Nee, die is in voldoende mate uitgewerkt. Of die goed is uitgewerkt weet ik niet en dat hebben we vandaag ook niet kunnen vaststellen.quote:
Nee, Vettel werd niet gematst. Leclerc achteraf ook niet en bovendien had Hamilton alleen maar mazzel dat Leclerc wegviel en heeft hij er verder geen last van gehad.quote:Zoals vandaag zeker? Beide Ferrari-coreurs worden aanzienlijk gemats, wat nadelig was voor Hamilton. Heeft hem P2 en een spiegel gekost.
Beter dat het na de race nog gebeurt dan helemaal niet.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, dit had juist tijdens de race moeten gebeuren. Het is echt belachelijk
Nee hoor, valt gewoon hier te lezen. Nog een gratis tip.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ok, ik zal jou eerst raadplegen in de toekomst. Jij bepaalt natuurlijk wat onzin is
De regels zijn niet gebrekkig; de transponder is gebrekkig. Volgens sommigen, mijzelf incluis.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, over Vettel is te discussieren denk ik. Gematst door gebrekkige regels, laten we het daar op houden.
Snap ook niet waarom het NA de race wordt besloten. Schade was zichtbaar, call hoorbaar, negeren ervan duidelijk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, dit had juist tijdens de race moeten gebeuren. Het is echt belachelijk
Bewust rond blijven rijden met schade en daarmee de levens van de andere coureurs in gevaar brengen is blijkbaar half zo erg als een jumpstart maken... Plus door de straf pas na de race te doen heeft het minder effect dan tijdens de race.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:twitter:ErikvHaren twitterde op zondag 13-10-2019 om 11:24:03 15 seconden tijdstraf voor Leclerc. 10 seconden voor het doorrijden met een beschadigde auto, 5 seconden voor de clash met Verstappen. Hij zakt van plek zes naar plek zeven in uitslag Grand Prix Japan. #F1 reageer retweet
Dit, en het uitvoeren van de straf tijdens de race maakt wat meer indruk.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Juist wel, want als hij zowel een 5 en een 10 spec penalty tijdens de race had gekregen had ie misschien wel achter meer auto's gezeten. Die seconde penalties na de race zijn vaak een stuk nuttelozer dan tijdens.
De transponder doet precies wat hij moet doen. Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
De regels zijn niet gebrekkig; de transponder is gebrekkig. Volgens sommigen, mijzelf incluis.
Oneens. Iedereen kon zien dat hij beweegt voor het licht uit ging. De enige conclusie die jd dan kan trekken is dat die transponder voor geen meter deugt. Het gaat niet om voordeel hebben bij een te vroege start, het gaat erom dat je niet mag starten voordat de lampen uit zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Of die goed is uitgewerkt weet ik niet en dat hebben we vandaag ook niet kunnen vaststellen.
Combinatie van beide denk ik. De regel bestaat uit 2 delen:quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
De regels zijn niet gebrekkig; de transponder is gebrekkig. Volgens sommigen, mijzelf incluis.
Jawel. De marge van dat ding deugt niet en is veel te groot.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De transponder doet precies wat hij moet doen. Daar is niets mis mee.
Verstappen zat er voor lees ikquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
Vage verklaring voor die 5 seconden ook weer .
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:31 schreef ootjekatootje het volgende:
De enige die profiteert van die straf is Ricardo.
Marginally in front ja. Dat betekent niet 'er voor'. Er staat ook 'side by side'. Precies wat ik zeg dus. Maar schijnbaar vinden ze dat Leclerc had moeten kunnen voorspellen dat hij onderstuur zou krijgen. Tja.quote:
Precies. Hij zakt ook maar 1 plek nu.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Juist wel, want als hij zowel een 5 en een 10 spec penalty tijdens de race had gekregen had ie misschien wel achter meer auto's gezeten. Die seconde penalties na de race zijn vaak een stuk nuttelozer dan tijdens.
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marginally in front ja. Dat betekent niet 'er voor'. Er staat ook 'side by side'.
5 seconden voor die aanrijding? Vorig seizoen kreeg Vettel nog 10 seconde voor veel minder onderstuur na de start en veel en veel minder schade. Hebben de stewards nou besloten meer onbestraft te laten, of ook lichter te gaan straffen?quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:twitter:ErikvHaren twitterde op zondag 13-10-2019 om 11:24:03 15 seconden tijdstraf voor Leclerc. 10 seconden voor het doorrijden met een beschadigde auto, 5 seconden voor de clash met Verstappen. Hij zakt van plek zes naar plek zeven in uitslag Grand Prix Japan. #F1 reageer retweet
Illegal driver aid schat ik.quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:twitter:LukeSmithF1 twitterde op zondag 13-10-2019 om 11:26:39 Racing Point has lodged a protest against both Renault cars for their "pre-set lap distance-dependent brake bias adjustment system"Huh?#F1 #JapaneseGP reageer retweet
'in front' betekent niet 'er voor'. Weer wat geleerdquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marginally in front ja. Dat betekent niet 'er voor'. Er staat ook 'side by side'.
Leuk dat je kunt lachen als je er naast zit .quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Marginally in front ja. Dat betekent niet 'er voor'. Er staat ook 'side by side'. Precies wat ik zeg dus. Maar schijnbaar vinden ze dat Leclerc had moeten kunnen voorspellen dat hij onderstuur zou krijgen. Tja.
. Wat moet jij je dom voelen zeg !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |