Nauwelijksquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:56 schreef ThePrinceTWP het volgende:
haags, hoe bekend ben je met den haag en de omgeving?
Werken is voor sukkelsquote:
Omdat je jarig bent geweest zekerquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb >100 likes op een fb foto ik voel me echt aanbeden
Wat zieligquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebookquote:Op zondag 13 oktober 2019 09:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Meeste heb ik gewoon bij de hema gehaald en meteen opgestuurdquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebook
Doe je dit ook met de afgekolfde moedermelk van je vrouwquote:Op zondag 13 oktober 2019 10:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel gedragen ondergoed heb je al verkocht via Facebook
Volgens mij heeft iedereen die een beetje actief facebookt dat welquote:
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijnquote:
Kijk nou Jimmy, hij walgt van zichzelfquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Kan dat plaatje weg, heb een hekel aan mongolen, vind ze bot en lomp en vies, zonder dat ze er wat aan kunnen doen hoor maar vind het echt niks.
:’)quote:Op zondag 13 oktober 2019 11:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijn
Dat is verboden in Nederland.quote:Op zondag 13 oktober 2019 10:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe je dit ook met de afgekolfde moedermelk van je vrouw
Het is je gegund hoor meidquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom zo jelly je kan ook gewoon blij voor me zijn
Haha die uitstralingquote:Op zondag 13 oktober 2019 11:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk nou Jimmy, hij walgt van zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |