Sorry, ik zie je berichtje nu pas!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:22 schreef ssebt het volgende:
[..]
Vraagje Anne! Hoe bevalt deze 390? Ik wil er ook 1 maar weet niet zeker of hij gaat bevallen, heb net mijn rijbewijs en heb voornamelijk gelest op een CB 650 (4 cilinder). Hoe is het rijden met een 1 cilinder? Valt hij sneller stil?
Hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:33 schreef fathank het volgende:
Maar 120 pk.
Nu klink je als een R1-ridder op slippers
Voorlopig heeft ze dit jaar al meer gereden dan ikquote:
Dan moet je wel heel goed opletten dat die 8 kilo niet terugkomt, ander heb je een heeeel duur pak wat niet meer past , of je ziet eruit als een vacuüm verpakte rollade.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ervoor over hebt op maat kan natuurlijk ook
Eensch met deze man; het is veel leuker als je iets rijdt wat je de sporen kunt geven zonder dat hij je bijt. Op de openbare weg voor dagelijks gebruik vind ik een PK pakhuis helemaal niet zo ideaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
M'n R1 had er destijds 172, maar met de 70(?) pk 690 SMC-R beleefde ik toch veel meer plezier. Net zo als dat ik met de +-130 pk van m'n circuitmotor snellere rondetijden zet dan dat ik deed toen ik een seizoen op een GSX-R1000 reed.
't Zegt allemaal niet heel veel.
Die Duke's reden zo geweldig, 390 en 790. Mooie dingen ook. Jammer dat ze fabrieksaf allebei weer net te hoog zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 09:53 schreef Anne het volgende:
Thanks voor de foto's Sarasi, ziet er sjiek en comfortabel uit inderdaad .
Ik heb precies vandaag alweer 9 jaar mijn motorrijbewijs .
Speciaal voor deze dag heb ik mijn motor afgelopen zaterdag maar even 'gewassen' (met een hele hoop emmertjes water en een poetsdoek helaas.. aangezien er logischerwijs geen buitenkraan is bij mijn appartementencomplex).
[ afbeelding ]
Oké, wat ik hierboven zei is niet helemaal waar. Ik moest gewoon het zout eraf hebben.
Stampende 2cyl verveelt eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eensch met deze man; het is veel leuker als je iets rijdt wat je de sporen kunt geven zonder dat hij je bijt. Op de openbare weg voor dagelijks gebruik vind ik een PK pakhuis helemaal niet zo ideaal.
Als je veel snelweg rijdt is een beetje koppel wel lekker, maar dat gekrijs is niet echt wat.
heb je niet van die spicegirl schoenen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die Duke's reden zo geweldig, 390 en 790. Mooie dingen ook. Jammer dat ze fabrieksaf allebei weer net te hoog zijn.
Nee, wel een minimaal hakje. Maar dat helpt niet echt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je niet van die spicegirl schoenen?
Die van Anne is profi verlaagd, misschien moeten jullie eens meeten voor een pas-sessie.. die 390jes koop je voor een appel en een ei als je kijkt naar hun grotere broers. Volgens mij is een 690/790 sowieso al een stuk groter qua frame, want op anne d'r brommertje zit ik opgevouwen, op een 690 duke niet. Niet dat die heel ruim is ofzo, maar is toch wel wat anders als een 390, die zijn echt voor kleinere mensen gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Die Duke's reden zo geweldig, 390 en 790. Mooie dingen ook. Jammer dat ze fabrieksaf allebei weer net te hoog zijn.
Heb ik, met 68pk, en da's echt zat om als een debiel te rijdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stampende 2cyl verveelt eigenlijk nooit
De 790 was lager bij de grond, maar de 390 paste me beter toen ik eenmaal reed, wb knieën en tank enzo. Denk inderdaad dat een verlaagde 390 echt perfect zou zijn, wel een goede om in 't achterhoofd te houden als er over een paar jaar een motor bij komt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die van Anne is profi verlaagd, misschien moeten jullie eens meeten voor een pas-sessie.. die 390jes koop je voor een appel en een ei als je kijkt naar hun grotere broers. Volgens mij is een 690/790 sowieso al een stuk groter qua frame, want op anne d'r brommertje zit ik opgevouwen, op een 690 duke niet. Niet dat die heel ruim is ofzo, maar is toch wel wat anders als een 390, die zijn echt voor kleinere mensen gemaakt.
Nooit! Eendje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:59 schreef Salatrel het volgende:
Erbij? Die eend gewoon in de shredder toch?
Mits 't een stampende is. Je hebt ook van die tamme 2-cylinders waarop je van ellende gewoon in slaap kan vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stampende 2cyl verveelt eigenlijk nooit
Als ik Google op Yamaha JR vind ik twee dingen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:37 schreef gooddaddy het volgende:
Zaterdag wezen kijken voor suzuki Intruder VS800 uit 1987 van een oom van me. Prachtding, 100 % in orde (mijn oom restaureert zelf ook motors heeft nog een volledig gerestaureerde Horex staan), maar de zithouding beviel me toch niet. Het gaat straks toch meer iets richting BMW RT, Yamaha JR worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |