SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Wowquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu trouwens dat die Zuid-Afrikaan een accountant is. Het wordt al wat droger hier.
Gefeliciteerd met je naamtopic kerel. Het zat er al een tijdje aan te komen. Je hebt het verdiend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Louter positieve dingen gehoord over die Tim
Jij zou hem naar rechts swipen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Louter positieve dingen gehoord over die Tim
Je hebt geen leuk bajonetje?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: dit was ik niet
Daar heb je het al. Tien minuten op Tinder en nu al losbandig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de Zuid-Afrikaan van 35 naar rechts gewiped![]()
Leon ook
In mijn tijd heette dat anders wanneer je het bij jezelf deed, maar jaquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doet ie elke avond voor het slapen gaan.
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doet ie elke avond voor het slapen gaan.
Ik heb er geen foto's van naar AoiBHin gestuurdquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je hebt geen leuk bajonetje?dit wordt een rare nacht zo.
Taal verandert voortdurend anders! Anja wees me daar ook nog opquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat anders wanneer je het bij jezelf deed, maar ja
Bij ons betekent DM nog wel eens wat anders dan Direct Messagequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar DMen Tim en ik over, dat soort dingen. En nee, daar schamen wij ons niet voor.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons betekent DM nog wel eens wat anders dan Direct Message
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons betekent DM nog wel eens wat anders dan Direct Message
Ik raak in de war van jullie homo-erotische vibe, in many ways.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar DMen Tim en ik over, dat soort dingen. En nee, daar schamen wij ons niet voor.
Ik speelde al met de gedachte! Goede kans dat ze per ongeluk haar broer naar rechts swipet, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
(nee Strani kom nu niet met een Anja-tinder verhaal)
Haha okay, we zullen het rustig aan doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik raak in de war van jullie homo-erotische vibe, in many ways.
Doe je mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik raak in de war van jullie homo-erotische vibe, in many ways.
*zit al in gedachten bij het pofmoment*quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik speelde al met de gedachte! Goede kans dat ze per ongeluk haar broer naar rechts swipet, met alle gevolgen van dien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*zit al in gedachten bij het pofmoment*Hmm nee, Anja krijgt geen LHBTI-verhaallijn. Dat kunnen anderen veel beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij staat op de foto met Frank/Ronald de Boer, is altijd strak in pak en heeft inderdaad altijd een glas wijn vastquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nu een match met Sander, 35.
Met als onderschrift: "Wine"
De huidige Timstrani conversatie doet iets anders vermoedenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee, Anja krijgt geen LHBTI-verhaallijn. Dat kunnen anderen veel beter dan ik.
Ja maar dat is puur hobby hoor!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De huidige Timstrani conversatie doet iets anders vermoeden
Hooooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben even een avond bezig, meteen weer bijna anderhalf topic vol!
Daar is Grindr voorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hooooi![]()
![]()
Ja, ik ben voor de grap maar weer even met Tinder begonnenGa er geen flikker mee doen, maar is wel grappig om even over mijn matches te gieren.
Tinder, je zit op Tinder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wel het idee dat i.t.t. Joshua (dat 24-jarige ventje) ik wel vrij vaak matches heb met hoog-opgeleide conventioneel knappe mannen die, gezien hun profiel, vrij vaak op reis gaan.
Kan toch niet dat die allemaal Twitter nodig hebben? Heb het idee dat het gewoon nep is.
Oeh. Ook maar even aanmakenquote:
GMTAquote:
Je weet nog niet hoe wild ik ga worden!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet Aoibhin.
Oh ja!quote:
Weer een onbeantwoorde date dusquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:15 schreef Strani het volgende:
Zou wel typisch Aoibhin zijn dat ze per ongeluk hitsig zit te tweeten tegen nietsvermoedende mannen terwijl ze denkt op Tinder te zitten
Jij bent toch niet de hoogleraar op de UU die ik net weg zwiepte?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weer een onbeantwoorde date dus
Gieren of moeten daar 5 andere letters staan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hooooi![]()
![]()
Ja, ik ben voor de grap maar weer even met Tinder begonnenGa er geen flikker mee doen, maar is wel grappig om even over mijn matches te gieren.
Je mag ook wakker blijvenquote:
quote:
Ik heb een tijdje terug Tinder weer van m'n telefoon af gehaald, maar af en toe was ik aan het schieten met hagel: iedereen naar rechts swipen zonder echt te kijken. Af en toe kwam er dan een onmogelijk lekker mokkel tussendoor als match, wat ik meteen verdacht vondquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
Maar voor mensen die al een tijd Tinder hebben, even een vraag:
Krijgen jullie ook altijd van die mensen waarvan je dekt "tjonge, jij kunt toch mákkelijk iemand krijgen?"
Want ik krijg allemaal matches met knappe kerels die het helemaal voor elkaar lijken te hebben. Ben nog niet één kneus tegengekomen.
Ik geloof het niet helemaal. Lijken wel nepprofielen.
Ja sorry ik zat er een tijdje op uit nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug Tinder weer van m'n telefoon af gehaald, maar af en toe was ik aan het schieten met hagel: iedereen naar rechts swipen zonder echt te kijken. Af en toe kwam er dan een onmogelijk lekker mokkel tussendoor als match, wat ik meteen verdacht vond
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry ik zat er een tijdje op uit nieuwsgierigheid.
Ik krijg dus echt alléén lekkere mok... eh... kerels nu. Ik geloof er geen snars van dat die allemaal single zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug Tinder weer van m'n telefoon af gehaald, maar af en toe was ik aan het schieten met hagel: iedereen naar rechts swipen zonder echt te kijken. Af en toe kwam er dan een onmogelijk lekker mokkel tussendoor als match, wat ik meteen verdacht vond
Zoals ik nu dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja sorry ik zat er een tijdje op uit nieuwsgierigheid.
Ja gatsie. Ik wil gewoon op de bank hangen en chips eten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
Het zijn ook heel vaak sportievelingen valt me op. Doen aan hiken, kitesurfen, wielrennen, bergbeklimmen, dat soort dingen.
Wat een abrupte topicswitch!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kudo's voor het correct introduceren van de props vanaf 00:49
Ah, kijk, dan zou ik het nep zijn ook wel door de vingers zien ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Hij heeft wel een heel lieve foto met het uitlaten van een hond
Had hem al weg geswipedquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, kijk, dan zou ik het nep zijn ook wel door de vingers zien ja.
Een match is toch gewoon dat je elkaar allebei naar rechts hebt geswiped?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vraag me sowieso af waar ze die matches op baseren. Ze weten niets van mij behalve de leeftijdsmarge die ik op heb gegeven (zodat ik geen matches krijg met té jonge jochies of té oude kerels), dus waar zijn die matches op gebaseerd?
Ik krijg nu een hele lijst met matches die mij naar rechts hebben geswiped, die ik ook nog moet swipen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een match is toch gewoon dat je elkaar allebei naar rechts hebt geswiped?
Bij een matchquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een match is toch gewoon dat je elkaar allebei naar rechts hebt geswiped?
Als je niet betaalt niet hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg nu een hele lijst met matches die mij naar rechts hebben geswiped, die ik ook nog moet swipen.
Dacht ik
Wanhoop. het is gebaseerd op wanhoopquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vraag me sowieso af waar ze die matches op baseren. Ze weten niets van mij behalve de leeftijdsmarge die ik op heb gegeven (zodat ik geen matches krijg met té jonge jochies of té oude kerels), dus waar zijn die matches op gebaseerd?
Zit je die jongen nú al te friendzonen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
Heb nu een match met een gozer die verslaafd is aan kaas, maar dat is oké want hij sport 3 a 4 keer in de week
Klinkt in ieder geval al als een maatje
Wel toevallig dan, als het echt random is, dat ik echt tot nu toe alleen leuke kerels krijg die ook echt een leven op orde lijken te hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een match
Als het nog niet tot een match is gekomen lijkt het inderdaad redelijk random te zijn
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanhoop. het is gebaseerd op wanhoop
Er gebeurt sowieso niets, want ik ga niks met Tinder doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je die jongen nú al te friendzonen?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanhoop. het is gebaseerd op wanhoop
En trouwens 'jongen', die gozer is al 36quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurt sowieso niets, want ik ga niks met Tinder doen![]()
Maar ik snap zijn gedachtegang gewoon goed
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En trouwens 'jongen', die gozer is al 36
Ik maak wel een boterham met chips voor je.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb megahonger maar ik lig al helemaal in bed en alles
Misschien krijg je eerst de kerels die vaak een like krijgen om je te overtuigen hoe supertof de service isquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel toevallig dan, als het echt random is, dat ik echt tot nu toe alleen leuke kerels krijg die ook echt een leven op orde lijken te hebben.
Met zo'n zin beginnen álle slechte beslissingen Aoibhin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurt sowieso niets, want ik ga niks met Tinder doen![]()
aparte combi welquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik maak wel een boterham met chips voor je.
Je mag hem hebben hoor; heb hem weg geswipedquote:
Dat zou wel heel veel verklaren!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien krijg je eerst de kerels die vaak een like krijgen om je te overtuigen hoe supertof de service is
Ik vind dit somehow heel vies.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
Heb nu een match met een gozer die verslaafd is aan kaas
In Engeland redelijk bekend als Crisp Butty. Volgens mij heeft een supermarkt ze een tijdje in het assortiment gehadquote:
Zeg, ik zit hier origineel te doen om indruk te maken op 'r en dan kom jij hiermee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Engeland redelijk bekend als Crisp Butty. Volgens mij heeft een supermarkt ze een tijdje in het assortiment gehad
De allerleuksten zijn closet-gay, kijk nou maar naar Strani en Tim!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je mag hem hebben hoor; heb hem weg geswipedKwam een beetje closet-gay over
Nou ja, als hij in het echt géén bebloede bijl bij zich heeft kan dat best een heel ander beeld geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
Roy zet in zijn beschrijving dat hij 'waarschijnlijk heel anders is dan de eerste indruk'
Moet je vooral niet op Tinder zitten schat
Nou, dat zou ik niet meer closet willen noemen hoor!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De allerleuksten zijn closet-gay, kijk nou maar naar Strani en Tim!
Die zijn niet closet-gay, die waarderen elkaar gewoon heel ergquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De allerleuksten zijn closet-gay, kijk nou maar naar Strani en Tim!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, als hij in het echt géén bebloede bijl bij zich heeft kan dat best een heel ander beeld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |