dus het is niet dat ik ergens voor kan betalen. De staat fixt het wel. Misschien als het een heel knappe en lieve meid is dat ik het wel wil proberen.
pi_189440079
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:23 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Allereerst zijn die anticonceptie-middelen vrijwel 100%. Dus je hebt het hier over een 'wat als' die nooit voor zal komen tenzij zij het niet goed gebruikt.
Maar in dat geval:

Dat kind is niet mijn verantwoordelijkheid en dat kan niemand mij dwingen. Ik heb geen inkomen, dus het is niet dat ik ergens voor kan betalen. De staat fixt het wel. Misschien als het een heel knappe en lieve meid is dat ik het wel wil proberen.
Mijn oudste dochter is het bewijs dat de pil ook bij goed gebruik, niet 100% betrouwbaar is. Ik slikte de pil elke dag op dezelfde tijd, ben niet ziek geweest of iets en toch ben ik zwanger geworden.

Natuurlijk is dat kind wel jouw verantwoordelijkheid. Als je die verantwoordelijk niet wil moet je of geen seks hebben of altijd 2 anti-conceptiemiddelen gebruiken.

Als je daadwerkelijk meent wat je zegt ben je echt een gruwelijk triest persoon. Een triest ventje.
pi_189440087
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Mijn oudste dochter is het bewijs dat de pil ook bij goed gebruik, niet 100% betrouwbaar is. Ik slikte de pil elke dag op dezelfde tijd, ben niet ziek geweest of iets en toch ben ik zwanger geworden.
pech gehad, kan gebeuren. Moet je niet op andere mensen afreageren.

quote:
Natuurlijk is dat kind wel jouw verantwoordelijkheid. Als je die verantwoordelijk niet wil moet je of geen seks hebben of altijd 2 anti-conceptiemiddelen gebruiken.
Verantwoordelijkheid die ik niet neem is niet mijn verantwoordelijkheid. De consequenties voor mij zijn: Nul.

quote:
Als je daadwerkelijk meent wat je zegt ben je echt een gruwelijk triest persoon. Een triest ventje.
:') :') huil maar voor me
pi_189440092
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:33 schreef Kippendief het volgende:

[..]

pech gehad, kan gebeuren. Moet je niet op andere mensen afreageren.
[..]

Verantwoordelijkheid die ik niet neem is niet mijn verantwoordelijkheid. De consequenties voor mij zijn: Nul.
[..]

:') :') huil maar voor me
Je bent een triest egoïstisch ventje.
pi_189440096
quote:

[..]

Maar in dat geval:

Als vader van dat kind ben je wel degelijk verantwoordelijk.
pi_189440109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als vader van dat kind ben je wel degelijk verantwoordelijk.
Je kunt vinden wat je wilt, feit is dat mijn gedrag geen consequenties voor mij heeft en verantwoordelijkheid dus niet af te dwingen is.
pi_189440112
quote:

[..]
Altijd de brave student geweest, vrijwilligerswerk gedaan, bijles gegeven en mensen geholpen waar dat kon. Toen eindigde ik dus als 23 jarige maagd zonder sociaal leven, respect of zelfvertrouwen. :')

Nu beetje gewichten tillen, zuipen, festivals afgaan. maximaal lenen bij duo en chicks fixen en mijn leven is beter dan ooit eigenlijk. En dat kan ik de volgende 5 jaar nog sws volhouden.
[..]

@wollah life :D
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189440117
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:41 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Je kunt vinden wat je wilt, feit is dat mijn gedrag geen consequenties voor mij heeft en verantwoordelijkheid dus niet af te dwingen is.
Jij komt er wel in het leven :')
pi_189440122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is gewoon om te janken dat er mensen zijn die zelf die rekensom niet kunnen maken..
Wat bedoel je nou?

Minimale leeftijd partner als je 30 bent:

30/2 = 15
+7 = 22 jaar

Minimale leeftijd partner als je 40 bent:

40/2= 20
+7 = 27 jaar

Volgens @Metalfrost theorie zou iemand van 30 jaar niet met iemand van 20 jaar kunnen (want minimale leeftijd moet 22 jaar zijn), maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar (want minimale leeftijd is 27 jaar). In beide gevallen is het leeftijdsverschil 10 jaar. Iemand van 20 jaar wordt ook 30 jaar, terwijl het leeftijdsverschil constant blijft. Kortom: de theorie slaat nergens op.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189440128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij komt er wel in het leven :')
Nutteloze one-liner zonder argumentatie.

Denken dat verantwoordelijkheid nemen voor iets dat jou persoonlijk niet verder helpt in het leven ooit beloond gaat worden :') Ik ga juist verder dan ooit komen in het leven zo.

Ik help alleen mensen en doe alleen dingen als ik daarvoor voldoende beloond wordt en/of als ik mijn (vriendschappelijke) relatie met die persoon genoeg waardeer.

Iemand een bos bloemen komen brengen als diegene ziek in het ziekenhuis ligt, is iets dat prima in mijn straatje past. Dat kost weinig moeite maar 'betekent veel'. Makkelijk punten scoren dus. Zelfde met zoveel dingen.

Zo handelt overigens iedereen, alleen durven de meesten het niet toe te geven omdat zij mentaal zwak zijn.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:59:33 #116
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189440154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

@:Wollah life :D
:D :7
#KICKOUTZP
pi_189440179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:41 schreef Kippendief het volgende:

[..]

Intimiteit met een ander, waaruit mogelijk conceptie uit voortkomt en vervolgens een kind, is wel degelijk jouw verantwoordelijkheid. Af te dwingen niet, het blijft altijd nog een keus. Moreel gezien een heel foute keus om daar niet de verantwoordelijkheid in te nemen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:49 schreef vouwdeurtje het volgende:
Volgens @Metalfrost theorie zou iemand van 30 jaar niet met iemand van 20 jaar kunnen (want minimale leeftijd moet 22 jaar zijn), maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar (want minimale leeftijd is 27 jaar). In beide gevallen is het leeftijdsverschil 10 jaar. Iemand van 20 jaar wordt ook 30 jaar, terwijl het leeftijdsverschil constant blijft. Kortom: de theorie slaat nergens op.
De berekening is een moraalcode.

Je vindt het nergens op slaan, prima. Meningen die gedeeld worden, zijn gemeengoed. Zo ook deze theorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 15-10-2019 04:16:36 ]
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 02:22:47 #118
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189440196
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:45 schreef Kippendief het volgende:
Zelf moet ik niks hebben van oudere vrouwen. Die hebben veel te veel vreemde eisen: dan gaan zaken als cariere, levensvisie, soortgelijke hobbies, financien, levenservaring, etc een rol spelen. Dat heeft toch helemaal niks met liefde te maken :N :N

Met jonge vrouwen kun je ten minste nog een relatie hebben waar passie en emotie de hoofdrol spelen. Dan hoef je niet 'verantwoordelijk' te zijn.
Ik snap dit ergens wel.
Maar in mijn ervaring kun je dit ook met oudere vrouwen hebben hoor.
Niet voor een relatie misschien, maar gewoon een spannend contact.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 02:23:34 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189440199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:08 schreef madam-april het volgende:
Je bent dus gewoon nog een broekie die het echte leven met de verantwoordelijkheden die daarbij horen niet aan kan.
Ik denk dat hij het niet aan wil gaan.
Zit wel een verschil in.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189440792
quote:

[..]

[..]

Success met je Herpes of HIV :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:02:09 #121
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_189441273
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 07:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Success met je Herpes of HIV :D
Dat en een leven lang vol schulden. Geen inkomen, maximaal lenen. Die flierefluiter-instelling zal vast geen 180 graden draaien.

Ik hoop maar op een trol of onvruchtbaarheid.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:13:55 #122
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189441372
quote:

[..]

Maar in dat geval:

Vervelend genoeg kan de rechtbank wel middels een DNA test erkenning afdwingen. En ook al heb je een laag inkomen, er kunnen altijd wel een paar tientjes af voor alimentatie.
En daar zit je dan 18 jaar op zijn minst aan vast. Mocht er in die tijd meer verdient gaan worden gaan die paar tientjes omhoog, mocht je in die 18 jaar wel de vrouw van je dromen tegenkomen en gaan samenwonen draait zij ook op voor jouw onverantwoordelijke gedrag, want haar inkomen zorgt ervoor dat jij nog meer alimentatie moet betalen. Maar dat laatste zou ik me niet druk om maken, een man die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen is onaantrekkelijk voor de vrouwtjes.
Houd van poesjes
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:37:25 #123
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189441614
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:45 schreef Kippendief het volgende:
Zelf moet ik niks hebben van oudere vrouwen. Die hebben veel te veel vreemde eisen: dan gaan zaken als cariere, levensvisie, soortgelijke hobbies, financien, levenservaring, etc een rol spelen. Dat heeft toch helemaal niks met liefde te maken :N :N

Met jonge vrouwen kun je ten minste nog een relatie hebben waar passie en emotie de hoofdrol spelen. Dan hoef je niet 'verantwoordelijk' te zijn.
Soberso vrouwen boven de 24 :r
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:11:36 #124
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_189441920
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 01:49 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou?

Minimale leeftijd partner als je 30 bent:

30/2 = 15
+7 = 22 jaar

Minimale leeftijd partner als je 40 bent:

40/2= 20
+7 = 27 jaar

Volgens @:Metalfrost theorie zou iemand van 30 jaar niet met iemand van 20 jaar kunnen (want minimale leeftijd moet 22 jaar zijn), maar iemand van 40 jaar wel met iemand van 30 jaar (want minimale leeftijd is 27 jaar). In beide gevallen is het leeftijdsverschil 10 jaar. Iemand van 20 jaar wordt ook 30 jaar, terwijl het leeftijdsverschil constant blijft. Kortom: de theorie slaat nergens op.
Dat is inderdaad wat dat regeltje zegt, en misschien verrassend voor je, ook zoals hij bedoeld is.

Maar als jij een 16-jarige met een 30er hetzelfde vindt als een 46-jarige met een 60er dan moet je vooral proberen pubertjes te versieren.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:17:21 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_189441975
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:16 schreef Vimbavimba het volgende:
ik vind man 30 en meisje 18 ziekelijk. Net zoals jongen 18 en meisje 13. Vind vrouw 30 en man 18 dan toch anders.
Met je dubbele standaard :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')