SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Yepsquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:54 schreef MadMaster het volgende: [..] Hard schreeuwen bij een Bingo dus...
Beterschap!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, of je loopt ff leeg... #verkouden
Meh.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 06:23 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.
Hoofdpijn heeft me uit bed verdreven
Hoe gaat het met jou nu dan?quote:
Beetje geslapen, beetje wakker geweest. Niet uitgerust. Hoofd zit vol, loopt leeg, zit dicht, alles door elkaar. Heerlijk 🤧😷quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou nu dan?
Ik ga weer proberen mijn bed in te gaan.
Dat klinkt nog niet best. Ik ben weer terug mijn bed in gegaan en heb nog wel geslapen, gelukkig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 07:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje geslapen, beetje wakker geweest. Niet uitgerust. Hoofd zit vol, loopt leeg, zit dicht, alles door elkaar. Heerlijk 🤧😷
Ik heb nog genoeg voedsel in huis dus hoef in principe de deur niet uit. Dus als ik moe word, duik ik zo m'n nest weer in.
Het heerst. Ik heb ook een wat zere keel en ik loop zo nu en dan wat te snuffen. Het weer nodigt niet echt uit om een frisse neus te halen, de hele ochtend al zo'n vieze miezerregen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 10:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt nog niet best. Ik ben weer terug mijn bed in gegaan en heb nog wel geslapen, gelukkig.
Beterschap!
Ja, mijn zoon is eigenlijk ook nog steeds niet opgeknapt. Hij is maar wel weer naar school gegaan omdat hij wel erg veel dreigde te missen. Maar ik had hem het liefst nog thuisgehouden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het heerst. Ik heb ook een wat zere keel en ik loop zo nu en dan wat te snuffen. Het weer nodigt niet echt uit om een frisse neus te halen, de hele ochtend al zo'n vieze miezerregen.
Ik zit vanavond bij een cabaretier.quote:
Dan vanavond maar zwaar aan de drank. Dan draait er uiteindelijk vast wel iets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit vanavond bij een cabaretier.
Ja, leuk. En vanavond is het mijn beurt, al de hele week darts op tv, ik ben er wel klaar mee, vanavond gewoon radio luisterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem de honneurs van Melting wel waar vanaf 20.30 uur: Golden Oldies dus...
Ga je ook onbekendere nummers draaien, of alleen bekende?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral veel covers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je ook onbekendere nummers draaien, of alleen bekende?
Bluf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral veel covers.
En Oscar Harris...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er bij zijn geweest, desnoods van onder de dekens...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Mocht ik wakker en fit genoeg zijn, dan schakel ik in. En dan nog weet ik niet hoe lang ik het vol ga houden.
Maar MadMelting wil ik eigenlijk wel horen natuurlijk
Ik schakel net in, maar de film kan ik niet plaatsenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Tot 20.30 uur alvast wat bekende filmmuziekjes...
Ik zit nu even beneden, masrmaar ik seetweet dat ik begon met He's A Pirate uit Pirates Of the Caribbean.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar de film kan ik niet plaatsen
De winkels zijn nog open...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn lekkere chocolaatjes zijn op. Ik wilde er een week mee doen, maar het is nog geen woensdag, dus daarin heb ik helaas gefaald
In welke middle of nowhere woon je?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik red het niet zonder auto om op tijd bij de Lidl te zijn
Het is ruim een half uur lopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
In welke middle of nowhere woon je?
Ik kan straks de tracklist wel plaatsen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
Oh, dit wordt een spotify-bijwerk-avondje hoor ik al.
Graag!quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan straks de tracklist wel plaatsen...
Blijf je ook of was dit het?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Thank you, Basil.
Weltrusten allen.
Korte uitzending.
Was er net.
Je crasht meteen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Thank you, Basil.
Weltrusten allen.
Korte uitzending.
Was er net.
Oh ik merk dat mijn stream weer eens stuk is.
Cache dus.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Thank you, Basil.
Weltrusten allen.
Korte uitzending.
Was er net.
Oh ik merk dat mijn stream weer eens stuk is.
Cache dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik was er al even hoorquote:
Ik hoorde de eindtune van Melting.quote:
Wat een timing om in te schakelen danquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoorde de eindtune van Melting.
Ik hoop dat een refresh mij weer bij de tijd heeft gebracht.
Zet je webcam dan voortaan even aan, dan kan ik dat zien...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al even hoor
Alleen beetje druk bezig.
Dan had je een stuk muur gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet je webcam dan voortaan even aan, dan kan ik dat zien...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kom niet op zijn naam. Die zanger van de Nederlandse band. Allistar of zoiets met Hollywood 7
Ja die, van Time Banditsquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kom niet op zijn naam. Die zanger van de Nederlandse band. Allistar of zoiets met Hollywood 7
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik ben weer bij. 3e browser slechts, deze keer.
Heb je de alternatieve URL gezien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik ben weer bij. 3e browser slechts, deze keer.
Ja ik zag 'm net. Staat gebookmarkt. Dankquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de alternatieve URL gezien?
Ik geef toe, het is af en toe klote met de huidige stream...
Ohja. Sorry.quote:
Het wisselt nog wel eens, maar dan vraag je maar...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm net. Staat gebookmarkt. Dank
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:47 schreef Symphonic het volgende:
The Real Thing - can you feel te force
#metoo-alertquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Rainbow - Since you've been gone
Volgens mij is dat best een terechte vraag in de voetbalwereldquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met die reclame van dat voetbaltv, ik hoor elke keer: krijgen wij een bar?
Wishful thinkingquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met die reclame van dat voetbaltv, ik hoor elke keer: krijgen wij een bar?
Dit is dan ook nog van voor Just Me...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:54 schreef CindieY het volgende:
Nou, net als bij Melting ken ik bijster weinig nummers
Ik herken ze wel, dat is al winstquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:54 schreef CindieY het volgende:
Nou, net als bij Melting ken ik bijster weinig nummers
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Have I the right, van wie weet ik niet. Maar vast van die Boss van just me.
Lijkt maar zo, omdat de vorige zo langzaam ging.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Have I the right, van wie weet ik niet. Maar vast van die Boss van just me.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit klopt 100%.
We blijven niet bezig...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:56 schreef CindieY het volgende:
Het begin leek verdomd veel op een nummer van Two Door Cinema Club. Maar het is Pink. Geen idee hoe dit nummer heet
Nee, ik heb geen diarree.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoest spontaan even mee op de maat.
Ik heb dit nummer zo vaak gehoord dat je het op één hand kunt tellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar de titel mag je wel vertellen...
MM kan niet van de knopjes afblijvenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is er aan de hand met het geluid?
Wat nu weer?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is er aan de hand met het geluid?
Ik druk inderdaad soms wel wat verkeerds in, terwijl ik eigenlijk helemaal niets hoef te doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MM kan niet van de knopjes afblijven
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op die manier kan ik liedjes 'raden'
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
I think I love you, maar van wie?
Niet Kylie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Kylie Minogue - Nothing is gonna stop me
Wel verder even klein volgens mij, categorie livelink beidenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Iets grotere voorgevel...
SAW, uiteraardquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Qua genre had Kylie dit ook wel kunnen zijn.
Qua borstomvang zit ik er tusseninquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel verder even klein volgens mij, categorie livelink beiden
Allebei Stock, Aitken & Waterman.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Qua genre had Kylie dit ook wel kunnen zijn.
En waar is de rechtervoet van de bassist?quote:
Ik denk de meeste dames...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Qua borstomvang zit ik er tussenin
Ahja, dat had ik moeten/kunnen weten. Lag er dik bovenop.quote:
Ja, dat was een veilige weggever over mezelf.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
En waar is de rechtervoet van de bassist?
Dit heb ik nog nooit gehoord, ik kon het wel bij elkaar verzinnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
En ik maar denken dat ik niet al te moeilijke songs selecteer...
Statistiekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gehoord, ik kon het wel bij elkaar verzinnen
Ik dacht juist dat ik maar niet de moeite moest doen om te gaan typen omdat anderen het vast al lang hadden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
En ik maar denken dat ik niet al te moeilijke songs selecteer...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Statistieken
6 weken
5 piekpositie
145 punten
1982
Wij wachten expres op jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik maar niet de moeite moest doen om te gaan typen omdat anderen het vast al lang hadden.
Ja, niet.quote:
Prachtig nummer, maar ik kende het nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Dit was in de maand dat ik eindexamen deed op de middelbare school, net als The Reflex daarnet...
[ afbeelding ]
Statistieken
4 weken
25 piekpositie
47 punten
1984
Ik gokte op jou, omdat je Erasure (ook uit die tijd) ook kan waarderen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Prachtig nummer, maar ik kende het niet
Het is prima zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar is het te doen of moet het bekender?
Of juist niet?
Zolang Cindy en livelink nog liedjes kunnen raden, is het primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Of juist niet?
Dat genre hoor ik heel graag jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gokte op jou, omdat je Erasure (ook uit die tijd) ook kan waarderen...
Dan moet het toch wel iets bekender voor mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zolang Cindy en livelink nog liedjes kunnen raden, is het prima
Ik herken het grootste gedeelte wel; ook al kom ik qua raden niet zo ver.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Of juist niet?
Bij Melting weet ik er meestal maar 1. Zit nu op 2 dus gaat primaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Of juist niet?
Welles.quote:
Gewoon verder scrollen tot Google wél zegt dat het Santana is.quote:
Ik scrolde nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon verder scrollen tot Google wél zegt dat het Santana is.
quote:
Het nummer ken ik verder niet.quote:
Cheater-alertquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik scrolde nietGewoon de shazam-like functie van Google Assistent
Ik hou het bij de stem.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, het begint nu toch bekender te worden.
Love Action
Goed moment om naar het toilet te gaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Melting draait altijd minimaal 1 nummer waarvan je denkt: Had niet gehoeven...
Die komt hierna dus.
Het was in het kader van educatie van de jongeren...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed moment om naar het toilet te gaan
* spijkerbroek schaart zichzelf bij dezen onder de jongerenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was in het kader van educatie van de jongeren...
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef brother52 het volgende:
Elly en Rikkert - de kauwgomballenboom
Hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef brother52 het volgende:
Elly en Rikkert - de kauwgomballenboom
Hij heeft het hele repertoire van Elly en Rikkert op repeat.quote:
Ik ook en ik schaam me er niet voorquote:
In dat geval: deze mevrouw zingt samen met Boudewijn de Groot Meester Prikkebeenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dat geval: deze mevrouw zingt samen met Boudewijn de Groot Meester Prikkebeen
Mocht dat wel van haar geloof? Of waren Elly en Rikkert niet de EO-zangers?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dat geval: deze mevrouw zingt samen met Boudewijn de Groot Meester Prikkebeen
Later werd ze wat mee reli...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mocht dat wel van haar geloof? Of waren Elly en Rikkert niet de EO-zangers?
Vage feestjesquote:
Ik. Maar naam/titel geen idee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wie de volgende kent...
Sorryquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets draaien met hem op de drums...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen show zonder een Jaap Eggermont-productie
Het heeft er redelijk wat van weg jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:46 schreef MadMaster het volgende:
De zangeres heeft een zelfde soort piepstem als Sally van Middle Of The Road...
De vorige was nog bezig bij mij..quote:
Ontzettend herkenbaar intro.quote:
Bij mij was hij al wel begonnen, maar brother wist het echt bij het 1e akkoord.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vorige was nog bezig bij mij..
Op de radio werd het muzikale intro vaak geskipt, dus het verbaast me niet dat niet iedereen het meteen herkende...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ontzettend herkenbaar intro.
En mijn broer draaide het grijs...
quote:
Oh, dan ben ik ook te laat, want ik wil tijdens dit lekkere nummer niet reloadenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is ook bij de eerste akkoorden te herkennen...
Ook lekker (pun intended).quote:
Die Ann heeft een dijk van een stem...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft bij mij lang geduurd voordat ik ontdekte dat ze ook dit soort fijne nummers hadden gemaakt, want dat Alone vind ik zo vreselijk
Vooral hun werk uit de tijd dat ik nog met Duplo speelde is erg goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft bij mij lang geduurd voordat ik ontdekte dat ze ook dit soort fijne nummers hadden gemaakt, want dat Alone vind ik zo vreselijk
Maakten ze vorig jaar nog muziek dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vooral hun werk uit de tijd dat ik nog met Duplo speelde is erg goed.
Met Ike dan...quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maakten ze vorig jaar nog muziek dan?
Tina - Nutbush City limits
Dat was playmobil en dit jaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maakten ze vorig jaar nog muziek dan?
quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zit wel een erg gare fuzz op die gitaar.
* CindieY maakt zichzelf wakkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of CindieY de volgende weet...
Snel de fles leegdrinken dan. Misschien smaakt de volgende beter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje futloos vandaag, zelfs de wijn wil niet smaken
* spijkerbroek belt 112quote:
Heb je uiteindelijk nog wel die frisse neus gehaald? Bij mij heeft het wel geholpen ondanks het feit dat ik in de regen moest lopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Beetje futloos vandaag, zelfs de wijn wil niet smaken
Ja, dat nog wel, twee keer zelfs. Maar ik blijf een beetje een algeheel meh-gevoel houden. Als ik net van buiten kwam, ging het wel weer even, maar eenmaal tijdje thuis kak ik net zo hard weer in.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nog wel die frisse neus gehaald? Bij mij heeft het wel geholpen ondanks het feit dat ik in de regen moest lopen.
Pagina 14, paragraaf 2?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had Ace of Base - the Sign onder CTRL-V maar wilde wachten tot Cindy het zei.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat goooooeeeeddddddd!
Wijnen, wijnen, wijnen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |