Oh ja hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hee maat, gaan we er weer een mooie avond van maken?
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
Ik zie Haags niet zo snel vertrekken eigenlijk
Ja da's waarquote:
100%quote:
Wist je nog die x dat ik bijna 20 km naar huis ging lopen midden in de nacht omdat ik boos was?quote:
Zo mooi dit, heb je gemist maatquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
100%
Wacht nog steeds op de roadtrip ash
Ja, je was toch sneller thuis dan verwachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wist je nog die x dat ik bijna 20 km naar huis ging lopen midden in de nacht omdat ik boos was?
True, heb het recent weer gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, je was toch sneller thuis dan verwacht
Heb je el camino al gezien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zo mooi dit, heb je gemist maat.
Heb voorlopig wat meer tijd dus kunnen we er echt iets van maken. Jimbo wil vgm eveneens wel mee.
Wandel je zo graag of word je gewoon snel boos?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
True, heb het recent weer gedaanen was toen binnen drie uur thuis.
Vind het wel iets romatisch/gezelligs hebben (srs)quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wandel je zo graag of word je gewoon snel boos?
Ik heb in de 20 jaar dat ik werk nooit boos naar huis gelopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vind het wel iets romatisch/gezelligs hebben (srs)![]()
maar in deze situatie ging het gepaard met boosheid inderdaad. Maargoed, twee x in twee jaar tijd is best te overzien toch?
Vraag in de categorie 'heb je el camino gezien'.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb in de 20 jaar dat ik werk nooit boos naar huis gelopen.
Leuk om een keer gezien te hebben, meer ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vraag in de categorie 'heb je el camino gezien'.
Maar even srs vond er tbh niet veel aan, alleen het einde. Vraag me af of er meer BrBa-films komen, wat denk jij?
Is dezelfde dude als de vorige x toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuk om een keer gezien te hebben, meer ook niet.
Wel vreemd dat ze Ronald Koeman gecast hebben als Todd
Die Todd is alleen een stuk dikker en heeft een ouwe kop gekregen, vond hem echt op Koeman lijken zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is dezelfde dude als de vorige x toch?
Heb je Netflix? The spy is ondanks de naam een echte aanrader. Het vreemde daarvan is dat ze die gast van Borat in een serieuze rol hebben gecast.
vind je niet dat walter gedemoniseerd word? vond 'm laatste seizoen pas een bitch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Todd is alleen een stuk dikker en heeft een ouwe kop gekregen, vond hem echt op Koeman lijken zo
Ik heb Netflix, maar kijk er de laatste tijd maar weinig naar
Dat vond ik sterk aan BrBa, je sympathie/haat voor een personage bleef verschuivenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vind je niet dat walter gedemoniseerd word? vond 'm laatste seizoen pas een bitch.
Ja, heel chil maar veel te weinig afl per seizoen dus vul dat beetje aan met nieuwe afleveringen van backdoor slut.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:01 schreef Remqo het volgende:
Ik moet de nieuwe Peaky Blinders ook nog steeds kijken, heb je dat al gezien?
Doen!quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:01 schreef Remqo het volgende:
Ik moet de nieuwe Peaky Blinders ook nog steeds kijken, heb je dat al gezien?
hoe zei je den haag en de omringende steden zoals voorburg, rijswijk, leiden, delft ranken van elitair naar pauper?quote:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, het is hooguit dichtbij als je er wil zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Remqo, heb jij en mensen uit de zaanregio uberhaupt, een speciale band met amsterdam of is het je om het even?
vind rotterdam stiekem toffer dan amsterdamquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, het is hooguit dichtbij als je er wil zijn.
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vind rotterdam stiekem toffer dan amsterdamvind amsterdam vooral tof om af en toe te bezoeken maar toch niet om te wonen
. zullen we in de zomer chillen in kralingse plas?
Die staat elke dag op een andere plaats, wel in Zaanstadquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:11 schreef ThePrinceTWP het volgende:
moet nog steeds die kip proberen. stond in purmerend toch?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.
Utrecht vind ik wel leuk van de grote steden
Ik vind Amsterdam zelfs leukerquote:
utrecht heeft mooie binnenstad met grachtenquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.
Utrecht vind ik wel leuk van de grote steden
Eens.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
utrecht heeft mooie binnenstad met grachtenga wel eens naar pathe rembrandt romantische of comische films kijken in m'n eentje. ben heel extravert maar geniet stiekem wel van dat soort dingen.
Al zou Amsterdam wel een voorbeeld kunnen nemen aan Den Haag, die burgermeester zou de handdoek in de ring moeten gooienquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt een cholera pestpleuris stad.
Halsema is inderdaad lachwekkend.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al zou Amsterdam wel een voorbeeld kunnen nemen aan Den Haag, die burgermeester zou de handdoek in de ring moeten gooien
Ik ga er vaak heen als ik buitenlandse gasten heb, daar aan de gracht kan je heerlijk zittenquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
utrecht heeft mooie binnenstad met grachtenga wel eens naar pathe rembrandt romantische of comische films kijken in m'n eentje. ben heel extravert maar geniet stiekem wel van dat soort dingen.
Heerlijk lunchen/dineren ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga er vaak heen als ik buitenlandse gasten heb, daar aan de gracht kan je heerlijk zitten
Walgelijk mensquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Halsema is inderdaad lachwekkend.
Ook dat nog eensquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:20 schreef Remqo het volgende:
Je koters als sociaal experiment gebruiken
Ja goed hequote:Op zondag 13 oktober 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat fijn, we zijn het eens
De boerenkool was weer lekker trouwensquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
De Chinees ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
De boerenkool was weer lekker trouwens
Kannibaalquote:
zou die milf ass wel baffequote:Op zondag 13 oktober 2019 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al zou Amsterdam wel een voorbeeld kunnen nemen aan Den Haag, die burgermeester zou de handdoek in de ring moeten gooien
Volgens mij groeien er paddenstoelen op, zou het links laten liggenquote:
Champignon genotquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij groeien er paddenstoelen op, zou het links laten liggen
waarom word er zo op halsema gehaat? vond jammer dat die letters weggehaald werden maar dat heeft de gemeenteraad vgm gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij groeien er paddenstoelen op, zou het links laten liggen
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
waarom word er zo op halsema gehaat? vond jammer dat die letters weggehaald werden maar dat heeft de gemeenteraad vgm gedaan.
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:20 schreef Remqo het volgende:
Je koters als sociaal experiment gebruiken
Vliegenzwammen zijn niet eetbaarquote:
Nauwelijksquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:56 schreef ThePrinceTWP het volgende:
haags, hoe bekend ben je met den haag en de omgeving?
Werken is voor sukkelsquote:
Omdat je jarig bent geweest zekerquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb >100 likes op een fb foto ik voel me echt aanbeden
Wat zieligquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebookquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Meeste heb ik gewoon bij de hema gehaald en meteen opgestuurdquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebook
Doe je dit ook met de afgekolfde moedermelk van je vrouwquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebook
Volgens mij heeft iedereen die een beetje actief facebookt dat welquote:
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijnquote:
Kijk nou Jimmy, hij walgt van zichzelfquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan dat plaatje weg, heb een hekel aan mongolen, vind ze bot en lomp en vies, zonder dat ze er wat aan kunnen doen hoor maar vind het echt niks.
:’)quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijn
Dat is verboden in Nederland.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je dit ook met de afgekolfde moedermelk van je vrouw
Het is je gegund hoor meidquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijn
Haha die uitstralingquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk nou Jimmy, hij walgt van zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |