Vraag in de categorie 'heb je el camino gezien'.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb in de 20 jaar dat ik werk nooit boos naar huis gelopen.
Leuk om een keer gezien te hebben, meer ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vraag in de categorie 'heb je el camino gezien'.
Maar even srs vond er tbh niet veel aan, alleen het einde. Vraag me af of er meer BrBa-films komen, wat denk jij?
Is dezelfde dude als de vorige x toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Leuk om een keer gezien te hebben, meer ook niet.
Wel vreemd dat ze Ronald Koeman gecast hebben als Todd
Die Todd is alleen een stuk dikker en heeft een ouwe kop gekregen, vond hem echt op Koeman lijken zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is dezelfde dude als de vorige x toch?
Heb je Netflix? The spy is ondanks de naam een echte aanrader. Het vreemde daarvan is dat ze die gast van Borat in een serieuze rol hebben gecast.
vind je niet dat walter gedemoniseerd word? vond 'm laatste seizoen pas een bitch.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Todd is alleen een stuk dikker en heeft een ouwe kop gekregen, vond hem echt op Koeman lijken zo
Ik heb Netflix, maar kijk er de laatste tijd maar weinig naar
Dat vond ik sterk aan BrBa, je sympathie/haat voor een personage bleef verschuivenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 23:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vind je niet dat walter gedemoniseerd word? vond 'm laatste seizoen pas een bitch.
Ja, heel chil maar veel te weinig afl per seizoen dus vul dat beetje aan met nieuwe afleveringen van backdoor slut.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:01 schreef Remqo het volgende:
Ik moet de nieuwe Peaky Blinders ook nog steeds kijken, heb je dat al gezien?
Doen!quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:01 schreef Remqo het volgende:
Ik moet de nieuwe Peaky Blinders ook nog steeds kijken, heb je dat al gezien?
hoe zei je den haag en de omringende steden zoals voorburg, rijswijk, leiden, delft ranken van elitair naar pauper?quote:
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, het is hooguit dichtbij als je er wil zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Remqo, heb jij en mensen uit de zaanregio uberhaupt, een speciale band met amsterdam of is het je om het even?
vind rotterdam stiekem toffer dan amsterdamquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, het is hooguit dichtbij als je er wil zijn.
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
vind rotterdam stiekem toffer dan amsterdamvind amsterdam vooral tof om af en toe te bezoeken maar toch niet om te wonen
. zullen we in de zomer chillen in kralingse plas?
Die staat elke dag op een andere plaats, wel in Zaanstadquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:11 schreef ThePrinceTWP het volgende:
moet nog steeds die kip proberen. stond in purmerend toch?
quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.
Utrecht vind ik wel leuk van de grote steden
Ik vind Amsterdam zelfs leukerquote:
utrecht heeft mooie binnenstad met grachtenquote:Op zondag 13 oktober 2019 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Rotterdam vind ik weer helemaal niks, met Den Haag heb ik ook niet zo veel.
Utrecht vind ik wel leuk van de grote steden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |