Fapje gemachtquote:Op zaterdag 21 december 2019 03:57 schreef 3rr0r het volgende:
De opwarmronde jongens!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de knaller/hangtieten van de week....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok op swa. Gelukkig was de sosa al met de Fiat busje geregeld en vonden ze je pipa onder de achterbank niet. Die popo is wack niffo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:34 schreef Iamaclown het volgende:
[..]
Net al 3 keer aangehouden. Maarja, profiling, 3 redelijk jonge kerels in een Cayenne
Neuh. Wit geld. Niet mij auto ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fok op swa. Gelukkig was de sosa al met de Fiat busje geregeld en vonden ze je pipa onder de achterbank niet. Die popo is wack niffo.
Who cares about die andere partijen in deze fopsport waar lazaar 4 jaar schorsing krijgt en badr hari de mellkoe een paar maandjes ofzo shit is zo fake als wat. 99 procent kijkt rico badr en kan de rest geen moer schelen. Ik tune in om half 11 ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Veronica morgen niet alleen Hari - Verhoeven uit gaat zenden trouwens? De hype is wel erg groot, dat is een beetje zorgwekkend met het oog op de rest van het programma. Het is immers gewoon een Glory-avond vol gevechten, maar ja, Veronica..
We are live!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:34 schreef Nober het volgende:
17:00 Early Prelims (Fight Pass)
19:00 Glory 74 (Fight Pass)
21:00 Glory Collision 2 (Veronica)
Verloren, unanimous dec.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We are live!
Wat heeft van Heeckeren gedaan?
Suf, want dan mis je een aantal hele mooie partijen. Zeuren over 'een fopsport' en dan precies die wedstrijd kijken waar je zoveel herrie over maakt...quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:05 schreef SOG het volgende:
[..]
Who cares about die andere partijen in deze fopsport waar lazaar 4 jaar schorsing krijgt en badr hari de mellkoe een paar maandjes ofzo shit is zo fake als wat. 99 procent kijkt rico badr en kan de rest geen moer schelen. Ik tune in om half 11 ofzo
Vanaf 21:00 drie partijen dus gok zelf maar, incl ouwehoeren. 23:00?quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zal Verhoeven - Badr ong. zijn? Hopelijk op tijd thuis!
middernacht pas?!?! Dit is pure beflikkering. Fatsoenlijke mensen liggen dan al in hun mandjequote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef Evertjan het volgende:
ik voorzie een hoop boze mensen op twitter als ze erachter komen dat het gevecht pas rond 0.00 is
Lekker danquote:De gehele Glory Collision 2 is vanaf 20:00 live te zien op Veronica. Het hoofdgevecht tussen Rico Verhoeven en Badr Hari zal tussen 22:00 en 23:30 uur te zien zijn.
Ja, zo'n event moet helemaal uitgeknepen worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
middernacht pas?!?! Dit is pure beflikkering. Fatsoenlijke mensen liggen dan al in hun mandje
Onzin. Glory is best stipt met hun programmering.quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef Evertjan het volgende:
ik voorzie een hoop boze mensen op twitter als ze erachter komen dat het gevecht pas rond 0.00 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |