Oh ja hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hee maat, gaan we er weer een mooie avond van maken?
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:36 schreef Remqo het volgende:
Ik zie Haags niet zo snel vertrekken eigenlijk
Ja da's waarquote:
100%quote:
Wist je nog die x dat ik bijna 20 km naar huis ging lopen midden in de nacht omdat ik boos was?quote:
Zo mooi dit, heb je gemist maatquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
100%
Wacht nog steeds op de roadtrip ash
Ja, je was toch sneller thuis dan verwachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wist je nog die x dat ik bijna 20 km naar huis ging lopen midden in de nacht omdat ik boos was?
True, heb het recent weer gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, je was toch sneller thuis dan verwacht
Heb je el camino al gezien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zo mooi dit, heb je gemist maat.
Heb voorlopig wat meer tijd dus kunnen we er echt iets van maken. Jimbo wil vgm eveneens wel mee.
Wandel je zo graag of word je gewoon snel boos?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
True, heb het recent weer gedaanen was toen binnen drie uur thuis.
Vind het wel iets romatisch/gezelligs hebben (srs)quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wandel je zo graag of word je gewoon snel boos?
Ik heb in de 20 jaar dat ik werk nooit boos naar huis gelopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vind het wel iets romatisch/gezelligs hebben (srs)![]()
maar in deze situatie ging het gepaard met boosheid inderdaad. Maargoed, twee x in twee jaar tijd is best te overzien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |